Gå til innhold

Hvilken type truser liker du best? Og hvor kjøper du dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter gode truser, ikke string men vanlige og helst bomull truser. Kjøpte truser men strikken i linningene løsner etter vask, så må få meg nye og varer lenger enn et halvt år.

Anonymkode: 7f1e6...c8b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste trusa jeg har er trusedelen til en "control top" strømpebukse der strømpebeina er klippet av🤭 og som nå fungerer som bare truse.

Anonymkode: 1f3ef...af8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamstrer på primark hver gang jeg er i London- pakke med 5 i bomull for 3 pund - div modeller i ensfarget 

Anonymkode: 6fa4b...fd5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best brazilian truser, jeg har liten stump og disse trusene sitter perfekt på meg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper på Marks and Spencer når jeg er i London. Mulitpakker med bomullstruser, de holder i årevis. De sender også om ikke du skal til England med det første, og de koster lite. 

Anonymkode: 9d394...e59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymesteste

Jeg elsker Pierre Robert sine" HIGH WAIST TRUSE BOMULL, UTEN STRAMMENDE STRIKK". Delte meninger om dem, noen syns strikken er for løs, men jeg syns det er de beste trusene noensinne. Kjenner ikke at de er på. Hvis du vil ha noen som sitter skikkelig godt syns jeg klassikeren Sloggi har flere modeller i super kvalitet som varer i en evighet. De kan vaskes på 60 grader uten å krepere, slik som enkelte andre merker fort gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
AnonymBruker

Boxertruser i bomull fra kappahl. Selges i 3 pkn forskjellige farger eller sorte. Har 3 for 2 på truser så da blir det 399,- for 9 truser😊

Anonymkode: 0ddcd...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte noen fra marks & spencer som var ålreite. Hennes og Mauritz har også noen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lindex, sømløs truse med høy midje i lyocell.

Anonymkode: 539d4...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 19.50):

Er på jakt etter gode truser, ikke string men vanlige og helst bomull truser. Kjøpte truser men strikken i linningene løsner etter vask, så må få meg nye og varer lenger enn et halvt år.

Anonymkode: 7f1e6...c8b

Kjøper kun Calida undertøy. Det er dyrt, men holdbart. Timarco har ofte % når du kjøper 3 stk samtidig. 
Ville aldri vist meg i undertøy fra Lindex eller andre billigkjeder. 

Anonymkode: b9c3d...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert sine av denne typen i økologisk bomull. Jeg har skuffen full av dem, i et par forskjellige farger. Kjenner knapt at man har dem på, ingen strammende strikker eller noe. Veldig behagelige, og komfort har med alderen begynt å bety mer enn sexy blonde-g-string truser som klør.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...