AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Kan dere spesifisere hva dere regner som mye? Jeg syns ungdommen her i hus spiser lite, jeg spiser f.eks. mer enn bonussønn på 16 Anonymkode: dbf35...f16
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Gulosten er så vidt innom kjøleskapet sammen med skinka og brød. Anonymkode: ad2b5...536
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Havregryn/yogurt til frokost 4-5 brødskiver til lunsj Mer havregryn etter skolen + frukt Middag, MASSE middag! 4-6 brødskiver til kvelds. Gjerne med egg eller ostesmørbrød. Han er 16 og trener en del. Anonymkode: ca453...eb4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kan dere spesifisere hva dere regner som mye? Jeg syns ungdommen her i hus spiser lite, jeg spiser f.eks. mer enn bonussønn på 16 Anonymkode: dbf35...f16 4 brødskiver til frokost 4 brødskiver/middagsrester til lunsj Sikkert 3 porsjoner med middag Eggerøre/bacon/middagsrester eller lignende sammen med 4-6 brødskiver til kvelds. Frukt, grønnsaker og annen snacks inni mellom måltidene. Likevel er han tynn som en strek, men veldig høy! Han er nesten kronisk sulten🤣 Trener mye også da! Det er veldig mye i forhold til meg som spiser til sammen 6 knekkebrød og en porsjon middag pr dag... Anonymkode: 0b2b4...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå