Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret av Odasol
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette samme mann som du har skrevet mange og lange tråder om tidligere her inne? 

Du har fått mange tilbakemeldinger på innleggene. Men virker å tviholde på mannen likevel. 

• Liker 2
Skrevet
Odasol skrev (4 minutter siden):

Er det normalt å nevne eksen flere ganger? De hadde ingen barn sammen. Var sammen i ett og halvt år. Deretter slutt halvt år. Og sammen igjen i ett halvt år. Totalt 2 år. Hu gjorde det slutt begge gangene og hu ville at de skulle prøve igjen for andre gang. Hu gjorde det slutt for andre gang i slutten av 2021. Våren 2022 ble kjent med meg. Uforpliktende sex forhold. Jeg ville mer, han trakk seg unna og kom med unnskyldninger. Hadde sex den sommeren. Han sa han skulle til syden med en kompis, sommeren 2022. Men han dro til syden med eksen. Det var siste gang de hang sammen og hadde sex. Han har fortalt meg det sommer 2023. 
Jul 2022 vil han mer med meg. Vi blir sammen. Og sommer 2023 får jeg vite at han dro til syden med eksen og ikke kompisen. Vi var ikke sammen, men sårer at han løy og ville reise på tur med eksen og ikke spørre evt meg. Han sa de reiste da de alltid har hatt lyst til å reise til syden. De dro som venner sier han. Han fortalte at han hadde sagt til hun etter turen at de hadde en fin tur men at det ikke ble noe mer. 

jeg spurte på våren 2022 om han kunne tenke seg å prøve en tredje gang med eksen, da svarte han nei at det var ikke noe vits da de hadde prøvd allerede 2 ganger. 

Det sårer meg å høre om eksen, da han gjerne forteller ting han ikke har gjort med meg. Som er å reise på hyttetur, restaurant besøk, hatt hunden sin i hennes bil og vurdert å låne den slik at hun kunne ta den med på jobben, de har bytte lånt bil, han hentet hun på fest, han sov hos hun, han møtte noen av hennes venner  osv. Og ingen av de tingene har han gjort med meg. Føler liksom at hun var mer verdt. Han har også sagt at han ikke liker kyss og kliss klas, men jeg fant en lapp fra eksen som var kliss klass. Han viste også bilder fra syden turen dems, da så jeg at han hadde tatt mange flere bilder av hun enn han hadde tatt av meg. 

Det høres ut som jeg er sjalu og har ett problem, men jeg blir jo usikker pga han. 

Er dette kjæresten din?

Anonymkode: b1de8...d65

Skrevet
PM75 skrev (28 minutter siden):

Er dette samme mann som du har skrevet mange og lange tråder om tidligere her inne? 

Du har fått mange tilbakemeldinger på innleggene. Men virker å tviholde på mannen likevel. 

Bare lurer på om jeg overreagerer å om det er naturlig ?

Skrevet

Slutt å gruble på detaljer og avslutt dette usunne forholdet.

Anonymkode: d8f91...178

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Odasol skrev (4 minutter siden):

Han er hektet på eksen om han går så mye fram og tilbake. Og så løy han om den ferieturen? Hvorfor? Fordi han var redd for å miste backupen sin. Du kommer til å forlate han når du er klar selv 

Anonymkode: 9298d...8df

• Liker 2
Skrevet
Odasol skrev (7 minutter siden):

Ja

Han liker ikke deg best. Han vil være med eksen, men hun vil ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Han sier han løy fordi han trudde at vi ikke kom til å ha lenger kontakt etter den sommeren. Han følte det var lettere å si kompisen sin da 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han liker ikke deg best. Han vil være med eksen, men hun vil ikke. 

Trur du det? 

Skrevet
Odasol skrev (1 minutt siden):

Trur du det? 

Ja. Han ville prioritert deg om han hadde ønsket å treffe deg.

• Liker 2
Skrevet

For meg hadde det vært for mye løgn og usikkerhet. Jeg hadde kuttet ut

Anonymkode: b7049...79f

Skrevet

Du er en god nr 2 som aldri stiller noen krav.

Anonymkode: 0cdd9...c6b

• Liker 1
Skrevet
Odasol skrev (33 minutter siden):

Nei, du overreagerer ikke. Tvert imot så reagerer du for lite. Og du blir brukt som dørmatte fordi du ikke står opp for seg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har en hekt på eksen sin. Men han prøver vel innimellom å overbevise seg selv og deg om at han ikke bryr seg. Så fort eksen kommer på banen igjen, så er nok du glemt

• Liker 1
Skrevet

Prøv å møt noen andre. 

Skrevet

Dette mener jeg med aller beste mening @Odasol - Du må slutte å legge ut alt du lurer på om kjæresten din her på forumet og heller jobbe med å komme deg ut av dette forholdet.

• Nyttig 4
Skrevet

Du har ingen selvrespekt, hvorfor skal han ha respekt for deg? Unnskyld meg, men du har vist st du VIL VÆRE EN 2 plass, ikke noe mer, en trygg plass å ligge når hun ikke kan eller vil

Anonymkode: 13f71...fe2

Skrevet

Les igjennom alle trådene dine! Han kjæresten din er faktisk en dritdårlig kjæreste.

Om noen er en dårlig kjæreste, så slår man opp.

Det er vanlig å finne seg en kjæreste som er grei og snill. Og som gjør deg glad - ikke fortvilet!

Anonymkode: a6bbe...1b9

• Nyttig 1
Skrevet

Igjen? Det hjelper jo ikke å skrive her inne, for du har ikke tatt til deg noen av svarene du har fått på dine hundre tråder om dette forholdet. 

Anonymkode: e5269...e47

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...