Drama_Queen Skrevet 23. januar 2024 #1 Del Skrevet 23. januar 2024 (endret) Kjøpte en Roborock S8+ for ca 6 måneder siden, men nå synes jeg den vasker så skjoldete. Jeg har kjøpt mange mopper så jeg stopper den flere ganger underveis for å skifte mopp ila en økt, men likevel synes jeg resultatet ikke er bra. er det noe som skal rengjøres el lignende som jeg ikke vet om? Flere som opplever det samme? kostet 10000,-kr så jeg hadde forventet litt bedre kvalitet.. Endret 23. januar 2024 av Drama_Queen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 vi har ikke noe problem med våres man må jo bytte vann du kan jo snakke med dem i butikken Anonymkode: 4c70a...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama_Queen Skrevet 23. januar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 23. januar 2024 Den blir jo tom så fyller regelmessig på vann. Får sende en henvendelse til produsent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. januar 2024 #4 Del Skrevet 24. januar 2024 Er den ment som "vedlikeholdsvasker" eller en primærvaskemaskin? Vil tro de maskinene kan slite litt med ekstremt møkkete gulv, eller der det er brukt mye såpe tidligere så det er en hinne over parketten/vinylen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 24. januar 2024 #5 Del Skrevet 24. januar 2024 (endret) Jeg har ikke den modellen. Men hvor ofte vasker den gulvet? Jeg mener at en robotstøvsuger gjør en bedre jobb om den får gå hver dag. Hvis du har for stort område, så del den opp. Slik at du slipper å bytte mopp ofte. Feks kjøkkenet tas hver dag. Stua annenhver osv. Da blir det heller ikke så møkkete at det blir skjolder. Prøv dette en uke å se Endret 24. januar 2024 av Hmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama_Queen Skrevet 24. januar 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2024 Ja jeg burde kanskje la den gå oftere. Men jeg ser at den legger vannet i «striper» på gulvet og det er disse stripene som vises igjen når det tørker. Jeg bruker ikke såpe på gulvene heller. synes den var bedre med det samme vi kjøpte den. Las mange tester og hørte på flere sine erfaringer med eldre Roborock modeller, og de fleste har dratt frem det med at den vasker så bra som et stort pluss, så derfor tenker jeg at det må være noe som skal rengjøres el noe som jeg ikke har fått med meg 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. januar 2024 #7 Del Skrevet 25. januar 2024 Har du prøvd å justere ned vannmengden så gulvet ikke blir så vått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå