Gå til innhold

Gir opp kjærligheten snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp snart. Jeg er på tinder på hinge, men det er absolutt ingen, ingen, ingen, ingen interessante personer der. Jeg er helt ok attraktiv, men har ikke så altfor fine bilder av meg så det må jeg få ordnet opp i, men det hjelper jo ikke særlig på utvalget likevel. Jeg er i starten av 30 årene og føler at alle de gode er tatt og etablert allerede. Føler meg litt nedfor pga dette. Noen som har noen råd eller vil dele noen tanker? 

Anonymkode: 4b8de...0ab

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå ut i den virkelige verden og drit i kjøttmarkedet på slike apper, om du er ute etter kjærlighet.

Anonymkode: 97bac...d08

• Liker 4
Skrevet

Du trenger ikke å gi opp  kjærligheten selv  om datingappene ikke gir resultat. Meld deg inn hos Venus og Mars eller MatchMe så de kan finne gode matcher til deg. Be venner og familie om å introdusere deg til noen. Vær ute i det virkelige liv og bli kjent med folk der. 

Anonymkode: bb2f2...81a

• Nyttig 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gir opp snart. Jeg er på tinder på hinge, men det er absolutt ingen, ingen, ingen, ingen interessante personer der. Jeg er helt ok attraktiv, men har ikke så altfor fine bilder av meg så det må jeg få ordnet opp i, men det hjelper jo ikke særlig på utvalget likevel. Jeg er i starten av 30 årene og føler at alle de gode er tatt og etablert allerede. Føler meg litt nedfor pga dette. Noen som har noen råd eller vil dele noen tanker? 

Hva er problemet med de du ser der?

Anonymkode: 792d7...05c

• Nyttig 1
Skrevet

Hvordan kan du vite om noen er interessante ut ifra en profil på en datingtjeneste?

Tipper det er 100 % basert på utseendet.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Få deg en ny hobby. Da treffer du kanskje et spennende menneske som passer for deg. Datingapper er loddtrekning. Har funnet min siste kjæreste på Facebook dating, men det var mye rart der.

Anonymkode: 55cab...c58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har hatt det vanskelig å treffe noen. Den rette dukker liksom aldri opp. I tillegg så har jeg prøvd det meste av apper og slike nettdatingsider. Det bare funker ikke. Det er så mye useriøst der. Har prøvd å være aktiv og komme meg ut på aktiviteter og arrangementer men det skjer aldri noe der heller. Jeg har fylt noen og tretti år så jeg synes det er vanskeligere med årene som går. De fleste på min alder er da etablert eller har kommet ut av et forhold med bagasje. Det er ikke lett for meg å starte et forhold f.eks. med ei dame med "startpakke" og er selv uerfaren med å være i et forhold. Jeg kjenner jeg blir trist og lei meg fordi jeg får vonde tanker om at alle andre fikser å finne seg en kjæreste eller partner men ikke meg. Men sannheten er mye mer nyansert. Det er mye jobb å være i et forhold. Og det er ikke sikkert at man er like lykkelig etter mange års samliv.

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lenge sia jeg gjorde det minst 12 år sia 

Skrevet

Gi opp er det beste valget 

Anonymkode: 7e048...781

Skrevet

Du virker negativ til andre mennesker, ikke en god start

Anonymkode: 5588f...935

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Serafin skrev (30 minutter siden):

Hei. Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg har hatt det vanskelig å treffe noen. Den rette dukker liksom aldri opp. I tillegg så har jeg prøvd det meste av apper og slike nettdatingsider. Det bare funker ikke. Det er så mye useriøst der. Har prøvd å være aktiv og komme meg ut på aktiviteter og arrangementer men det skjer aldri noe der heller. Jeg har fylt noen og tretti år så jeg synes det er vanskeligere med årene som går. De fleste på min alder er da etablert eller har kommet ut av et forhold med bagasje. Det er ikke lett for meg å starte et forhold f.eks. med ei dame med "startpakke" og er selv uerfaren med å være i et forhold. Jeg kjenner jeg blir trist og lei meg fordi jeg får vonde tanker om at alle andre fikser å finne seg en kjæreste eller partner men ikke meg. Men sannheten er mye mer nyansert. Det er mye jobb å være i et forhold. Og det er ikke sikkert at man er like lykkelig etter mange års samliv.

Vet ikke hvilken livstil du har, om du er intim med noen. Men hva om du tar noen steg tilbake og prøver å tenke, jeg skal finne noen å nyte et kyss med, eller jeg skal prøve å få en skikkelig hyggelig date med noen? For la oss si at du oversender og stresser for mye, kanskje det vil ødelegge for deg, og stanser deg fra å bare føle på spenning med en kvinne, som igjen kan bli et forhold.

Anonymkode: 77598...09f

Skrevet

Skaff deg en hund og en ekstra jobb.

Anonymkode: 1d753...fde

• Nyttig 1
Gjest SoleilNeige
Skrevet
2 hours ago, DelvisPresley said:

Hvordan kan du vite om noen er interessante ut ifra en profil på en datingtjeneste?

Tipper det er 100 % basert på utseendet.

Jeg personlig ser etter 5 sekunder om han passer for meg eller ikke. Dømmer det totale inntrykket han viser via profilen. Hvilken type bilder man velger å dele sier svært mye. Om han holder en øl og gjør grimase, om han har tatt poseringsbilde på badet, har på seg fotballtskjorte, om han han dårlige tenner, om han har dårlig stil og musikksmak, flasher LV beltet, ser usunn ut osv osv. Alt dette sier enormt mye for meg om at dette ikke er mannen i mitt liv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke hvilken livstil du har, om du er intim med noen. Men hva om du tar noen steg tilbake og prøver å tenke, jeg skal finne noen å nyte et kyss med, eller jeg skal prøve å få en skikkelig hyggelig date med noen? For la oss si at du oversender og stresser for mye, kanskje det vil ødelegge for deg, og stanser deg fra å bare føle på spenning med en kvinne, som igjen kan bli et forhold.

Her var det mye svada.

• Liker 1
Skrevet
Serafin skrev (47 minutter siden):

Her var det mye svada.

Du kan trygt krysse av introvert, eventyrlysten kvinne som ønsker andre godt fra listen av potensiell match.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan trygt krysse av introvert, eventyrlysten kvinne som ønsker andre godt fra listen av potensiell match.

Enda mer svada.

Skrevet
Serafin skrev (8 minutter siden):

Enda mer svada.

Som igjen betyr at du åpenbart ikke passer med noen som meg, hallo? Og hadebra til deg.

Skrevet
SoleilNeige skrev (4 timer siden):

Jeg personlig ser etter 5 sekunder om han passer for meg eller ikke. Dømmer det totale inntrykket han viser via profilen. Hvilken type bilder man velger å dele sier svært mye. Om han holder en øl og gjør grimase, om han har tatt poseringsbilde på badet, har på seg fotballtskjorte, om han han dårlige tenner, om han har dårlig stil og musikksmak, flasher LV beltet, ser usunn ut osv osv. Alt dette sier enormt mye for meg om at dette ikke er mannen i mitt liv. 

Alt det ser du selvfølgelig ikke utfra noen bilder. 

• Liker 3
Gjest SoleilNeige
Skrevet (endret)
29 minutter siden, DelvisPresley said:

Alt det ser du selvfølgelig ikke utfra noen bilder. 

Jeg gjør faktisk det. Jeg er menneskekjenner, intuitiv og vet hva jeg absolutt ikke vil ha.

Mente forsåvidt ikke at jeg så alle disse eksemplene på en og samme person utifra en enkel profil. Men at jeg kan se detaljer i bilder og tekst, som gjør at jeg er trygg på at det ikke er noe for meg. 

Endret av SoleilNeige
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Møtte mange interessant menn.

Klart. Jeg er 40. Jeg kan tro på at det kan være hakket verre i 30 årene da mange er i forhold og har fått barn etc.

Når vi er 40 har vi som er single innsett hva vi egentlig vil ha i en partner og skilt oss👀🫣😅

Møtte kjæresten min etter 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...