AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Del Skrevet 23. januar 2024 Vurderer å kjøpe elektronisk dørlås og har sett på flere modeller. Ser at noen har en «sikkerhetsfunksjon» som stenger for muligheten til å låse seg ut av boligen. Jeg ønsker meg heller muligheten til å stenge for at noen kan låse seg inn selv om de har nøkkel. Svigermor har reservenøkkel og er ikke så god på å respektere vårt ønske om at hun ikke skal låse seg inn på søndagsmorgener for å vekke oss, så det hadde vært utrolig deilig å kunne stenge låsen for innlåsing i et bestemt tidsrom. Finnes det noen modeller som har en slik funksjon? Anonymkode: efeed...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 Dum funksjon om noe skulle oppstå. Dumt å være låst inne ved brann. Dumt å være låst ute om du har glemt nøkkelen. Dumt at familien din skulle være utelatt om du ble forsinket hjem fra reise Anonymkode: 4b2ad...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dum funksjon om noe skulle oppstå. Dumt å være låst inne ved brann. Dumt å være låst ute om du har glemt nøkkelen. Dumt at familien din skulle være utelatt om du ble forsinket hjem fra reise Anonymkode: 4b2ad...050 Det er jo mulig å gå inn appen og endre det for den som er admin, i hvert fall er det slik jeg forstår det. Men enig angående faren for å låses inne ved brann. Jeg kommer nok ikke å bruke den funksjonen der man ikke kan låse opp døren innenfra. Anonymkode: efeed...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 Yale classic connect, og gi henne virituell nøkkel når hun har behov for det? Kanskje hun også tar hintet når hun kun får tilsendt nøkkel akkurat når dere mener hun har behov? Anonymkode: 9f269...8ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 Er det ikke lettere å bare be svigermoren din om å holde seg unna? Låse seg inn på søndagsmorgener for å vekke dere, det er så frekt at jeg ikke har ord! Jeg hadde blitt fly forbanna på kjerringa. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 23. januar 2024 #6 Del Skrevet 23. januar 2024 I min Yale Doorman kan jeg gi tilgang ned på ukedag/klokkeslett-nivå på alle brukerne. Svigermor kan da utstyres med egen kode, eller brikke + kode som bare virker innenfor angitte tider. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Del Skrevet 23. januar 2024 A-hunter skrev (6 timer siden): I min Yale Doorman kan jeg gi tilgang ned på ukedag/klokkeslett-nivå på alle brukerne. Svigermor kan da utstyres med egen kode, eller brikke + kode som bare virker innenfor angitte tider. Hvor styrer du det? Er det et abonnement? Anonymkode: 40008...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #8 Del Skrevet 23. januar 2024 Hvorfor ikke bare snakke med henne nå? Samtalen kommer jo før eller senere uansett, bare i mer passivt aggressivt utgangspunkt om den kommer etter dere låser henne ute. Anonymkode: 32a0f...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #9 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vurderer å kjøpe elektronisk dørlås og har sett på flere modeller. Ser at noen har en «sikkerhetsfunksjon» som stenger for muligheten til å låse seg ut av boligen. Jeg ønsker meg heller muligheten til å stenge for at noen kan låse seg inn selv om de har nøkkel. Svigermor har reservenøkkel og er ikke så god på å respektere vårt ønske om at hun ikke skal låse seg inn på søndagsmorgener for å vekke oss, så det hadde vært utrolig deilig å kunne stenge låsen for innlåsing i et bestemt tidsrom. Finnes det noen modeller som har en slik funksjon? Anonymkode: efeed...76c lol, klassisk svigermor 😅 Anonymkode: b2bed...86b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 24. januar 2024 #10 Del Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor styrer du det? Er det et abonnement? Anonymkode: 40008...19f I appen som er koblet opp mot låsen. Ingen abonnement. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå