AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #21 Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 7.01): Er 46 år selv og har ikke vært på dating-app tidligere, ønsker å møte noen det klaffer med og da selvfølgelig en som også er single. Anonymkode: cbe8f...407 Er du villig til å betale for å bli matchet med single og bra menn så er matchmaking å anbefale. Hvis ikke så er alle datingapper det samme i mine øyne. Det finnes nok seriøse modne menn men du må lete ekstremt lenge for å finne de. Menn som har det bra med seg selv og som er 50 år sitter ikke å sveiper på mobilen. De som trenger bekreftelse fra 30 år unge jenter gjør. Anonymkode: 22160...59e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #22 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Menn som har det bra med seg selv og som er 50 år sitter ikke å sveiper på mobilen. De som trenger bekreftelse fra 30 år unge jenter gjør. Bra med seg selv, eller bra for seg selv? Jeg måtte sveipe ganske mye, før jeg fant denne flotte 54 år gamle jenta, som var ute etter gjensidig bekreftelse. Jeg tror du finner all slags, overalt. Det er bare din evne til vurdere som gjelder. Anonymkode: 7082d...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå