AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Jeg har vært syk i mange år, og vært gjennom omfattende behandling med påfølgende rehabilitering. I disse årene mistet jeg retten til å kjøre bil. Nå har jeg imidlertid fått førerkortet tilbake - i dag! Holdt på å begynne og gråte av glede på Biltilsynet! Nå åpner verden seg plutselig mye mer!!! 🥳🥳🥳 Anonymkode: 0a8f3...86d 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært syk i mange år, og vært gjennom omfattende behandling med påfølgende rehabilitering. I disse årene mistet jeg retten til å kjøre bil. Nå har jeg imidlertid fått førerkortet tilbake - i dag! Holdt på å begynne og gråte av glede på Biltilsynet! Nå åpner verden seg plutselig mye mer!!! 🥳🥳🥳 Anonymkode: 0a8f3...86d Gratulerer så mye. Får håpe du også har en bil å kjøre slik at verden blir litt lettere 🙂 Anonymkode: 84d50...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Gratulerer så mye. Skjønner godt at du omtrent gråt av glede, det er deilig å ha lappen og bil så man kan sette seg inn i bilen og bare kjøre dit man vil. Anonymkode: ffad0...01d 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 Gratulerer 😃 I know the feelingen. Anonymkode: f74f0...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Skrevet 23. januar 2024 Gratulerer 👏👏👏 Anonymkode: c48fb...03b 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har vært syk i mange år, og vært gjennom omfattende behandling med påfølgende rehabilitering. I disse årene mistet jeg retten til å kjøre bil. Nå har jeg imidlertid fått førerkortet tilbake - i dag! Holdt på å begynne og gråte av glede på Biltilsynet! Nå åpner verden seg plutselig mye mer!!! 🥳🥳🥳 Anonymkode: 0a8f3...86d Var det pga medisiner som gjorde at du ikke kunne kjøre bil? Eller fordi du var i behandling/rehabilitering? Anonymkode: 84d50...a9c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 Så godt 🙂. Håper du ikke kjører VW,da havner du tilbake i dritten igjen. Anonymkode: cf898...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå