AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1181 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skriver at en slik mann er like uaktuell for meg som en rasist, homofov, sjalu, voldelig osv. Det handler om at det er en uattraktiv kvalitet som faller utenfor mine preferanser. Rasisme er en uattraktiv kvalitet, homofobi er en uattraktiv kvalitet, å være opptatt av min seksuelle historikk er en uattraktiv kvalitet, sjalusi er en uattraktiv kvalitet osv osv. Det er eksempler på uattraktive sider. Ser du fellesnevneren? Det handler ikke om å sidestille rasisme med å ville vite seksuell historikk. Det handler om at det er en kvalitet som diskvalifiserer deg fra å være en attraktiv mann. Det er eneste likheten. Jeg hadde blitt skuffet og lei meg om min bror var rasist, homofob, voldelig. Jeg hadde ikke blitt skuffet om min bror var opptatt av en kvinnes seksuelle historikk. Om du ikke forstår disse forskjellene, så er det ikke så mye mer å si💁🏼♀️ Anonymkode: 1b114...8cc Var ikke det du skrev svart på hvitt, men noe du korrigerte etterpå, men samme det.. Er jo mange kvinner her inne som dømmer menn som har ligget med mange å kallet de fuckboys, horebukker osv osv. Aldri sett at hylekoret reagerer da.. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1182 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Var ikke det du skrev svart på hvitt, men noe du korrigerte etterpå, men samme det.. Er jo mange kvinner her inne som dømmer menn som har ligget med mange å kallet de fuckboys, horebukker osv osv. Aldri sett at hylekoret reagerer da.. Anonymkode: 0e9c6...8dc Vel jeg er ikke noe «hylekor». Aldri kalt noen horbukk etc. som jeg har sagt til det kjedsommelige, jeg bryr meg null og niks om hvor mange andre har ligget med. Vet ikke hvor mange min egen samboer har ligget med heller. Det er uinteressant. Eneste interessante for meg er hvor mange han har ligget med etter han ble sammen med meg. Hylekoret kommer når jeg som kvinne påpeker at det er uinteressant og at menn som er opptatt av det, er utenfor mine preferanser og ikke en mann jeg finner attraktiv. Bevises jo med all kveruleringen gang på gang hver gang en kvinne her sier at en mann som er opptatt av historikk er uaktuell for en relasjon. Absurd sterke reaksjoner fra enkelte menn her på det. At en kvinne med under 5 partnere syntes det er turn off med menn som er opptatt av antall partnere faller åpenbart noen tungt for brystet… Det er der du har hylekoret. Anonymkode: 1b114...8cc 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1183 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er i en tråd der dette er tema. Vi er så skjøre og lettkrenket i dag at ingen tåler å høre sannheten og meningene til folk snart. Man skal ikke hetse folk, men å si at man ikke foretrekker kvinner med mange fluktige forhold er ikke ufint. Jeg har ikke noe imot at kvinner utforsker sex, har sex for den saks skyld. Det er jo menn som tenner på damer med mye erfaring også, så skjønner ikke problemet. Men i et forhold ønsker jeg ei "likesinnet" som meg som tenker likt om sex og forhold. Det handler om å ha en partner som tenker likt og deler samme verdisyn. Et annet argument er at enten vi liker det eller ikke så har kvinner som bytter partner ofte underliggende årsaker til at de aldri klarer å være i et stabilt forhold. For meg er det en stor sjangse å ta å da gå inn i et forhold med henne. Hun har 11 havarerte forhold/samboerskap bak seg. Hvorfor skulle jeg være den som lyktes da rent statistisk.. Anonymkode: 0e9c6...8dc Jammen, denne preferansen og skepsisen er vel lik uansett om man er kvinne eller mann? Anonymkode: e8744...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1184 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vel jeg er ikke noe «hylekor». Aldri kalt noen horbukk etc. som jeg har sagt til det kjedsommelige, jeg bryr meg null og niks om hvor mange andre har ligget med. Vet ikke hvor mange min egen samboer har ligget med heller. Det er uinteressant. Eneste interessante for meg er hvor mange han har ligget med etter han ble sammen med meg. Hylekoret kommer når jeg som kvinne påpeker at det er uinteressant og at menn som er opptatt av det, er utenfor mine preferanser og ikke en mann jeg finner attraktiv. Bevises jo med all kveruleringen gang på gang hver gang en kvinne her sier at en mann som er opptatt av historikk er uaktuell for en relasjon. Absurd sterke reaksjoner fra enkelte menn her på det. At en kvinne med under 5 partnere syntes det er turn off med menn som er opptatt av antall partnere faller åpenbart noen tungt for brystet… Det er der du har hylekoret. Anonymkode: 1b114...8cc Hvordan kan det falle menn tungt for brystet at damer de uansett ikke er intressert ikke skulle være aktuelt? Den skjønner jeg lite av. De vil jo ikke ha interesse av disse kvinnene som ikke bryr seg om sånt.. Anonymkode: 0e9c6...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1185 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jammen, denne preferansen og skepsisen er vel lik uansett om man er kvinne eller mann? Anonymkode: e8744...7cb Tydeligvis ikke, fordi mange kvinner sier de ikke er intressert eller bryr seg om å høre hvor mange mannen har ligget med. Virker som dette er noe menn bryr seg om i langt større grad. Anonymkode: 0e9c6...8dc 1
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #1186 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): At damer sin attraktivitet går betraktelig ned når hun ligger med mange og går inn og ut av forhold er jo en selvfølge. Kvinner vil jo ikke ha en ustabil mann heller som bare går etter sex og er fuckboy. Hvis jeg skal rangere hva jeg syns er mest uattraktivt med en kvinne er det mange sexpartnere og mange korte forhold bak seg. Det utelukker henne fra radaren min uten å tenke to ganger på det. Hvorfor er det så rart egentlig? Jeg vil ikke ha ei som har ligget med halvparten av bygda. Anonymkode: 0e9c6...8dc Du sier at du ikke tenker to ganger på kvinner som ikke passer din preferanse. Likevel rangerer du og forteller om hva du ikke finner attraktivt ved kvinner du ikke har lyst til å ha en relasjon med. Det er ikke rart at du har preferanser, men det er rart at du føler et behov for å snakke om dem som ikke passer dine preferanser. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1187 Skrevet 24. februar 2024 Helene1982 skrev (17 minutter siden): Det er ikke rart at du har preferanser, men det er rart at du føler et behov for å snakke om dem som ikke passer dine preferanser. I en tråd som spør spesifikt om hvorfor menn har den preferansen han har? Anonymkode: f9f8d...869 1
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #1188 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I en tråd som spør spesifikt om hvorfor menn har den preferansen han har? Anonymkode: f9f8d...869 Ja, spørsmålet er ikke: Hvorfor er ikke alle alles preferanse, slik at man må argumentere for hvorfor ikke.
Fremmed fugl Skrevet 24. februar 2024 #1189 Skrevet 24. februar 2024 nisselue skrev (19 timer siden): Det er jo ikke et valg man tar. Man kan jo ikke velge hva man liker og ikke liker. Du tror seriøst at vi ikke kan påvirke hva vi liker? Selvfølgelig kan vi det. Det meste av det du liker, gjør du fordi at du har lært deg å like det. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1190 Skrevet 24. februar 2024 13 hours ago, imagineme said: Når i datingperioden tar du opp det med antall sex-partnere? 2. date? 3? 4? Etter 6 måneder som kjærester? Si du har vært sammen med personen i et halvt år og det kommer opp til diskusjon at vedkommende har hatt sex med 100 personer - Da dumper du vedkommende med grunnen "beklager, du har pult for mange"? Eller? Ja Anonymkode: ba9e5...538
Helene1982 Skrevet 24. februar 2024 #1191 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja Anonymkode: ba9e5...538 Hva hadde vært innafor for deg?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1192 Skrevet 24. februar 2024 nisselue skrev (18 timer siden): Forskjellen var om det visuelle. At noen skriver om en høy kjekkas er ikke det samme som å se en høy kjekkas. Men til kvinner selger det skrevne ord om slikt veldig godt. Og bare til kvinner. Hva gjør man når man leser en bok? Man VISUALISERER. Anonymkode: 3c961...a7c 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1193 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Var ikke det du skrev svart på hvitt, men noe du korrigerte etterpå, men samme det.. Er jo mange kvinner her inne som dømmer menn som har ligget med mange å kallet de fuckboys, horebukker osv osv. Aldri sett at hylekoret reagerer da.. Anonymkode: 0e9c6...8dc "Hylekoret" opptrer på vegne av eget kjønn, at menn ikke er opptatt av forsvare menn som blir kalt disse tingene, er ikke kvinners problem. Anonymkode: 17e83...3c4
knooters Skrevet 24. februar 2024 #1194 Skrevet 24. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør man når man leser en bok? Man VISUALISERER. Anonymkode: 3c961...a7c Ikke forvent at de gutta som snakker om kjønnsforskjeller også faktisk leser bøker (det er jo en "feminin" aktivitet, må vite) 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1195 Skrevet 24. februar 2024 Dette dreier som liten tiss-syndromet. «Buhu, hun har ligget med flere enn meg og har de mennene hatt større tiss enn meg» Har du og dama funnet hverandre så er det revende likegyldig hvor mange hver av dere har ligget med før. Anonymkode: 041dc...ace 4
Gjest Luksusbia Skrevet 24. februar 2024 #1196 Skrevet 24. februar 2024 Det viktigste er vel at tidligere fuckboys eller kvinner med høy bc er lojale og trofaste etter de har truffet hverandre? Å være nysgjerrig på erfaringer fra fortidens forhold går mer på hvordan man har vært å leve med tidligere. Hvis menn skal klage på at de ikke finner en jomfru å gifte seg med, samtidig som de klager på at ingen vil «gi» dem sex er og blir dobbeltmoral. Dette er grunnen til at 25% av menn er barnløse ved fylte 50 år
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1197 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Hylekoret" opptrer på vegne av eget kjønn, at menn ikke er opptatt av forsvare menn som blir kalt disse tingene, er ikke kvinners problem. Anonymkode: 17e83...3c4 Fordi kvinner er noen lettkrenkede og hysteriske skapninger som roper og skriker meg meg meg, stakkars kvinner og stakkars oss. Kvinner hadde hatt godt av å lære seg å slutte å syte å spille offerollen hele tiden når de er de mest priviligerte i samfunnet i Norge. Anonymkode: 0e9c6...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1198 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan kan det falle menn tungt for brystet at damer de uansett ikke er intressert ikke skulle være aktuelt? Den skjønner jeg lite av. De vil jo ikke ha interesse av disse kvinnene som ikke bryr seg om sånt.. Anonymkode: 0e9c6...8dc Hvorfor vet jeg ikke. Skjønner ikke jeg noe mer av en deg. Hvordan det kommer til uttrykk er bare å lese igjennom denne tråden, så ser du det. Rene «hylekoret» av forsmådde og krenka menn, som bare MÅ svare hver gang en kvinne påpeker faktum at mannen faller utenfor sine preferanser fordi de er opptatt av antall partnere. Veldig veldig rart. At jeg med mine 4 partnere i livet ikke tiltrekkes av menn som er opptatt av «body count», burde jo ikke ha noe verdens ting å si. Skulle jo tro disse mennene ville ha partnere som også er opptatt av «body count». Allikevel roper de opp. Forstå det de som kan. Anonymkode: 1b114...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1199 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi kvinner er noen lettkrenkede og hysteriske skapninger som roper og skriker meg meg meg, stakkars kvinner og stakkars oss. Kvinner hadde hatt godt av å lære seg å slutte å syte å spille offerollen hele tiden når de er de mest priviligerte i samfunnet i Norge. Anonymkode: 0e9c6...8dc Se der ja. Pass deg for kampestenene i glasshuset ditt😊 Gratulerer med det bitreste og mest krenka innlegget i denne rekordlange tråden 😂. Det aller morsomste er at du ikke ser det selv🙈 Anonymkode: 1b114...8cc 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1200 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor vet jeg ikke. Skjønner ikke jeg noe mer av en deg. Hvordan det kommer til uttrykk er bare å lese igjennom denne tråden, så ser du det. Rene «hylekoret» av forsmådde og krenka menn, som bare MÅ svare hver gang en kvinne påpeker faktum at mannen faller utenfor sine preferanser fordi de er opptatt av antall partnere. Veldig veldig rart. At jeg med mine 4 partnere i livet ikke tiltrekkes av menn som er opptatt av «body count», burde jo ikke ha noe verdens ting å si. Skulle jo tro disse mennene ville ha partnere som også er opptatt av «body count». Allikevel roper de opp. Forstå det de som kan. Anonymkode: 1b114...8cc Kan ikke huske å ha sett hvor menn klager over dette i den tråden, men link gjerne. Forøvrig er det stort flertall av kvinner i tråden som nekter å godta at menn har disse preferansene. Anonymkode: 0e9c6...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå