Gå til innhold

hvorfor menn bryr seg om kvinners seksuelle fortid

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor jeg bryr meg, men jeg bryr meg.

Det kan ikke endres ved å påføre meg skam. Mine tanker bryr seg null og niks om deres meninger. Jeg vet hva jeg vil ha. Jeg går etter det. Og jeg får det.

Anonymkode: 4a9e4...d1c

"Jeg får det" - altså har du seriejakt på jomfruer, som du får, og så dumper, eller?

Anonymkode: f4a15...1fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Si at en mann har hatt 10 partnere, noe som i og for seg ikke er oppsiktsvekkende. Dette i løpet av 5 år som singel. Samtidig har han prøvd seg på kreti og pleti, alltid på flørter'n, alltid klar for å ha sex med ei ny. Det betyr at det eneste som hindret ham fra å ha 100 partnere, er kvinners manglende interesse. Jeg kan ikke se hvordan en slik mann har høyere moral og er mer egnet til troskap enn en kvinne som har hatt 13 partnere fordelt på 20 år, der de fleste av dem var relasjoner over 6 måneder, og der hun har sagt nei til utallige menn som prøvde seg. 

Nå er jeg mann som er heldig med utseende, høyde inntekt og sånn som kvinner liker. 

Jeg blir ofte sjekket opp av det motsatte kjønn og avviser kvinner som viser tegn til å ville ha sex. Er ikke sånn at alle menn ligger med damer så fort sjangsen byr seg. Ofte er mange menn veldig konservativ og liker kun å ha sex med damer de er i forhold med. 

Jeg er ikke alene om å tenke sånn.. 

Anonymkode: 0e9c6...8dc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er jeg mann som er heldig med utseende, høyde inntekt og sånn som kvinner liker. 

Jeg blir ofte sjekket opp av det motsatte kjønn og avviser kvinner som viser tegn til å ville ha sex. Er ikke sånn at alle menn ligger med damer så fort sjangsen byr seg. Ofte er mange menn veldig konservativ og liker kun å ha sex med damer de er i forhold med. 

Jeg er ikke alene om å tenke sånn.. 

Nettopp. Og de fleste kvinner er som deg. De mennene som ofte er klare til å pule hvem som helst, når som helst, er de som aldri får napp. Så deres lille antall forteller ingenting om hva de ville ha gjort hvis en attraktiv dame sjekket de opp og tilbød sex mens de var i forhold.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nettopp! Hvis alle kvinner virkelig lå rundt med alle som var interessert, hadde mange flere menn hatt mange partnere. Men vi gjør det altså ikke. 

Hvem har sagt at kvinner ligger rundt med alt og alle. De ligger rundt med de mest attraktive mennene som ikke behandler de bra, og når de er klar for et forhold er den normale mannen i gata utseendemessig som har livet på stell økonomisk og ellers plutselig bra nok. Men for bare sex hadde hadde han ikke vært bra nok. 

Det forklarer mye av grunnen i tillegg til at kvinner som har byttet partnere ofte viser at hun ikke er stabil. Å få barn med ei sånn dame er jo dømt til å misslykkes 9/10 ganger rent statistisk. 

• Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

"Jeg får det" - altså har du seriejakt på jomfruer, som du får, og så dumper, eller?

Nei. Bare forhold. Og ingen var jomfruer, nei.

Sier det er en faktor som teller når jeg finner noen attraktive.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nettopp! Hvis alle kvinner virkelig lå rundt med alle som var interessert, hadde mange flere menn hatt mange partnere. Men vi gjør det altså ikke. 

Kvinner ligger ikke rundt med alle, de ligger rundt med de mest attraktive de har sjangs på noe som utgjør (10-15%) av menn. 

Skrevet

Hvem har sagt at kvinner ligger rundt med alt og alle. De ligger rundt med de mest attraktive mennene som ikke behandler de bra, og når de er klar for et forhold er den normale mannen i gata utseendemessig som har livet på stell økonomisk og ellers plutselig bra nok. Men for bare sex hadde hadde han ikke vært bra nok. 

Det forklarer mye av grunnen i tillegg til at kvinner som har byttet partnere ofte viser at hun ikke er stabil. Å få barn med ei sånn dame er jo dømt til å misslykkes 9/10 ganger rent statistisk. 

Så rart, siden 50 prosent av alle ekteskap varer livet ut. Hvor henter du den bitre statistikken din fra? Nei, vi ligger ikke rundt med de mest attraktive mennene som er drittsekker. Forhold kan for øvrig avsluttes av mange grunner, og det er ikke alltid kvinnens skyld. 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Bare forhold. Og ingen var jomfruer, nei.

Sier det er en faktor som teller når jeg finner noen attraktive.

Ingen var jomfruer, selv om du helst vil ha det? Mange forhold, men ingen har holdt? Hva er det konkret du har "fått som du ville"?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner ligger ikke rundt med alle, de ligger rundt med de mest attraktive de har sjangs på noe som utgjør (10-15%) av menn. 

Jaaada, selvfølgelig. Fordi 85 prosent av verdens menn har aldri hatt sex, ikke sant? Du kjenner ingen vanlige menn i gata som har sex/forhold? Bare kjekkaser som alle damene i gata besøker etter tur?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så rart, siden 50 prosent av alle ekteskap varer livet ut. Hvor henter du den bitre statistikken din fra? Nei, vi ligger ikke rundt med de mest attraktive mennene som er drittsekker. Forhold kan for øvrig avsluttes av mange grunner, og det er ikke alltid kvinnens skyld. 

Ja 50% av ekteskap ryker, men det er jo fordi menn er langt mere kritisk til å gifte seg og prøver å luke ut disse kvinnene som har ligget med mange og har mange ustabile korte forhold bak seg. Selv da er sjangsen 50/50, og du lurer på hvorfor menn bryr seg om bakgrunnen til hvofor menn ønsker seg ei som viser seg stabil og som ikke bytter menn hele tiden? 

Det er jo enkel logikk hvis du legger godviljen til..

Skrevet

Jaaada, selvfølgelig. Fordi 85 prosent av verdens menn har aldri hatt sex, ikke sant? Du kjenner ingen vanlige menn i gata som har sex/forhold? Bare kjekkaser som alle damene i gata besøker etter tur?

Den normale mannen i gata havner som sagt i forhold med ei dame når hun er ferdig med å feste å ha sex. Noen få menn trekker snittet mye opp og det er fuckboys som har utseendet med seg og som kun er opptatt av sex. 

Den "normale" mannen i gata kan ikke ligge rundt, men de finner seg en fast partner som blir sammen med de av økonomiske grunner eller fordi han vil være et trygt og godt valg å stifte familie med. 

Er jo bare å se på Tinder og andre sjekkeapper. Der har ikke den normale mannen i gata sjangs, mens fuckboys med bra utseende vasser i damer. 

• Liker 1
Skrevet
On 2/22/2024 at 10:25 AM, AnonymBruker said:

Kjønn er asymmetrisk. Kjønnsmarkedet er asymmetrisk.

En kvinne som er emosjonelt ustabil kan ønske seg en mann som er en klippe. Antagelig er det lurt. Jeg ser ingenting galt med det.

En kvinne som er flink i matte og fysikk kan ønske seg en mann som er handy. Jeg ser ingenting galt i det.

En kvinne kan ønske seg en relasjon med en mann hvor hun bærer rundt på en baby i magen i 9mnd uten at han gjør det samme.

Anonymkode: f9f8d...869

Men hvis kvinnen som er flink i matte sier at menn som er flinke i matte er ekle tapere, eller at den emosjonelt ustabile kvinnen sier at emosjonelt ustabile menn er verdiløse mens hun selv er et kupp så ser du hva det underliggende problemet er. Menn med mange partnere som ikke skal ha en ekkel hore (deres ord) med like mange partnere. Det er kvinnehat og dårlig kvinnesyn, gjerne kontrollerende menn med psykopatiske trekk.  

Anonymkode: c58f6...396

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen var jomfruer, selv om du helst vil ha det? Mange forhold, men ingen har holdt? Hva er det konkret du har "fått som du ville"?

Har hatt 3 forhold. Gift på 5. året nå, og håper det holder livet ut. Det var det jeg ville, så jeg har fått det.

Jeg valgte bort de jeg synes hadde hatt for mange partnere, fordi de da ikke ble attraktive i mine øyne. De som var igjen var de som var interessante, og jeg klarte meg bra i den gruppen av kvinner. Nevner det siste fordi det ser ut til å være en stereotypi at menn som bryr seg om sånt er tapere som er alene. Det er rett og slett ikke sant. Jeg er ekstremt lykkelig.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt 3 forhold. Gift på 5. året nå, og håper det holder livet ut. Det var det jeg ville, så jeg har fått det.

Jeg valgte bort de jeg synes hadde hatt for mange partnere, fordi de da ikke ble attraktive i mine øyne. De som var igjen var de som var interessante, og jeg klarte meg bra i den gruppen av kvinner. Nevner det siste fordi det ser ut til å være en stereotypi at menn som bryr seg om sånt er tapere som er alene. Det er rett og slett ikke sant. Jeg er ekstremt lykkelig.

Utrolig at du ble gift...

• Liker 2
Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Utrolig at du ble gift...

Nei syns ikke det var rart han ble gift. Han var smart og tok riktig vurdering og havnet i et stabilt forhold med ei dame med samme verdier som han som ikke har vist seg å være ustabil som partner. 

Må jo være kun damer som har ligget med mange som hisser seg opp over dette. Hva ellers er grunnen? Damer skal være glad at menn er kritiske til valg av partner, iallefall de som er ute etter en stabil partner selv med samme verdier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja 50% av ekteskap ryker, men det er jo fordi menn er langt mere kritisk til å gifte seg og prøver å luke ut disse kvinnene som har ligget med mange og har mange ustabile korte forhold bak seg. Selv da er sjangsen 50/50, og du lurer på hvorfor menn bryr seg om bakgrunnen til hvofor menn ønsker seg ei som viser seg stabil og som ikke bytter menn hele tiden? 

Det er jo enkel logikk hvis du legger godviljen til..

Virkelig? Menn luker ut hvem de gifter seg med? Det gjør dere ikke. Virkelig ikke. Hvis du mener at menn er så mye mer redelige, snille, smarte og trofaste enn kvinner, hvorfor blir du ikke bare sammen med en mann? For øvrig vil en mann selvfølgelig blir byttet ut hvis han er lat, utro eller voldelig. At dere fortsetter å leve sammen med utro, psykotiske og late kvinner bare fordi de er pene og har store pupper, vitner nettopp om at dere IKKE er kresne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Over 1100 svar i denne tråden forteller meg at mange damer ligger mye rundt, siden de lar seg provosere over at menn ikke finner dette attraktivt i en partner..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Den normale mannen i gata havner som sagt i forhold med ei dame når hun er ferdig med å feste å ha sex. Noen få menn trekker snittet mye opp og det er fuckboys som har utseendet med seg og som kun er opptatt av sex. 

Den "normale" mannen i gata kan ikke ligge rundt, men de finner seg en fast partner som blir sammen med de av økonomiske grunner eller fordi han vil være et trygt og godt valg å stifte familie med. 

Er jo bare å se på Tinder og andre sjekkeapper. Der har ikke den normale mannen i gata sjangs, mens fuckboys med bra utseende vasser i damer. 

Altså. Bare på arbeidsplassen min har fem (!) par vært sammen siden de var 16-17 år. Det er begrenset hvor mye fest, alkohol og puling ei jente på 16 kan ha hatt i mange år før hun traff sin 16 år gamle kjæreste. Tinder kan du da seriøst ikke bruke som kilde. På Tinder er de fleste menn etter sex, ikke forhold. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men hvis kvinnen som er flink i matte sier at menn som er flinke i matte er ekle tapere, eller at den emosjonelt ustabile kvinnen sier at emosjonelt ustabile menn er verdiløse mens hun selv er et kupp så ser du hva det underliggende problemet er. Menn med mange partnere som ikke skal ha en ekkel hore (deres ord) med like mange partnere. Det er kvinnehat og dårlig kvinnesyn, gjerne kontrollerende menn med psykopatiske trekk.  

Anonymkode: c58f6...396

Eller enda færre partnere! Som min eks med 30+ partnere freaket ut på grunn av mine 4. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei syns ikke det var rart han ble gift. Han var smart og tok riktig vurdering og havnet i et stabilt forhold med ei dame med samme verdier som han som ikke har vist seg å være ustabil som partner. 

Må jo være kun damer som har ligget med mange som hisser seg opp over dette. Hva ellers er grunnen? Damer skal være glad at menn er kritiske til valg av partner, iallefall de som er ute etter en stabil partner selv med samme verdier.

Nei. Jeg har som sagt ligget med få, og alle har vært forhold. Dessverre ble jeg lurt et par ganger av playere (med helt normalt, kanskje under snittet utseende og ikke noen statusjobb eller høy lønn, bare så du vet), som lot som de ønsket forhold, når de egentlig ønsket å pule. Sånt skjer. Jeg har også observert menn som lever med helt gale kvinnfolk utelukkende fordi disse er unge og pene. Som blakker seg på disse kvinnene. Veldig "kritisk" valg, altså. Damer skal da ikke være "glad" for at menn er dobbeltmoralske. Vi skal le av dere. Og det er nettopp det vi gjør.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...