AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #1001 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er et diskusjonsforum. Du kan opprette en tråd som omhandler det. Eller vent… du vil at alle andre skal slutte å snakke om temaet for denne tråden og heller komme inn i tråden din? Sorry, sånn funker ikke ting. Anonymkode: f9f8d...869 Lol, dette er ørtende gang en liten guttefis viser sin usikkerhet ved å starte en sånn tråd. JA, vi er ferdig med å snakke om temaet. For ALLTID. Voks opp. Anonymkode: 3c961...a7c 2
Helene1982 Skrevet 22. februar 2024 #1002 Skrevet 22. februar 2024 nisselue skrev (8 timer siden): Ok. Jeg syntes vel kanskje at grensesetting mellom partnere var litt relevant, men greit nok. Ellers er jeg enig i at dersom noe er en dealbreaker så tar man sin hatt og går. Hva nå enn saken måtte dreie seg om. Selv bryr jeg meg ikke nevneverdig om hvor mange partnere min kvinnelige potensielle partner har hatt. Derimot, om det er et sårt punkt for henne, da ser jeg en kvinne som ikke har problemer med hemmelighold i forholdet. Der er min dealbreaker. Når bodycount for kvinner er hvor mange de har ligget med og bodycount for menn er hvor mange de har drept har vi et alvorlig problem. Uansett - er det tidlig i et forhold, og man ikke «føler det» uansett grunn, er det selvsagt lurt å gå videre, og både om man ikke liker et spørsmål eller ikke får ønsket svar, står alle frie til å velge noe annet. Jeg mener likevel at det er temaer man kan snakke om uten å si alle detaljer i startfasen i et forhold uten at det er hemmelighold. 1 3
knooters Skrevet 22. februar 2024 #1003 Skrevet 22. februar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Dette er et diskusjonsforum. Du kan opprette en tråd som omhandler det. Eller vent… du vil at alle andre skal slutte å snakke om temaet for denne tråden og heller komme inn i tråden din? Sorry, sånn funker ikke ting. Anonymkode: f9f8d...869 Det jeg trekker frem er mer "on topic" enn mye annet som er postet her. Det ER relevant for tråden om man gjør et stort problem av kvinners seksualpartnere samtidig som man forsvarer at menn gjør det samme. Det er ikke bare jeg som trekker dette frem i denne tråden. 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1004 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg aner ikke hvor mange han har ligget med før han ble sammen med meg, og han aner ikke hvor mange jeg har ligget med før han. Men mest sannsynlig har du ligger med over ti ganger så mange som han. Anonymkode: 49048...c81 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1005 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lol, dette er ørtende gang en liten guttefis viser sin usikkerhet ved å starte en sånn tråd. JA, vi er ferdig med å snakke om temaet. For ALLTID. Voks opp. Anonymkode: 3c961...a7c Så bra. Da forventet jeg at den lille jentefisen a7c aldri mer blir å se i denne tråden. Anonymkode: f9f8d...869
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1006 Skrevet 23. februar 2024 knooters skrev (6 timer siden): Det jeg trekker frem er mer "on topic" enn mye annet som er postet her. Det ER relevant for tråden om man gjør et stort problem av kvinners seksualpartnere samtidig som man forsvarer at menn gjør det samme. Det er ikke bare jeg som trekker dette frem i denne tråden. Nei, alle tråder her inne som handler om noe kvinner føler seg truet av fører til en skog av off topic rants fra kvinner og menn som gjerne vil vise hvor feministiske de er. Det gjør ikke at postene deres er on topic? Anonymkode: f9f8d...869
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1007 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En mann som er opptatt av min seksuelle historikk signaliserer usikkerhet og tilbøyelighet til sjalusi og kontrollerende atferd. Derfor vil en mann som spør om dette automatisk gjøre seg lite tiltrekkende for min del. Anonymkode: 1b114...8cc For meg så er en kvinne som ikke tør å snakke om livet før vi møttes noe som signaliserer usikkerhet. Hvis hun synes at det at jeg tar opp temaet gjør gjør meg lite tiltrekkende så tenker jeg at hun er tilbøyelig til kontrollerende adferd. Er det ikke flott at vi kan lete etter en partner som er kompatibel? Anonymkode: f9f8d...869 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1008 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei, det er ikke det jeg mener, men jeg skjønner at det er enklest for deg å tolke det på den måten. Det er selvsagt helt greit å ønske en dame med få sexpartnere. Det jeg snakker om, er de gammeldagse og fordømmende holdningene mot kvinnelig seksualitet som ofte blir veldig tydelige i disse diskusjonene. Anonymkode: 17e83...3c4 Det er like gammeldags at kvinner ønsker en gentleman, en som kommer hjem med blomster, en som er velstående/rik, en som betaler for daten osv osv.. Just saying. Ting som gagner kvinners ønske og preferanser kan beholdes mens ting som gagner en manns preferanser må kastes over ripa. Fy flate for en dobbeltmoral😅 Anonymkode: 0e9c6...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1009 Skrevet 23. februar 2024 knooters skrev (9 timer siden): Det jeg trekker frem er mer "on topic" enn mye annet som er postet her. Det ER relevant for tråden om man gjør et stort problem av kvinners seksualpartnere samtidig som man forsvarer at menn gjør det samme. Det er ikke bare jeg som trekker dette frem i denne tråden. Kanskje fordi menn og kvinner er skrudd sammen forskjellig fra biologien.. En mann som har hatt sex med mange har klart en prestasjon da de fleste menn sliter med å få til dette, mens kvinner kan åpne døra å rope jeg vil ha sex så står det kø på fortauet utenfor. Anonymkode: 0e9c6...8dc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1010 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men mest sannsynlig har du ligger med over ti ganger så mange som han. Anonymkode: 49048...c81 Hvorfor er det mest sannsynlig? Er det fordi du antar at kvinner er like opptatt av tilfeldig sex som mange menn er, eller er det bare et uttrykk for generelt dårlige/dømmende holdninger overfor kvinner? Du er kjent med begrepet gjennomsnitt, ikke sant? I dag har norske kvinner i gjennomsnitt (median) 6 sexpartnere i løpet av livet. Noen har fler, noen har færre, men all fornuft , logikk (og matematikk) tilsier at det rett og slett ikke er mulig at flertallet av norske kvinner mellom 20 og 50 har hatt flere titalls partnere, slik du og en del menn her inne på KG later til å mene. For ordens skyld er tallet for menn 7. Anonymkode: 17e83...3c4 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1011 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det mest sannsynlig? Er det fordi du antar at kvinner er like opptatt av tilfeldig sex som mange menn er, eller er det bare et uttrykk for generelt dårlige/dømmende holdninger overfor kvinner? Du er kjent med begrepet gjennomsnitt, ikke sant? I dag har norske kvinner i gjennomsnitt (median) 6 sexpartnere i løpet av livet. Noen har fler, noen har færre, men all fornuft , logikk (og matematikk) tilsier at det rett og slett ikke er mulig at flertallet av norske kvinner mellom 20 og 50 har hatt flere titalls partnere, slik du og en del menn her inne på KG later til å mene. For ordens skyld er tallet for menn 7. Anonymkode: 17e83...3c4 Er jo fordi den normale mannen i gata har 1-2 partnere og 10% av menn har 50-100😅 Anonymkode: 0e9c6...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1012 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): med mange har klart en prestasjon da de fleste menn sliter med å få til dette, mens kvinner kan åpne døra å rope jeg vil ha sex så står det kø på fortauet utenfor. Anonymkode: 0e9c6...8dc Problemet er at mange av dere menn (feilaktig) går ut fra at kvinner faktisk gjør dette, og går til sengs med alt som byr seg. Og det vet vi ikke stemmer. Kvinner er i mye større grad ute etter forhold, menn er ute etter sex. Og tygg på denne - om kvinner hadde vært interessert i å ligge med kreti og pleti, så ville det jo ikke vært så vanskelig for menn å få seg noe (som du skal ha det til). Anonymkode: 17e83...3c4 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1013 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men mest sannsynlig har du ligger med over ti ganger så mange som han. Anonymkode: 49048...c81 Mest sannsynlig har han ligget med fler en meg😊 Anonymkode: 1b114...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1014 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er jo fordi den normale mannen i gata har 1-2 partnere og 10% av menn har 50-100😅 Anonymkode: 0e9c6...8dc Du kan selvsagt vise til noe mer holdbart her enn dine egne antakelser? At menn er misfornøyde med antall egne sexpartnere, skal uansett kke brukes til å dømme kvinner. Anonymkode: 17e83...3c4 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1015 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er like gammeldags at kvinner ønsker en gentleman, en som kommer hjem med blomster, en som er velstående/rik, en som betaler for daten osv osv.. Just saying. Ting som gagner kvinners ønske og preferanser kan beholdes mens ting som gagner en manns preferanser må kastes over ripa. Fy flate for en dobbeltmoral😅 Anonymkode: 0e9c6...8dc Ja, personlig synes jeg det er ganske gammeldags med slike forventninger. Du kan gjerne forklare hvordan det "gagner" menns preferanser å ha et dårlig og dømmende kvinnesyn, for jeg ser ikke hvordan det skal bedre menns sjanser på datingmarkedet. Anonymkode: 17e83...3c4 2
nisselue Skrevet 23. februar 2024 #1016 Skrevet 23. februar 2024 19 hours ago, knooters said: Men igjen sitter man altså og diskuterer menn som vil ha kvinner med lav bodycount, og ignorerer det motsatte. Kunne vi ikke brukt mer tid på å prate om gutta som er "felleskjepp" og hvor lite attraktivt dette er for kvinner og at menn som vil ha et forhold må innse at deres fortid innhenter dem når kvinnen lurer på hvor mange de har ligget med? Det er jo en akkurat like relevant problemstilling. Ironien i dette blir åpenbar når en skal lage argumenter om "åttere og niere" som baserer seg på at menn har ca samme utseendemessige preferanser i damer (altså at menn ofte rater damene likt på utseende). Hvis det å ligge med noen med høy body count er et reelt problem, blir det rart om menn er skrudd sammen for å gå etter de samme damene. Da skulle en tro preferansene var mer variert, siden det er kun på den måten en ikke vil havne i det dilemmaet. De mest attraktive damene får den sexen de vil ha, og er ikke avhengig av applaus fra et mindretall menn som ser på dette som et problem. Så kan selvsagt folk ha de preferansene de vil, men hvis poenget med at man alltid skal ha det motsatte av det man er selv, burde jo slanke menn gå etter bælfeite damer, mens folk som vil ha snille damer være ufyselige. Menn som vil ha en velstelt dame, må da se ut som en boms. En lite utdannet mann må da ha en preferanse for damer med høy utdanning. And so on. Alt dette er jo feil, fordi det i hovedsak kun er genitalia vi virkelig ønsker noe vesentlig annerledes. Utover det, ønsker man noen som komplementerer hverandre. Det vil i praksis si at man i hovedsak er like, men kan ha nyanser rundt likhetene. F.eks. at to nerder går godt sammen, men ikke trenger nerde over akkurat samme ting (f.eks. kan jo to gamere ha mange tusen timer i to ulike spill, og ut fra det forstå hverandres hobbysituasjon og behov). Forsåvidt ikke uenig med deg som sådan, men det er verdt å nevne at hvis noen vil ha noen med lavt antall så er dette for partnerskap. Du nevner sex der, og både menn og kvinner bryr seg null om det om de bare skal ha sex med noen. Ingen sjekker dette før et ONS, for å si det sånn. Men før man blir eksklusive blir en annen sak. Der finner du nok også store forskjeller på hvem man vil ha både på utseende og personlighet. Jeg tror disse vidt forskjellige situasjonene blandes ganske ofte.
nisselue Skrevet 23. februar 2024 #1017 Skrevet 23. februar 2024 (endret) 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor går du automatisk ut fra at den eneste grunnen til at kvinner ikke ønsker å oppgi antall sexpartnere, er at de selv synes det er for høyt? Anonymkode: 17e83...3c4 Det skrev jeg da ikke heller. Mulig det ikke kom klart frem, og i så fall beklager jeg det. Det jeg sier er at dersom noen selv ikke vil oppgi sitt antall fordi de syntes det er et ubehagelig tall, da er tallet for høyt. Det burde ikke være veldig kontroversielt. Jeg sa ikke at det er eneste grunnen, men jeg sa at dersom det er slik, da er det for høyt. Resultatet av det er at det som er for høyt for én person trenger ikke være for høyt for en annen. Altså blir tallet mindre viktig, og mer vekt legges på hva en selv føler om det en selv har gjort. Endret 23. februar 2024 av nisselue
nisselue Skrevet 23. februar 2024 #1018 Skrevet 23. februar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Eller mennene bør gå inn i seg selv og avslutte jomfrujakten. Anonymkode: f4a15...1fe Det vet jeg ingenting om. Har aldri jaktet på jomfruer, og kun tiktoker fra spinnville alfaidioter sier dette. Absolutt ingen andre.
nisselue Skrevet 23. februar 2024 #1019 Skrevet 23. februar 2024 14 hours ago, Helene1982 said: Når bodycount for kvinner er hvor mange de har ligget med og bodycount for menn er hvor mange de har drept har vi et alvorlig problem. Godt det ikke er slik da. 14 hours ago, Helene1982 said: Uansett - er det tidlig i et forhold, og man ikke «føler det» uansett grunn, er det selvsagt lurt å gå videre, og både om man ikke liker et spørsmål eller ikke får ønsket svar, står alle frie til å velge noe annet. Jeg mener likevel at det er temaer man kan snakke om uten å si alle detaljer i startfasen i et forhold uten at det er hemmelighold. Joda. Alt kommer i gråtoner. Bare folk som ikke har prøvd en sak noen gang tenker på den i svart-hvitt. Og, som du sier, i begynnelsen vil man jo angripe alle personlige saker i små steg i forhold til sin nye partner, og alt man sier er med forbehold. Men ren løgn er likevel unødvendig.
nisselue Skrevet 23. februar 2024 #1020 Skrevet 23. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Så bra. Da forventet jeg at den lille jentefisen a7c aldri mer blir å se i denne tråden. Anonymkode: f9f8d...869 Jenter kan fise like bra som enhver mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå