knooters Skrevet 6. februar 2024 #521 Skrevet 6. februar 2024 2 hours ago, Helene1982 said: Snakker dere aldri om at dere får snøret i bånn? Kan ikke huske at jeg snakket med noen om hverken det, eller disse "stereotypaktivitetene" personen du svarte listet opp (fiskeplasser, motorsykler osv) med mine mannevenner. De siste tingene jeg snakket med mine mannevenner om var noe rundt matlaging, hvordan folk vikler seg inn i konspirasjonsteorier (etter noe greier som hadde skjedd på Karl Johan), sjakk og skolepolitikk. Bare sånn for å illustrere bredden litt i hva "ekte menn" (tm) snakker om. Men det er jo lite følelser osv, dessverre. Dameprat er det lite av, det er litt sånn "Jeg har fått meg kjæreste. Gratulerer! (...) De har tilbud på Dr. Oetker på Mega." 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #522 Skrevet 6. februar 2024 Irak skrev (18 minutter siden): Ååå tusen hjertelig takk for at du har delt så mye ❤️. Høres ut som en skikkelig solskinnshistorie, og dere er ekstremt heldige som har hverandre ❤️. Jeg tror også åpenhet og god seksuell match er nøkkelen for et godt forhold ❤️. Så virker det som at dere er utrolig rause med hverandre, og det er herlig å lese. Er jo da det blomstrer 🪷. Ta vare på hverandre og kjærligheten dere har ❤️. Magisk kjærlighet dette her slik jeg ser det. A dream come true ❤️. Takk for det! Ja gjensidig raushet, gjensidig omtanke og gjensidig forståelse, og å aldri utsette hverandre for ubehag og press, det har egentlig gjort dette veldig enkelt. Det å ha sex sammen er jo da bare noe positivt. Ingenting å kvi seg for eller ha dårlige tanker rundt. Til og med avslag er en del av den seksuelle flørten oss to mellom. Han kan for eksempel si ertende "Ja jeg vet du er på overtid og trenger pikken min, men jeg skal pine deg til i morgen tenker jeg.", med humor og glimt i øyet, og så humrer og fniser vi begge. "Vente til freddan!" er selvfølgelig benyttet, eller hva som nå faller oss inn der og da. Det er mye humor generelt mellom oss, og altså også humor og flørt i det å si nei når det er nødvendig. Vi vet jo begge at det ikke er å avvise hverandre som person, eller å avise den andres kjærlighet, men at noen ganger er ikke sex høyeste prioritet. Det er lov å være sliten. Da bare legger vi oss tett, med armene rundt hverandre i forhold til hvordan vi ligger, og gjerne fingrene vevd i hverandre også. Det er på ingen måte å bli avvist av hverandre, men å vise hverandre forståelse og kjærlighet, selv om man takker nei til sex der og da. Ofte trenger vi imidlertid ikke å sette ord på at man ikke orker. Vi har vært sammen lenge, så slikt ser vi egentlig begge to. Derfor er ofte det å sette ord på det egentlig unødvendig, men kjærlig flørt/erting. Ikke unødvendig likevel altså egentlig, for flørten oss mellom har jo også betydning i dette, om det er å flørte opp mot sex, eller avslag, men samtidig løfte om snarlig... , og så gi hverandre nærhet og kos uansett. 🥰 Det er forøvrig dem tidligere "playboyen" som er den mest romantiske av oss angående sex. Han er mye mer opptatt av dette med hvor unikt fantastisk det er å ha sex med den man elsker i forhold til ons og uten følelser. Jeg har mest simpelthen lyst på sex når jeg er jeg, og er mest opptatt av nytelse og tilfredsstillelse ved det. Han drives derfor mer enn meg av at dette er (selvfølgelig i tillegg til nytelse og tilfredsstillelse) en måte å vise hverandre kjærlighet på. Han elsker ofte mens jeg knuller. 😅 Anonymkode: 5610a...c72 2
knooters Skrevet 6. februar 2024 #523 Skrevet 6. februar 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Slik jeg ser det så er problemet at kvinner velger å være løse om de kan. Det er jo derfor en drøss menn er irriterte, for det viser seg at de aller, aller fleste kvinner ligger rundt, og dermed har menn enda færre kvinner de realistisk sett gidder forplikte seg til. I tillegg møter menn en haug med skam og hersketeknikker om de tør si at de ikke liker kvinner som ligger rundt. For min del så handler det om at løse kvinner på sikt bare skader seg selv psykisk og jeg er ødelagt nok som det er mentalt. Orker ikke ha mer psykisk ustabilitet i livet mitt. Har også skjønt at kvinner sier og gjør alt som er i til sin fordel, uansett hva menn sier, så nei. Jeg tror ikke kvinner kommer til å angre eller skamme seg. De skåner egoet sitt alltid til enhver tid. Hele denne debatten korrigerer seg selv på sikt uansett. Det er nå slik at man uansett aldri vil gå tilbake til en tid hvor kvinner holder igjen seksuelt, så det er bare å se frem til ringvirkningene av denne oppførselen. Det vil trolig bare slå tilbake på kvinner. Anonymkode: 84ad9...2df Man møter gjerne skam for dobbeltstandarder. Folk har respekt for dem som gjør det samme selv som de forventer av andre. Men, så viser det seg jo at "stereotypmannen" visstnok vil pule hele tiden og gjerne flest mulig damer på kortest mulig tid, og da nytter det ikke hvis de samme folkene ser på det som et problem hvis kvinnen har en viss andel seksualpartnere selv. Problemet her er ikke at en mannsperson som sparer seg og har få partnere vil ha en kvinne som har et liknende forhold til sex, men hyklerne som mener det eksisterer to ulike sett spilleregler for menn og kvinner i dette gamet rundt hva som er greit. Og, videre er det jo derfor fantastisk at vi har hatt en seksuell revolusjon slik at dette mindretallet av menn som har sånne ideer ikke begrenser kvinners muligheter på det seksuelle markedet. Du kan godt kritisere kvinner for å ligge rundt (hvis det er det du gjør til sist), men det er jo - igjen - slående hvordan man bare kritiserer det ene kjønnet for denne adferden. 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #524 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Slik jeg ser det så er problemet at kvinner velger å være løse om de kan. Det er jo derfor en drøss menn er irriterte, for det viser seg at de aller, aller fleste kvinner ligger rundt, og dermed har menn enda færre kvinner de realistisk sett gidder forplikte seg til. I tillegg møter menn en haug med skam og hersketeknikker om de tør si at de ikke liker kvinner som ligger rundt. For min del så handler det om at løse kvinner på sikt bare skader seg selv psykisk og jeg er ødelagt nok som det er mentalt. Orker ikke ha mer psykisk ustabilitet i livet mitt. Har også skjønt at kvinner sier og gjør alt som er i til sin fordel, uansett hva menn sier, så nei. Jeg tror ikke kvinner kommer til å angre eller skamme seg. De skåner egoet sitt alltid til enhver tid. Hele denne debatten korrigerer seg selv på sikt uansett. Det er nå slik at man uansett aldri vil gå tilbake til en tid hvor kvinner holder igjen seksuelt, så det er bare å se frem til ringvirkningene av denne oppførselen. Det vil trolig bare slå tilbake på kvinner. Anonymkode: 84ad9...2df Det gjør jo ikke det. Det er menn som sliter med å finne kvinnen som har vært dydig som sliter. Likevel er det en stor verden, så istedenfor å klage over kvinner man ikke ønsker kan man lete og finne kvinnen man passer sammen med. Kvinner kan ikke slutte med å ha sex de ønsker å ha av medfølelse med menn som har problemer med at kvinner er fri til å ha sex med hvem som helst. Kvinner som ønsker å ha sex og har det har jo ingen personlig interessert eller forståelse for menn som har slike preferanser heller. De menn vil ikke ha dem og de vil ikke ha slike menn. Det er ingen god match. Mannen tenker på henne som løs/hore, og ingen kvinner vil være sammen med menn som tenker det om dem. Så åpenbart må kvinner få lov til å ha sex med dem de ønsker å ha sex med, og menn må åpenbart få ha preferanser for kvinner som har vært dydige, men kvinner som ønsker og har hatt sex med mange og menn som avskyr slike kvinner er katt og hund. De passer ikke sammen. Ønsker ikke hverandre. Så hva er egentlig problemet? Både slik kvinne og slik mann må finne en de passer sammen med, og det er slik det alltid er med dette det. Det er det normale at man i søk etter kjærlighet må finne en man passer sammen med. Man kan IKKE forlange at andre folk generelt skal være slik det passer for akkurat deg. Ha nøyaktig hvilke preferanser du vil, men gjør som alle må; Søk og finn den som passer deg, istedenfor å klage og shame dem som ikke passer for deg. Det vil uansett alltid være de aller fleste, og slik er det for alle. Anonymkode: 5610a...c72 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #526 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 22.36): Det er helt lov å ha preferanser. Alle har det. Noen vil ha høye menn, andre vil ha uerfarne kvinner. Men ikke klag om den uerfarne kvinna vil ha sex en gang i skuddåret. Som man sår, høster man. Anonymkode: 30993...eee Kvinner som vil ha mye sex søker mot forhold. Kvinner som vil ha variasjon kjører kukkarusell. Anonymkode: 69a85...035
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #527 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner som vil ha mye sex søker mot forhold. Kvinner som vil ha variasjon kjører kukkarusell. Anonymkode: 69a85...035 Et spørsmål, du som skriver noe sånnt kort Dette betyr dette, dette betyr dette. Du deler ingen nyanser, bare kommer med noe veldig påståelig som mangler mye. Tenker du allikevel forbi det? Eller er du fornøyd å tenker dette oppsummerer verdens sexglade kvinner? Jeg skravler ofte om selvfølgeligheter forbi det skrevne, gjør jeg det uten grunn? For er redd noen ikke forstår det er mer til verden å går rundt å dømmer uten innsikt som skaper problemer for dem og andre. Men kanskje det ikke stemmer og dere bare skriver kort og sier ikke resten? Vet at du kun kan svare for deg. Lurer bare på om jeg legger for mye i det usagte. Og det er unødvendig å bruke mye tid på å kjøre på med flere alternativer. Anonymkode: 9fe1c...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #528 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et spørsmål, du som skriver noe sånnt kort Dette betyr dette, dette betyr dette. Du deler ingen nyanser, bare kommer med noe veldig påståelig som mangler mye. Tenker du allikevel forbi det? Eller er du fornøyd å tenker dette oppsummerer verdens sexglade kvinner? Jeg skravler ofte om selvfølgeligheter forbi det skrevne, gjør jeg det uten grunn? For er redd noen ikke forstår det er mer til verden å går rundt å dømmer uten innsikt som skaper problemer for dem og andre. Men kanskje det ikke stemmer og dere bare skriver kort og sier ikke resten? Vet at du kun kan svare for deg. Lurer bare på om jeg legger for mye i det usagte. Og det er unødvendig å bruke mye tid på å kjøre på med flere alternativer. Anonymkode: 9fe1c...cfa Kvinner i forhold har langt mer sex enn kvinner utenfor forhold. Altså nytter det ikke å hevde at du hopper fra kuk til kuk "fordi du er så glad i sex". Vær glad i variasjon, hvis du vil. Det er ditt valg. Men ikke lat som om kvinner som ikke går på omgang liksom "ikke liker sex". Anonymkode: 69a85...035
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #529 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, og legg gjerne merke til hva som skjedde med alle de som påstod at de med mange sexpartnere er god i senga med en gang det ble snakk om å kysse i rompa. Tipper de med stadig nye partnere har samme tendens til å fordufte med en gang noe kreves av de. Anonymkode: e73ca...47f Hahaha. Herregud. Virkelig? Spennende. Mennesker med x antall partnere kysser ikke folk i rumpa. Men det gjør folk med få sexpartnere. Oook. Dette blir bare mer og mer søkt. Anonymkode: 3c961...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #530 Skrevet 7. februar 2024 TLR skrev (På 24.1.2024 den 10.19): De vil vel helst ha jomfruer. Helt ærlig hva skal du med en mann som kaller deg for hore når du ikke har ligget med noen på mange år. Han kan umulig ha forstått hva en hore er? Menn som ser ned på kvinner som har et aktivt sex liv er kvinneundertrykkende. "aktivt sexliv" betyr ikke "mange sexpartnere" Anonymkode: 69a85...035 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #531 Skrevet 7. februar 2024 herzeleid skrev (7 timer siden): Forsøk heller å forholde deg til det som skrives, så slipper du å hisse deg opp så unødvendig. Jeg forholder meg til det som skrives over tid. Det vil den skarpsindige leser se. Anonymkode: 3c961...a7c
herzeleid Skrevet 7. februar 2024 #532 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg forholder meg til det som skrives over tid. Det vil den skarpsindige leser se. Anonymkode: 3c961...a7c Her snakker vi kanskje som demonstrert over heller om å ikke evne å forholde seg til det som skrives, og slik feillesing over tid gir nok ikke akkurat noe mer presist bilde, for å si det forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #533 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 11.14): Nei, en mann som har ligget med 100 damer er for meg en horebukk uten kontroll over sitt eget underliv, umulig å holde seg trofast i forhold, med elendig syn på kvinner. Det er dere gutteklubben grei som synes det er en prestasjon. Og nei, vi kan ikke bare få det når vi vil. Mange av oss blir avvist, og vi ønsker jo ikke å ha sex med noen vi ikke tenner på. Anonymkode: f4a15...1fe Ok, men da forstår du i det minste hvorfor de fleste menn ikke vil være sammen med ei hore heller. Hvilket er trådens tema. Anonymkode: 69a85...035
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #534 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 11.16): Neida. Hvis du oppretter profiler på alle datingsider, og takker ja til alt og er pågående, er jeg sikker på du har pult før morgendagen er omme. Jeg ser helt ordinære menn sope hele markedet i helgene, og til slutt, når de har tatt hele runden, er det nesten alltid en som sier ja på et tidspunkt. Anonymkode: 3c961...a7c Da er du "sikker" på noe som bare er tull og tøys for de fleste menns tilfelle. Og du avslører samtidig hva slags menn du er vant med å omgås. Anonymkode: 69a85...035
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #535 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 11.21): En liten hemmelig. Det er bare menn som kaller det en prestasjon. Anonymkode: ec15e...df6 Det er bare menn som vet at det er en prestasjon. For kvinner er sex enkelt å få, så de forstår null og niks av dette. De tror gud hjelpe meg at hvorvidt sex er vanskelig å få eller ikke for den jevne mann handler om å hvorvidt man kan få sex med noen som er tilstrekkelig attraktiv…! Bitch, en tredjedel av alle menn er permanent henvist til høyrehånda fordi antall fitter de kan få tilgang til bokstavelig talt er null! 😂 Anonymkode: 69a85...035
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #536 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare menn som vet at det er en prestasjon. For kvinner er sex enkelt å få, så de forstår null og niks av dette. De tror gud hjelpe meg at hvorvidt sex er vanskelig å få eller ikke for den jevne mann handler om å hvorvidt man kan få sex med noen som er tilstrekkelig attraktiv…! Bitch, en tredjedel av alle menn er permanent henvist til høyrehånda fordi antall fitter de kan få tilgang til bokstavelig talt er null! 😂 Anonymkode: 69a85...035 Hvor erfaren er du av å være en kvinne? Fordi kvinnene de prøver å ha kun sex med er ute etter mer. Anonymkode: 9fe1c...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #537 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 11.57): Nå skrev jeg akkurat at dette handler om Oslo, så jeg vil si at det er sentralt nok. Uansett det er en myte at alle kvinner kan bare ligge rundt og ha sex i morgen. Det er ikke sånn det fungerer. Flere opplever å bli valgt bort. Anonymkode: ec15e...df6 Opprett en Tinder-konto og skriv at du søker uforpliktende sex. Som kvinne har du over 100 henvendelser innen en time. De aller fleste menn har fremdeles 0 henvendelser en måned senere. Du kan gjenta løgnene dine til du blir blå, de blir aldri noe mer enn bare løgner. Anonymkode: 4e21d...789
Vinterjenta Skrevet 7. februar 2024 #538 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen mann med selvrespekt ønsker å bli ham som endte opp med felleshølet. Med mindre man er desperat nok til å svelge all stolthet vil man ikke ha en dame å være flau over. Det er da tross alt nok av andre damer der ute. Anonymkode: 69a85...035 Å fins nok av de. Bare se på seksualitetsforumet. Selv om det ikke et DIN greie, betyr ikke at det gjelder for alle. 1
Elaine Marley Skrevet 7. februar 2024 #539 Skrevet 7. februar 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, nedsettende innlegg, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.
knooters Skrevet 7. februar 2024 #540 Skrevet 7. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner som vil ha mye sex søker mot forhold. Kvinner som vil ha variasjon kjører kukkarusell. Anonymkode: 69a85...035 Menn som vil ha mye sex søker mot forhold. Menn som vil ha variasjon kjører fittekarusell. (makes sense?) 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå