Helene1982 Skrevet 6. februar 2024 #501 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg henviste deg til de som skrøt av å være gode i senga, siden du ba meg om å kysse deg i rompa. Anonymkode: e73ca...47f Og så skrøyt du at du hadde en tilgjengelig rompe å kysse. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #502 Skrevet 6. februar 2024 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, det gjør det de mange. Det er svært mange, kanskje særlig kvinner, som klarer seg uten sex i år og dag, og som har mye og god sex med en partner de har følelser for. Spør en hvilken som helst forsker på feltet. Her bare dikter du, for å få ting til å passe i hop med den virkeligheten som passer best for ditt eget narrativ. Anonymkode: e73ca...47f Jeg er sånn. Jeg kan by masse på meg selv seksuelt OM jeg har følelser for han. Har jeg ikke det så gir sex meg absolutt ingenting 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 1 1
Vinterjenta Skrevet 6. februar 2024 #503 Skrevet 6. februar 2024 herzeleid skrev (20 minutter siden): Nei det skulle tatt seg ut å spekulere på et diskusjonsforum Den skarpsindige leser vil se at det er nettopp det jeg har gjort i innlegget du siterer. Nå overreagerer du igjen. Jeg forsøker å forklare at andre årsaker en ren seksuell lyst er en del av bildet som en bør være bevisst på. Det må vi som voksne mennesker klare å forholde oss til. Fortrinnsvis uten å hisse deg opp. Leser du innlegget du forsøker å svare på en gang til vil du kanskje se at jeg ikke skriver kvinner, men tvert imot skriver at det er viktig å forstå menneskene rundt seg. Jeg synes for øvrig det er finurlig at et innlegg der en tar til orde for å være bevisst på og ta hensyn til andre mennesker provoserer deg så voldsomt at du synker hen til personangrep. Så mannlige rundbrennere har også et problematisk forhold til sex med underliggende psykiske problemer? Er ikke den tolkningen i seg selv et nesten pietistisk/konservativt syn på sex?
Helene1982 Skrevet 6. februar 2024 #504 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er sånn. Jeg kan by masse på meg selv seksuelt OM jeg har følelser for han. Har jeg ikke det så gir sex meg absolutt ingenting 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 Jeg tror dette er et viktig poeng: Du byr på deg selv. Andre kvinner ønsker og føler et behov for sex. Igjen: ikke med så mange som mulig, men sex er ikke noe de byr på. Og for mange betyr det er aktivt sexliv med sin partner, men for andre betyr det at de har sex av og til kun for nytelsens skyld, også når de er single. Det er jo også sånn at mange har et annet behov for sex enn det de har enten som singel eller i et forhold, så mye/lite sex behøver ikke bety annet enn omstendigheter. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #505 Skrevet 6. februar 2024 KnekkeBørre skrev (55 minutter siden): Som en gentleman, så må jeg si ; Jo, det gjør vi. Du er jo ikke en gentleman. En gentleman behandler kvinner med respekt og bruker dem ikke som kjøttstykker. Anonymkode: f4a15...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #506 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er sånn. Jeg kan by masse på meg selv seksuelt OM jeg har følelser for han. Har jeg ikke det så gir sex meg absolutt ingenting 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 Samme her Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #507 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er jo ikke en gentleman. En gentleman behandler kvinner med respekt og bruker dem ikke som kjøttstykker. Anonymkode: f4a15...1fe Det er da ofte to sider av samme sak? Anonymkode: e73ca...47f
Vinterjenta Skrevet 6. februar 2024 #508 Skrevet 6. februar 2024 herzeleid skrev (47 minutter siden): Jeg tror kanskje det er en feilslutning færre sexpartnere tilsier at en er mindre glad i sex, som påstanden om at de som foretrekker kvinner med "normale" antall partnere og forhold til sex vil klage på sexløse forhold tilsier. Tvert imot har jeg inntrykk av at mange kvinner mener "lettvinte" relasjoner ofte gir dårlig sex, og at å dyrke et aktivt sexliv med en fast partner gjerne gir bedre sex. Ikke minst virker det ofte som svært høye antall ofte henger sammen med andre ting enn sexdrift. Jeg tror kanskje det uthevede er en misforståelse. Det er vel ikke så mange som ser for seg sølibat i flere år, men at en har en seksuell adferd/historikk som ikke avviker veldig fra kvinner flest. At en "normal" fortid skulle tilsi at en ikke har behov for sex tror jeg som forklart over ikke stemmer så godt. Nå er det slik at man gjerne må bomme et par ganger før man treffer blink. Og erfaring gjør at man mestrer en aktivitet mer og mer. Slik er det i alle deler av livet. Om Beate bare har hatt sex med Hans, vet hun kun om sex med Hans. Hun vet ikke at hun kan få multiorgasme om hun ligger med David. Eller at Nils kan åpne dører til kinks. Det kan hun kun oppdage gjennom erfaring. Om vi snur på kjønnsrollene, gjelder dette like mye. Mannfolk som har ligget mye rundt er bedre i senga enn mannfolk som bare har hatt ei. 1 3
Akkarogg Skrevet 6. februar 2024 #509 Skrevet 6. februar 2024 (endret) On 1/23/2024 at 3:19 PM, AnonymBruker said: Kvinner, ser og lær: Anonymkode: 43579...fba Har hun hatt mange tidligere føler han seg ikke spesiell, bare "nestemann i rekka" som lett kan byttes ut. Kvinner føler kanskje noe lignende i forhold til sine partnere. Trenger ikke være kjønnsspesifikt. Endret 6. februar 2024 av Akkarogg
Vinterjenta Skrevet 6. februar 2024 #510 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det gjør det de mange. Det er svært mange, kanskje særlig kvinner, som klarer seg uten sex i år og dag, og som har mye og god sex med en partner de har følelser for. Spør en hvilken som helst forsker på feltet. Her bare dikter du, for å få ting til å passe i hop med den virkeligheten som passer best for ditt eget narrativ. Anonymkode: e73ca...47f Noen ja. Demiseksuelle. Der nettopp følelser skal til for at de skal ha et godt sexliv. Men da er det nettopp følelsene som er nøkkelen her. Sexlivet blir godt på grunn av følelsene. Dette er ikke de samme menneskene som har sex for sexens skyld. Men det er stereotypt å påstå at dette gjelder særlig kvinner. Hvorfor gjelder dette særlig kvinner? Snurrer vi nå tilbake til tanker om kvinner som mer følelsesstyrt? 1
Helene1982 Skrevet 6. februar 2024 #511 Skrevet 6. februar 2024 Akkarogg skrev (1 minutt siden): Har hun hatt mange tidligere, føler han seg ikke spesiell, bare som "nestemann i rekka" og at han lett kan byttes ut. Kvinner føler kanskje noe lignende i forhold til sine partnere. Trenger ikke være kjønnsspesifikt. Ja, og man står fritt til å velge en annen. HI er en video der en mann snakker til kvinner selv om så og si alle følgerne hans er menn, og han snakker om shopping og salg. Og at om en kvinne har hatt flere partnere enn mannen ønsker, er det som å kjøpe en genser, og den senere blir satt ned på salg. Det er så søkt og ekstremt jøss. 3
herzeleid Skrevet 6. februar 2024 #512 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er dine gjentatte like utsagn som dette. Det at du er opphengt. Og åpenbart synes det er greit å spekulere. Og alltid skriver dette j tråder om omhandler kvinner. Derfor. Anonymkode: 3c961...a7c Forsøk heller å forholde deg til det som skrives, så slipper du å hisse deg opp så unødvendig.
Akkarogg Skrevet 6. februar 2024 #513 Skrevet 6. februar 2024 3 minutter siden, Helene1982 said: Ja, og man står fritt til å velge en annen. HI er en video der en mann snakker til kvinner selv om så og si alle følgerne hans er menn, og han snakker om shopping og salg. Og at om en kvinne har hatt flere partnere enn mannen ønsker, er det som å kjøpe en genser, og den senere blir satt ned på salg. Det er så søkt og ekstremt jøss. Jeg bryr meg ikke om videoen, kun problematikken.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #514 Skrevet 6. februar 2024 Har ikke lest hele tråden eller sett videoen, men menn unngår løse kvinner nettopp fordi det er fare for at en eventuell unge ikke er hans. Det ligger dypt hardkodet i hans DNA å ikke like eller forplikte seg til kvinner som ligger rundt Selv om vi har hatt teknologi og vitenskap som hjelper livene våre så er vi i bunn og grunn bare dyr med instinkter. Anonymkode: 84ad9...2df
herzeleid Skrevet 6. februar 2024 #515 Skrevet 6. februar 2024 Vinterjenta skrev (28 minutter siden): Så mannlige rundbrennere har også et problematisk forhold til sex med underliggende psykiske problemer? Er ikke den tolkningen i seg selv et nesten pietistisk/konservativt syn på sex? Jeg tror kanskje dere overkompliserer/dramatiserer noe som for de fleste er ganske innlysende: Det er mer enn kun seksuell lyst som bidrar til å forme vår seksuelle adferd og ikke alle disse andre faktorene og motivasjonene er nødvendigvis av det sunne slaget. Vinterjenta skrev (21 minutter siden): Nå er det slik at man gjerne må bomme et par ganger før man treffer blink. Og erfaring gjør at man mestrer en aktivitet mer og mer. Slik er det i alle deler av livet. Og å bomme "et par" ganger er helt normalt, derav "normale antall" partnere som nevnt over. Om "bomming" derimot er mønsteret har en kanskje et uhensiktsmessig mønster, og jeg tror ikke nødvendigvis en "mestrer" mer eller høster mer nyttig erfaring gjennom uhensiktsmessig adferd (større antall "bom") enn de som "treffer" raskere.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #516 Skrevet 6. februar 2024 herzeleid skrev (6 minutter siden): Og å bomme "et par" ganger er helt normalt, derav "normale antall" partnere som nevnt over. Om "bomming" derimot er mønsteret har en kanskje et uhensiktsmessig mønster, og jeg tror ikke nødvendigvis en "mestrer" mer eller høster mer nyttig erfaring gjennom uhensiktsmessig adferd (større antall "bom") enn de som "treffer" raskere. Ja, og legg gjerne merke til hva som skjedde med alle de som påstod at de med mange sexpartnere er god i senga med en gang det ble snakk om å kysse i rompa. Tipper de med stadig nye partnere har samme tendens til å fordufte med en gang noe kreves av de. Anonymkode: e73ca...47f
Helene1982 Skrevet 6. februar 2024 #517 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke lest hele tråden eller sett videoen, men menn unngår løse kvinner nettopp fordi det er fare for at en eventuell unge ikke er hans. Det ligger dypt hardkodet i hans DNA å ikke like eller forplikte seg til kvinner som ligger rundt Selv om vi har hatt teknologi og vitenskap som hjelper livene våre så er vi i bunn og grunn bare dyr med instinkter. Anonymkode: 84ad9...2df Problemet med alle disse trådene, er jo at kvinner flest svarer: null stress, menn står fritt til å velge en partner som passer dem seksuelt i likhet med kvinner. Når kvinner shopper vet vi at varens pris ikke nødvendigvis reflekterer kvaliteten, og vi vet når det er salg, da kan vi kjøpe en til, og være happy med det. Det vi ikke vet er at den passer oss og vår livsstil, om den er fin i begynnelsen, men blir nuppete etter én vask, at den er ekstremt ømfintlig og må tørrenses, om det blir yndlingsgenseren eller om den klør, men kvinner ikke fan av å bli sammenlignet med en genser på salg. Mann på Internett kunne oppnådd at kvinner får mindre lyst på sex, om det var flere kvinner som så videoen så den er jo litt vellykket. Hvorfor mener enkelte menn at dette er interessant? Skal de angre eller skamme seg eller vil de at de sette livet sitt på hold, for en mann som omtaler kvinner som løse, og som mener at menns handlinger er kun instinkt og ikke basert på logikk? 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #518 Skrevet 6. februar 2024 Irak skrev (1 time siden): Tusen takk for at du deler ❤️. Veldig interessant å lese... Er det lov å spørre om hvor dere matcher på seksuell lyst? Jeg spør siden jeg er oppriktig interessert i dette temaet, og hvordan relasjoner kan utvikle seg. Jeg er veldig enig i det du skriver... Fortid er fortid... Det er hva du velger å gjøre i fremtiden som er det viktigste.... Ta gode valg for seg selv ❤️. Det er viktig 👌❤️. Vi var helt fra starten av en unik god match seksuelt. På en del måter var nok jeg mer erfaren enn ham, for å ligge med mange gir kanskje god seksuell selvtillit, men man får nok grundigere erfaring i forhold enn i mange korte treff. Det var ikke noe problem, for han var oppriktig interessert i å både lytte og lese meg godt, forelsket som han var, og også av personlighet. Vi hadde og har begge et veldig naturlig og lekent forhold til nakenhet og sex, og vi var som kaniner. Han hadde såpass høy lyst at jeg tror det er første gangen jeg innimellom tenkte at jeg ikke kan holde følge, men han var aldri interessert i å ha mer sex enn jeg ønsket, og var istedenfor veldig begeistret for at jeg hadde så høy lyst som jeg har. Det har vedvart. Dette med at han aldri har vært misfornøyd eller klaget om jeg innimellom er sliten, men istedenfor er begeistret for at jeg liker sex ofte. At det sjelden er nei, og da forståelig for ham. Han ser at jeg er veldig trøtt eller ikke i form, og da kryper han heller bare godt inntil meg og lar eventuelt initiativ bli opp til meg. Samme er det forøvrig omvendt, om jeg ser at han er veldig sliten. Nå har vi vært sammen så mange år at det oftere er jeg som må ta hensyn til at han ikke har tanker og energi på sex litt oftere enn omvendt. Det snudde da han ble 45-46 år, og det er en rettferdighet i det synes jeg egentlig. Jeg blir heller ikke fornærmet om jeg er kåt og han trøtt. Som han sier er det jo deilig å kjenne kåthet også, og ekstra deilig å ha sex når man har måtte vente litt. Likevel har ingen av oss noen gang måtte vente lenge, for vi var en god match på lyst, og siden vi alltid bare har hatt sex når begge ønsker og nyter det har det aldri kommet noe utlyst og uhygge/misfornøydhet/misforståelser oss mellom som er blitt sårt. Det seksuelle er det i vår relasjon vi egentlig aldri har hatt problemer med. Der har vi så omtanke for hverandre og forståelse for hverandre at det alltid har vært enkelt egentlig. Selvfølgelig også akkurat fordi vi var en god seksuell match fra starten av, men også fordi vi har ivaretatt den delen av samlivet klokt og godt. Jeg har aldri hatt behov for å tenke at han vil presse meg til noe jeg ikke ønsker, eller omvendt. Begge to har fantasier vi av hensyn til den andre ikke kan leve ut, men det anser vi begge som valgt. Vi har valgt vår partner, og ønsker å være sammen, over slikt. Sex ikke begge ønsker eller nyter ser ingen av oss noe bra ved. Vi begynte med sex flere ganger daglig, så ble det etterhvert (barn og alt) rundt 5 ganger i uka til han var ca 45, og deretter ca 3 ganger i uka. Og begge har innimellom vært kåte og ventet, men begge er tilfredse. Har vi ferie/weekend uten barna er vi fremdeles litt som kaniner. Gjensidig ønsket, alltid deilig, aldri mast frem. Sexlivet har vedvarende vært veldig godt. Har en av oss hatt noe å ta opp har det blitt tatt opp på fine måter. Vi lærer faktisk fremdeles nytt om oss selv og hverandre. Varierer såpass at vi oppdager nytt om hva vi liker veldig godt. Det er bare de siste årene jeg for eksempel har gitt ballene hans veldig mye oppmerksomhet, for å like det var noe som har vokst på ham. I starten var baller og anus noe han ikke engang vurderte som del av hva han ønsket at jeg skulle gi oppmerksomhet, men heller ble litt ubekvem av. Da han kom frem til at han likte det godt sa han det, og jeg inkluderte det da umiddelbart. Samme med leketøy til ham. Unødvendig og unaturlig for ham noen år, men han visste at jeg ønsket å prøve slikt, og sa fra da han var klar for å prøve det. Så enkelt. Vi bare forteller hverandre slikt når vi kommer frem til noe vi ønsker. Slik har vårt seksuelle registrer hele tiden vokst. Helt naturlig, uten sårhet eller stress. Ingen mas eller press heller. Jeg vet hva hans ønsker er, som jeg ikke har vært klar for til jeg eventuelt ble klar, og samme motsatt. Helt ok å aldri bli klar for noe også. Mye å velge mellom. 💗 Anonymkode: 5610a...c72
Irak Skrevet 6. februar 2024 #519 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi var helt fra starten av en unik god match seksuelt. På en del måter var nok jeg mer erfaren enn ham, for å ligge med mange gir kanskje god seksuell selvtillit, men man får nok grundigere erfaring i forhold enn i mange korte treff. Det var ikke noe problem, for han var oppriktig interessert i å både lytte og lese meg godt, forelsket som han var, og også av personlighet. Vi hadde og har begge et veldig naturlig og lekent forhold til nakenhet og sex, og vi var som kaniner. Han hadde såpass høy lyst at jeg tror det er første gangen jeg innimellom tenkte at jeg ikke kan holde følge, men han var aldri interessert i å ha mer sex enn jeg ønsket, og var istedenfor veldig begeistret for at jeg hadde så høy lyst som jeg har. Det har vedvart. Dette med at han aldri har vært misfornøyd eller klaget om jeg innimellom er sliten, men istedenfor er begeistret for at jeg liker sex ofte. At det sjelden er nei, og da forståelig for ham. Han ser at jeg er veldig trøtt eller ikke i form, og da kryper han heller bare godt inntil meg og lar eventuelt initiativ bli opp til meg. Samme er det forøvrig omvendt, om jeg ser at han er veldig sliten. Nå har vi vært sammen så mange år at det oftere er jeg som må ta hensyn til at han ikke har tanker og energi på sex litt oftere enn omvendt. Det snudde da han ble 45-46 år, og det er en rettferdighet i det synes jeg egentlig. Jeg blir heller ikke fornærmet om jeg er kåt og han trøtt. Som han sier er det jo deilig å kjenne kåthet også, og ekstra deilig å ha sex når man har måtte vente litt. Likevel har ingen av oss noen gang måtte vente lenge, for vi var en god match på lyst, og siden vi alltid bare har hatt sex når begge ønsker og nyter det har det aldri kommet noe utlyst og uhygge/misfornøydhet/misforståelser oss mellom som er blitt sårt. Det seksuelle er det i vår relasjon vi egentlig aldri har hatt problemer med. Der har vi så omtanke for hverandre og forståelse for hverandre at det alltid har vært enkelt egentlig. Selvfølgelig også akkurat fordi vi var en god seksuell match fra starten av, men også fordi vi har ivaretatt den delen av samlivet klokt og godt. Jeg har aldri hatt behov for å tenke at han vil presse meg til noe jeg ikke ønsker, eller omvendt. Begge to har fantasier vi av hensyn til den andre ikke kan leve ut, men det anser vi begge som valgt. Vi har valgt vår partner, og ønsker å være sammen, over slikt. Sex ikke begge ønsker eller nyter ser ingen av oss noe bra ved. Vi begynte med sex flere ganger daglig, så ble det etterhvert (barn og alt) rundt 5 ganger i uka til han var ca 45, og deretter ca 3 ganger i uka. Og begge har innimellom vært kåte og ventet, men begge er tilfredse. Har vi ferie/weekend uten barna er vi fremdeles litt som kaniner. Gjensidig ønsket, alltid deilig, aldri mast frem. Sexlivet har vedvarende vært veldig godt. Har en av oss hatt noe å ta opp har det blitt tatt opp på fine måter. Vi lærer faktisk fremdeles nytt om oss selv og hverandre. Varierer såpass at vi oppdager nytt om hva vi liker veldig godt. Det er bare de siste årene jeg for eksempel har gitt ballene hans veldig mye oppmerksomhet, for å like det var noe som har vokst på ham. I starten var baller og anus noe han ikke engang vurderte som del av hva han ønsket at jeg skulle gi oppmerksomhet, men heller ble litt ubekvem av. Da han kom frem til at han likte det godt sa han det, og jeg inkluderte det da umiddelbart. Samme med leketøy til ham. Unødvendig og unaturlig for ham noen år, men han visste at jeg ønsket å prøve slikt, og sa fra da han var klar for å prøve det. Så enkelt. Vi bare forteller hverandre slikt når vi kommer frem til noe vi ønsker. Slik har vårt seksuelle registrer hele tiden vokst. Helt naturlig, uten sårhet eller stress. Ingen mas eller press heller. Jeg vet hva hans ønsker er, som jeg ikke har vært klar for til jeg eventuelt ble klar, og samme motsatt. Helt ok å aldri bli klar for noe også. Mye å velge mellom. 💗 Anonymkode: 5610a...c72 Ååå tusen hjertelig takk for at du har delt så mye ❤️. Høres ut som en skikkelig solskinnshistorie, og dere er ekstremt heldige som har hverandre ❤️. Jeg tror også åpenhet og god seksuell match er nøkkelen for et godt forhold ❤️. Så virker det som at dere er utrolig rause med hverandre, og det er herlig å lese. Er jo da det blomstrer 🪷. Ta vare på hverandre og kjærligheten dere har ❤️. Magisk kjærlighet dette her slik jeg ser det. A dream come true ❤️. 2
knooters Skrevet 6. februar 2024 #520 Skrevet 6. februar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Du skrev det over her, ja. Du har sikkert ikke fått med deg at kvinner ikke gidder å skrive her inne på seksualitetsforumet med egen bruker. Men jeg gir fullstendig bang i hva du tror om meg, du er jo helt åpenbart feminist. Anonymkode: e73ca...47f Ja, huttetu for en utlevering av privat informasjon og sensitive detaljer du bedriver! Kjempefarlig! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå