AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #441 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har nå ikke lyktes med det etter at jeg dumpet ham, gitt. Jeg er også en attraktiv dame, men jeg gidder ikke lenger å være sammen med rundbrennere. Anonymkode: f4a15...1fe Nei, det er rart med det, mennesker har en tendens til å gå etter partnere som ligner på deres foreldre, og ikke etter partnere som passer til deres personlighet. Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #442 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er snakk om VERDIER. Er sex for deg som å spise en brødskive, og for henne noe nært og intimt hun ønsker å dele med få, har dere forskjellige VERDIER. Anonymkode: f4a15...1fe Du kan gjenta og gjenta dette til du blir blå i ansiktet. Det stemmer ikke. Hilsen hun som foretrekker slike menn. Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #443 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men vi er pattedyr. Det at kvinner skal være dydige, har kirken bestemt. Huleboere brydde seg ikke om antall partnere hos kvinner og menn. Anonymkode: f4a15...1fe Vi er pattedyr med skjult eggløsning. Det at kirken har bestemt noe, betyr slett ikke at det ikke er sånn. Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #444 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er snakk om VERDIER. Er sex for deg som å spise en brødskive, og for henne noe nært og intimt hun ønsker å dele med få, har dere forskjellige VERDIER. Anonymkode: f4a15...1fe Ja? Er jo det jeg har skrevet tidligere i tråden. Blir feil om man har vidt forskjellige syn på sex. Å mene at en dame som ligger rundt har verdier man selv ikke ønsker i livet sitt, så er det selvsagt lurt å holde seg unna slike damer Anonymkode: c0b8b...14f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #445 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja? Er jo det jeg har skrevet tidligere i tråden. Blir feil om man har vidt forskjellige syn på sex. Å mene at en dame som ligger rundt har verdier man selv ikke ønsker i livet sitt, så er det selvsagt lurt å holde seg unna slike damer Anonymkode: c0b8b...14f Nå falt du oppi samme suppa igjen. Anonymkode: e73ca...47f
Vinterjenta Skrevet 6. februar 2024 #446 Skrevet 6. februar 2024 Bare vent — snart klager de samme mannfolka på sexløse forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #447 Skrevet 6. februar 2024 Vinterjenta skrev (3 minutter siden): Bare vent — snart klager de samme mannfolka på sexløse forhold. Ja, det er jo det klassiske argumentet fra kvinner med mange sexpartnere, er det ikke? Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #448 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan gjenta og gjenta dette til du blir blå i ansiktet. Det stemmer ikke. Hilsen hun som foretrekker slike menn. Anonymkode: e73ca...47f Men da har du fetisj for rundbrennere. Det betyr ikke at din fetisj er den universelle sannhet. Anonymkode: f4a15...1fe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #449 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da har du fetisj for rundbrennere. Det betyr ikke at din fetisj er den universelle sannhet. Anonymkode: f4a15...1fe Det er ingen fetisj, nei, en fetisj er en ikke-seksuell gjenstand som noen forbinder med sex. Det å tenne på populære menn, fremfor å tenne på upopulære menn, er vel omtrent noe av det mest vanlige som finnes. Bedre å være ærlig om det, tenker jeg, enn å inngå i et forhold med en upopulær mann, og så bli helt sjokket over at man ikke klarer å tenne på han når man er ferdig med barneproduksjon. Eller hva? Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #450 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 16.03): Du skjønte sikkert at jeg la på litt for å få frem et poeng, men så ekstremt uvanlig er det ikke, kjenner flere damer med 100+, det er veldig mange med 0-3 partnere som drar snittet godt med. Poenget er at det finnes en grense, og det er ikke galt på noen som helst måte å ønske en dame med samme verdier som seg selv, som de fleste damer også ønsker, en mann med samme verdier som en selv Anonymkode: c0b8b...14f Finnes det kvinner som forlanger eller ønsker å få seg en mannejomfru når de selv har 100 i bodycount da? Du konstruerer jo en problemstilling som ikke finnes. Anonymkode: 19c0a...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #451 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja? Er jo det jeg har skrevet tidligere i tråden. Blir feil om man har vidt forskjellige syn på sex. Å mene at en dame som ligger rundt har verdier man selv ikke ønsker i livet sitt, så er det selvsagt lurt å holde seg unna slike damer Anonymkode: c0b8b...14f Hold deg unna alle de damene du vil, det er da virkelig ingen som hindrer deg i det. Men å drive å shame og snakke dritt om damer med andre verdier enn deg er bare bittert og patetisk. Anonymkode: 19c0a...a3b 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #452 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hold deg unna alle de damene du vil, det er da virkelig ingen som hindrer deg i det. Men å drive å shame og snakke dritt om damer med andre verdier enn deg er bare bittert og patetisk. Anonymkode: 19c0a...a3b Denne personen shamer ingen. Grunnen til at du likevel føler at ‘noe er off’, er nok heller at vedkommende ikke er konsekvent i sin argumentasjon. Har forsøkt å si fra om det, men han hopper over innvendingen og fortsetter bare. Anonymkode: e73ca...47f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #453 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hold deg unna alle de damene du vil, det er da virkelig ingen som hindrer deg i det. Men å drive å shame og snakke dritt om damer med andre verdier enn deg er bare bittert og patetisk. Anonymkode: 19c0a...a3b Kan ikke si jeg shamer damer som ligger rundt, damer som shamer menn med preferanser for damer som ikke knuller rundt derimot.. Merkelig hvor hissige mange damer blir av at noen menn ikke liker den type damer, er det de som føler seg truffet som hisser seg opp? Anonymkode: c0b8b...14f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #454 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan ikke si jeg shamer damer som ligger rundt, damer som shamer menn med preferanser for damer som ikke knuller rundt derimot.. Merkelig hvor hissige mange damer blir av at noen menn ikke liker den type damer, er det de som føler seg truffet som hisser seg opp? Anonymkode: c0b8b...14f Nope. Jeg ligger ikke med mange. Men jeg er logisk anlagt og det er der mitt problem ligger når det kommer til deg. Du er inkonsekvent, hopper hit og dit i din argumentasjon, overser alle motargumenter som ikke passer deg. Det avgir en følelse av uærlighet. Og det reagerer de aller fleste kvinner på. Anonymkode: e73ca...47f 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #455 Skrevet 6. februar 2024 Synes det er kleint og umodent med menn som er så opphengt i hvor mange partnere en kvinne må ha hatt. Det må bunne i et slags kontrollbehov og usikkerhet. Tenk noe så privat som sex. Det er også vanskelig å diskutere når antall for mange ikke er gitt. Bare kleint at det er noe enkelte menn henger seg slik opp i. Da jeg gikk på videregående var der ei svært vakker og populær jente som guttene kalte før løs. Hun hadde hatt tre kjærester i løpet av et års tid. Avvist ikke så rent få beilere også. Denne «hora» hadde derimot ikke hatt sex med noen av disse kjærestene, men en av de skrøt om at han hadde hatt det. Ikke mye hun kunne si til sitt forsvar, hun var stemplet. I russetiden var vi på hyttetur i vinterferien. På nabohytten til min jentegjeng var der en guttegjeng fra et annet sted i landet. Vi festet med disse. Noen av de, var noen bråkjekke karer. Men en av disse guttene, den flotteste og hyggeligste faktisk, ble stadig av de andre guttene omtalt som jomfrutissen. Han fikk jeg god kontakt med i løpet av turen og siste natten sov jeg på armen hans. Det ble litt kyssing og slikt, men han respekterte at jeg ikke ville noe mer, var også jomfru. Morgenen etter ble «jomfrugutten» møtt med hurrarop og kjekke klapp på skulderen av de andre guttene. Jeg beseglet det med å kysse han som alle så. Dermed slapp han unna kallenavnet sitt. Han hvisket meg takk i øret. Guttene jeg skriver om er akkurat det, gutter. Ikke menn i mine øyne. Når noen ikke kommer over dette valpestadiet og føler for å ha sterke meninger om andres private sexliv så er det jo noe perverst? I alle fall kjerringaktig. Min mann har hatt flere før meg. Han er en flott fyr. Er lite opptatt av det, for det er meg han har valgt, har hatt noen jeg også, men det ble vi to. Jeg kunne jo pint meg selv med å spørre han ut om de andre. Men hvorfor? Kunne vel pint meg med å bli sjalu om han hadde vært i et langvarig forhold med noen. Da betyr det jo sterke følelser og gjerne forelskelse. Sex med og uten forelskelse og dype følelser er som en utrolig god bok, kontra en dårlig en. Den siste glemmer man svært fort. Men noen menn henger seg som sagt mest opp i antallet. Disse plager seg mest selv. Anonymkode: e8744...7cb 3 1
Helene1982 Skrevet 6. februar 2024 #456 Skrevet 6. februar 2024 herzeleid skrev (11 timer siden): Begge skal selvfølgelig ha lov. Det betyr ikke at de som uttaler seg mest skråsikkert om når de hadde ‘gått videre’ nødvendigvis har rett. Nei, det kan være at både menn og kvinner som avfeier en god relasjon basert på at de har fordommer enten mot at menn spør spørsmålet, eller at kvinner svarer «feil», men jeg tror som sagt at det ofte betyr at de ikke kompatible sexuelt i utgangspunktet, og jeg mener at det vil være utfordrende for forholdet - så er det verdt det?
Vinterjenta Skrevet 6. februar 2024 #457 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det er jo det klassiske argumentet fra kvinner med mange sexpartnere, er det ikke? Anonymkode: e73ca...47f Nei, det er basic logikk. Men kanskje du ikke har store seksuelle behov. Da er det jo en match.
herzeleid Skrevet 6. februar 2024 #458 Skrevet 6. februar 2024 Helene1982 skrev (12 minutter siden): Nei, det kan være at både menn og kvinner som avfeier en god relasjon basert på at de har fordommer enten mot at menn spør spørsmålet, eller at kvinner svarer «feil», men jeg tror som sagt at det ofte betyr at de ikke kompatible sexuelt i utgangspunktet, og jeg mener at det vil være utfordrende for forholdet - så er det verdt det? Og nettopp det er grunnen til at skråsikre påstander om hva en ville gjort om en fikk et spørsmål eller hørte et tall fremstår lite gjennomtenkte, nettopp fordi spørsmålet om kompatibilitet gjerne er mer omfattende enn som så og det en misliker gjerne åpenbarer seg på et stadie i relasjonen der en kan ha funnet at en er mer eller mindre kompatible.
herzeleid Skrevet 6. februar 2024 #459 Skrevet 6. februar 2024 Vinterjenta skrev (3 minutter siden): Nei, det er basic logikk. Kan du forsøke å forklare logikken?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #460 Skrevet 6. februar 2024 Helene1982 skrev (13 minutter siden): Nei, det kan være at både menn og kvinner som avfeier en god relasjon basert på at de har fordommer enten mot at menn spør spørsmålet, eller at kvinner svarer «feil», men jeg tror som sagt at det ofte betyr at de ikke kompatible sexuelt i utgangspunktet, og jeg mener at det vil være utfordrende for forholdet - så er det verdt det? Man kan spørre seg selv er disse menneskene kompatible med noen som helst? Skal man få til et langt samliv så må man faktisk klare å forholde seg til virkeligheten uten å få dånedimpen når noen kommer inn på den. Mange er jo reneste Gatsby når det kommer til å dikte opp sin egen versjon av fortiden. Det ender sjelden bedre enn det gjorde med han. Anonymkode: e73ca...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå