AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #341 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 17.34): Det er bare drittunger som diskuterer kvinner seksuelle fortid på denne måten. Dette er den hundrede tråden om det samme. At det går an. Ta også skjerp dere. Anonymkode: 3c961...a7c Nei alle menn jeg kjenner diskuterer dette med hverandre. Er dama løs, så blir det sagt mye vitser om at fitta er som Oslo Spektrum med mere. Sikkert barnslig, men menn liker virkelig ikke kvinner som har ligget med flere enn 10+ for forhold. Det betyr at hun ikke er noe å satse på for langvarig forhold. Men finnes de få som liker å fantasere om at dama har ligget med alt og alle. Er nok mest cuckolds osv som liker det. Anonymkode: 0e9c6...8dc
knooters Skrevet 27. januar 2024 #342 Skrevet 27. januar 2024 Å, en til av disse trådene. Det er helt greit å spare på egne frø for å ønske en partner som har litt av den samme filosofien rundt sex. Det er de som vil ha kvinner som har lav body count samtidig som mannen selv har høyere som er problemet. Men de kan bare vandre rundt og kreve det de vil, som noen usexy røde flagg. Sånn sett er det litt interessant at alle disse "samtalene" omhandler hvor mange kvinnen har ligget med, men uten å nevne hvilke krav som implisitt da følger til mannen som stiller kravet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #343 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aldri? Sikker på at det aldri har handlet om dette? Anonymkode: 41ebc...973 Ja. Ganske så innlysende at det ikke er hva kvinner har kjempet for, for da ville jo vi kvinner ha kjempet om sex med menn også. Kvinner er fremdeles såpass tilbakeholdne med sex at det er mest forespørsel andre veien, mens kvinner har mye mindre sex enn vi kunne hatt, om mest mulig var noe vi trakter etter. Logisk tenkning glipper ofte for menn med en agenda. Anonymkode: 5610a...c72 3
knooters Skrevet 27. januar 2024 #344 Skrevet 27. januar 2024 On 1/26/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Det funker slik for mange. Det finnes også mange kjedelige, pripne menn som ikke finner seg noen. Anonymkode: f4a15...1fe ...eller som ligger rundt til de blir 30-40 og plutselig får lyst på barn. Men de nevnes jo sjeldent av "bodycount"-mafiaen, fordi det ikke kler narrativet om at man må skille på kjønnene her. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #345 Skrevet 27. januar 2024 jabx skrev (8 timer siden): Nei, det han sier er at hvor mye kvinnen er villig til å gi seksuelt sier noe om hvor tiltrukket hun er av mannen. Og hvis hun tidligere har gitt mer av seg selv seksuelt men holder igjen med nåværende mann, så kan det være et rødt flagg. Hvorfor gir hun mer av seg selv seksuelt til andre enn den hun liksom skal elske aller mest? Sannsynligvis fordi hun var mer tiltrukket av de andre som hun har gitt mer av seg selv til seksuelt sett. Jeg "ga mer seksuelt" til en eks som var voldelig. Fordi han var voldelig. Betyr det at jeg må gjøre enda drøyere ting med min egen mann, selv om jeg får vondt av å gjøre dem? Anonymkode: f4a15...1fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #346 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei alle menn jeg kjenner diskuterer dette med hverandre. Er dama løs, så blir det sagt mye vitser om at fitta er som Oslo Spektrum med mere. Sikkert barnslig, men menn liker virkelig ikke kvinner som har ligget med flere enn 10+ for forhold. Det betyr at hun ikke er noe å satse på for langvarig forhold. Men finnes de få som liker å fantasere om at dama har ligget med alt og alle. Er nok mest cuckolds osv som liker det. Anonymkode: 0e9c6...8dc Dere er ikke menn, men guttunger. Særlig fordi dere ikke forstår at man ikke blir videre der nede av å ha sex sjeldent, men med forskjellige menn enn veldig ofte, med samme, gjerne godt utstyrt, mann. Det er helt greit å sette grensa ved 10. Men da må dere ikke pule rundt selv. Anonymkode: f4a15...1fe 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #347 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei alle menn jeg kjenner diskuterer dette med hverandre. Er dama løs, så blir det sagt mye vitser om at fitta er som Oslo Spektrum med mere. Sikkert barnslig, men menn liker virkelig ikke kvinner som har ligget med flere enn 10+ for forhold. Det betyr at hun ikke er noe å satse på for langvarig forhold. Men finnes de få som liker å fantasere om at dama har ligget med alt og alle. Er nok mest cuckolds osv som liker det. Anonymkode: 0e9c6...8dc Det sier mer om dere enn hun dere snakker om. Anonymkode: 1d899...b95 5 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #348 Skrevet 27. januar 2024 Rent biologisk: Menn vil være sikre på at eventuelle barn hun får er hans. En manns største skrekk i livet er å bli lurt av en kvinne ved å fostre opp en annen manns barn. Mennesker, kvinner og menn, son ligger med mange sliter ofte med å slå seg til ro. Hvis de har en historie med å bytte partnere ofte, kan det være et tegn på at de sliter med å forplikte seg eller fort gå lei. Selv brydde jeg med ikke stort om min samboer har vært med en del før meg, det hadde jo jeg også. Jeg tok det som et tegn på at hun er glad i sex. Med høy sexlyst selv var og er det viktig. 10 år inn i forholdet har det vist seg å stemme godt. Anonymkode: 62813...c94 2
jabx Skrevet 28. januar 2024 #349 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg "ga mer seksuelt" til en eks som var voldelig. Fordi han var voldelig. Betyr det at jeg må gjøre enda drøyere ting med min egen mann, selv om jeg får vondt av å gjøre dem? Anonymkode: f4a15...1fe Det var dumt å høre, men din spesielle situasjon er ikke relevant for diskusjonen. Her snakker vi generelt sett.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #350 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 15.02): Det er mine tanker rundt menn som ligger rundt også. 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 Jeg innbiller meg at mannlige rundbrennere er mer utro en kvinnelige rundbrennere. Anonymkode: 7887b...b9c
Maleficenta Skrevet 28. januar 2024 #351 Skrevet 28. januar 2024 (endret) jabx skrev (5 timer siden): Det var dumt å høre, men din spesielle situasjon er ikke relevant for diskusjonen. Her snakker vi generelt sett. Du må slutte å sammenligne deg selv med andre. Og skal du kreve detaljerte beskrivelser av hva hun har gjort i senga med andre menn før deg slik at du kan konkurrere med dem? Endret 28. januar 2024 av Maleficenta 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #352 Skrevet 28. januar 2024 For et merkelig fenomen. Om en date hadde spurt om det, så hadde det ikke blitt flere dater. En mann som spør om noe sånt havner utenfor mine preferanser. Anonymkode: 1b114...8cc 3
herzeleid Skrevet 28. januar 2024 #353 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For et merkelig fenomen. Om en date hadde spurt om det, så hadde det ikke blitt flere dater. En mann som spør om noe sånt havner utenfor mine preferanser. Anonymkode: 1b114...8cc Mange tror det, men jeg lurer på hvor reelt det er. At fortid, også seksuell, kommer opp som noe en er nysgjerrig på et eller annet tidspunkt i relasjonen er nok ikke unormalt, og jeg tviler på at særlig mange dumper en ellers svært interessant potensiell partner om denne i en ‘kulørt’ samtale over en flaske vin kommer innom temaet tidligere erfaringer og evt. antall partnere. 1
Einus Skrevet 28. januar 2024 #354 Skrevet 28. januar 2024 Det er ikke sant, jeg for min del skulle ønske hun hadde hatt flere enn hun sier hun har hatt! Jo flere jo bedre erfaring og bedre i sengen. Men jeg vet jeg er ganske alene i mine tanker…. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #355 Skrevet 28. januar 2024 herzeleid skrev (25 minutter siden): Mange tror det, men jeg lurer på hvor reelt det er. At fortid, også seksuell, kommer opp som noe en er nysgjerrig på et eller annet tidspunkt i relasjonen er nok ikke unormalt, og jeg tviler på at særlig mange dumper en ellers svært interessant potensiell partner om denne i en ‘kulørt’ samtale over en flaske vin kommer innom temaet tidligere erfaringer og evt. antall partnere. Syns også det er rart, trodde det var vanlig å snakke om fortid før jeg begynte å lese her inne. Anonymkode: 9fe1c...cfa
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #356 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Syns også det er rart, trodde det var vanlig å snakke om fortid før jeg begynte å lese her inne. Anonymkode: 9fe1c...cfa Du må ikke stole på "dumpegjengen" her inne. De har et anstrengt forhold til menn generelt, og er ikke representative for kvinner generelt. Anonymkode: 62813...c94
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #357 Skrevet 28. januar 2024 herzeleid skrev (45 minutter siden): Mange tror det, men jeg lurer på hvor reelt det er. At fortid, også seksuell, kommer opp som noe en er nysgjerrig på et eller annet tidspunkt i relasjonen er nok ikke unormalt, og jeg tviler på at særlig mange dumper en ellers svært interessant potensiell partner om denne i en ‘kulørt’ samtale over en flaske vin kommer innom temaet tidligere erfaringer og evt. antall partnere. Har møtt én mann som har spurt. Og av de jeg har dstet og de to jeg har vært i forhold med, har ingen spurt. Det er like normalt, om ikke mer, å la være å spørre, kanskje spesielt blant voksne mennesker. Anonymkode: 3c961...a7c 4
herzeleid Skrevet 28. januar 2024 #358 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Syns også det er rart, trodde det var vanlig å snakke om fortid før jeg begynte å lese her inne. Anonymkode: 9fe1c...cfa Og det er det nok også. Kanskje har en del av de som hevder at slikt umiddelbart fører til at de avslutter relasjonen sett for seg en situasjon der en litt stivt begynner en første samtale, og spørsmålet om antall partnere er det første som plumper ut, med en anklagende mine. I virkeligheten kommer nok slike spørsmål oftere som en mer naturlig del av en samtale, eksempelvis om erfaringer, sex og hva en liker, og kanskje har en del av de som reagerer sånn når de ser temaet drøftet skriftlig delt denne infoen flere ganger i slike sammenhenger. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #359 Skrevet 28. januar 2024 herzeleid skrev (1 time siden): Mange tror det, men jeg lurer på hvor reelt det er. At fortid, også seksuell, kommer opp som noe en er nysgjerrig på et eller annet tidspunkt i relasjonen er nok ikke unormalt, og jeg tviler på at særlig mange dumper en ellers svært interessant potensiell partner om denne i en ‘kulørt’ samtale over en flaske vin kommer innom temaet tidligere erfaringer og evt. antall partnere. Hvor vidt det er unormalt eller ikke vet jeg ikke. Jeg har aldri fått det spørsmålet og har eller aldri spurt. Om en fyr hadde «lurt det inn» i en samtale, så hadde for det første blitt svært skuffet. Samtidig hadde det vært utrolig turn off og jeg kan vanskelig se for meg at jeg hadde giddet å fortsette en relasjon. Han hadde jo uansett aldri fått svaret. Samme med han som er min samboer i dag. Hvor mange vi har ligget med har aldri vært et tema. Anonymkode: 1b114...8cc 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #360 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er like normalt, om ikke mer, å la være å spørre, kanskje spesielt blant voksne mennesker. Anonymkode: 3c961...a7c Det er virkelig ikke normalt at voksne mennesker spør hvor mange du har ligget med. Det er absurd😅 Anonymkode: 1b114...8cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå