Gå til innhold

hvorfor menn bryr seg om kvinners seksuelle fortid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler nok bare om matematikk.

Hvis hun har 200 partnere fra før så er det naivt å tro at man er spesiell bare fordi man har sex. Da er man bare ONS, FWB, Situationship eller noe annet som jeg ikke forstår.

Det handler om å beskytte seg selv mot å bli såret.

Anonymkode: 78893...34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
norw skrev (På 24.1.2024 den 12.22):

Mindre pene og ekle er ikke så ulikt. Mindre pene damer kan i hvert fall ha sex med mindre kjekke menn uten å gjøre den helt store innsatsen.

Man vil naturligvis møte på mange raringer, det tviler jeg ikke på, men hvis du sveiper jevnbyrdige menn på Tinder til høyre har du gode muligheter til å ha sex i morgen, også midt i uka.

Hvis man er ute på byen og det er mange ute, ulike typer menn, så bør det også være lett å ha sex med en av dem om man fremstår som tilgjengelig.

Dette er jo bare tøv. Jeg bor i hovedstaden, er normalt pen og har flere ganger prøvd å få meg en puledate til dagen etter. Stort sett går det ikke, fordi det er svært vanskelig å finne en mann som både er tilgjengelig og er villig til å sende bilde/telefonnummer, og når man først får til dette er det 50/50 om de faktisk møter opp, og deretter er det 50/50 om de vil close daten med ligging samme kveld, eller "ta kontakt igjen" Og nei, dette er ikke elitemenn, det kan like gjerne være nyskilte i førtiåra som er tynne i håret, har dadbod og er under 1.80. 

Anonymkode: d7495...eb8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Og hva om hadde gjort akkurat det.........

Jeg lever i NUET og Tenker heller fremover enn bakover....

Historie er nettop historie...

Husk en lever bare EN gang.

M@ster.

Skrevet

Nå har damer kjempet for retten til å ligge med hvem de vil og hvor mange de vil. Dette synes jeg er helt fair. Damer har gjort dette på bakgrunn av at menn gjør dette, og dermed skal de også. Vel, de færreste men  gjør dette.

Damer har altså kjempet for å være like simple som de simpleste mennene. Lik som mange damer ikke blir så begeistret om en mann har ligget med halve byen, er heller ikke menn så begeistret for damer som har gjort det samme. 

Løsningen er jo egentlig veldig enkelt. Like barn leker best, og like verdier er viktig. 

Anonymkode: 41ebc...973

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå har damer kjempet for retten til å ligge med hvem de vil og hvor mange de vil. Dette synes jeg er helt fair. Damer har gjort dette på bakgrunn av at menn gjør dette, og dermed skal de også. Vel, de færreste men  gjør dette.

Damer har altså kjempet for å være like simple som de simpleste mennene. Lik som mange damer ikke blir så begeistret om en mann har ligget med halve byen, er heller ikke menn så begeistret for damer som har gjort det samme. 

Løsningen er jo egentlig veldig enkelt. Like barn leker best, og like verdier er viktig. 

Ja, det er fair at kvinner også kan velge hvem de vil ligge med. Det betyr ikke at de kan forgripe seg på menn eller andre kvinner, som har vært det kvinner har kjempet for: Sex med samtykke fra alle involverte. Jeg er enig i løsningen din - velg en partner med lignende seksuelle preferanser. 

• Nyttig 1
Skrevet
Irak skrev (15 timer siden):

Laksevald? 🫣🤭

Laksevald ja, det er fiskerettigher i ei elv..

Jeg liker å fiske og dra mye laks, mens du har alenetid med womanizeren😅🥰

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 14.14):

Studentmiljø i Nord Norge. En helt vanlig fyr hadde sex tidlig i fadderuka. Det var vel det eneste som var kjent med han . I løpet av 4 uker hadde han knullet 6 til .

ingen kjente noen fra før, ingen sosiale hemninger når ikke familie nettverk var tilstede. Man kunne i praksis gjøre som man ville uten noen form for rykte på hjemplassen. Denne fyren gikk det tidlig rykter og av damene sto i kø for de og ville ha samme opplevelsen som resten av klikken. Ingen ville være utenfor når de andre hadde knullet Roar. Noe til felles skal man jo ha..🙂

Anonymkode: ef6ef...63a

Hvordan går det faglig med studentmiljøet? Matten sier at Roar lå med 6+, Jentene i historien lå med én. Er én for mye? 

Skrevet
Helene1982 skrev (11 minutter siden):

Ja, det er fair at kvinner også kan velge hvem de vil ligge med. Det betyr ikke at de kan forgripe seg på menn eller andre kvinner, som har vært det kvinner har kjempet for: Sex med samtykke fra alle involverte. Jeg er enig i løsningen din - velg en partner med lignende seksuelle preferanser. 

Men dette hører vel hjemme i en annen tråd? Ingen har rett til å forgripe seg på noen andre. Vi har et lovverk som har som mål å straffe alle som bryter lover og regler. Så kan man diskutere om disse er dekkende nok, evt for dekkende

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men dette hører vel hjemme i en annen tråd? Ingen har rett til å forgripe seg på noen andre. Vi har et lovverk som har som mål å straffe alle som bryter lover og regler. Så kan man diskutere om disse er dekkende nok, evt for dekkende

Argumentet handlet om hva kvinner har kjempet for. Der jeg påpekte at det aldri har handlet så mye sex som mulig. 

• Nyttig 1
Skrevet
Helene1982 skrev (17 minutter siden):

Argumentet handlet om hva kvinner har kjempet for. Der jeg påpekte at det aldri har handlet så mye sex som mulig. 

Aldri? Sikker på at det aldri har handlet om dette?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri? Sikker på at det aldri har handlet om dette?

Jeg har grunnskole i samfunnsfag, og leser aviser. Jeg tror ikke det er mulig å finne en kvinnesakparole som sier: Vi vil ha flere sexpartnere, men om du kan bevise det motsatte – bring it on!

Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg har grunnskole i samfunnsfag, og leser aviser. Jeg tror ikke det er mulig å finne en kvinnesakparole som sier: Vi vil ha flere sexpartnere, men om du kan bevise det motsatte – bring it on!

Grunnskole i samfunnsfag? Det vi kalte O-fag?

(Unnskyld. Kunne ikke dy meg😅)

• Nyttig 1
Skrevet
Isambard skrev (Akkurat nå):

Grunnskole i samfunnsfag? Det vi kalte O-fag?

(Unnskyld. Kunne ikke dy meg😅)

Jepp, O-fag, 100 % korrekt 😅

Skrevet
Helene1982 skrev (14 minutter siden):

Nå skal ikke jeg be deg fremlegge noen papirer som kan bekrefte denne påståtte utdannelsen. 
Men da sier du altså at den seksuelle frigjøringskampen ene og alene handler om at overgrep ikke er greit? Noe jeg trodde var mer metoo..

Jeg trodde også det handlet om at man skulle få lov til å leve ut sin seksualitet på lik linje med menn🤷‍♂️ 

Så vær snill å utdann meg, for jeg misforstår noe her.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nå skal ikke jeg be deg fremlegge noen papirer som kan bekrefte denne påståtte utdannelsen. 
Men da sier du altså at den seksuelle frigjøringskampen ene og alene handler om at overgrep ikke er greit? Noe jeg trodde var mer metoo..

Jeg trodde også det handlet om at man skulle få lov til å leve ut sin seksualitet på lik linje med menn🤷‍♂️ 

Så vær snill å utdann meg, for jeg misforstår noe her.

Jeg. har aldri sagt at "den seksuelle frigjøringskampen" ene og alene handler om overgrep. Du må først og fremst lese det jeg skriver.

Jeg aner ikke hva den seksuelle frigjøringkampen er, da jeg kun har O-fag grunnkurs. Kvinner har kjempet for veldig mange ulike saker: fra rett til å stemme, rettigheter i jobb, rett til utdannelse, rett til medisinsk bestemmelse over egen kropp osv

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 16.03):

Du skjønte sikkert at jeg la på litt for å få frem et poeng, men så ekstremt uvanlig er det ikke, kjenner flere damer med 100+, det er veldig mange med 0-3 partnere som drar snittet godt med.

Poenget er at det finnes en grense, og det er ikke galt på noen som helst måte å ønske en dame med samme verdier som seg selv, som de fleste damer også ønsker, en mann med samme verdier som en selv 

Anonymkode: c0b8b...14f

Sier muligens litt mere damer du liker og henge rundt uten at det er forhold her eller forelskelse. 
men dem fleste har 6-7 sexpartnere. Når man kommer opp i x antall er det nok mere hvor du henger, og med hvem. Uansett så skal man ikke dømme så fælt. Er du opptatt at dama di ikke har ligget med så mange, så får du passe på at du selv ikke har gjort det, eller omvendt om det er en god del. Blir veldig dobbeltmoralsk ellers. Uansett så har ikke jeg fortalt noen av mine jeg har vært med akuratt på antallet, men dem vet jo at jeg ikke har ligget med mange. 

Anonymkode: f717c...acc

• Liker 1
Skrevet
Helene1982 skrev (7 minutter siden):

Jeg. har aldri sagt at "den seksuelle frigjøringskampen" ene og alene handler om overgrep. Du må først og fremst lese det jeg skriver.

Jeg aner ikke hva den seksuelle frigjøringkampen er, da jeg kun har O-fag grunnkurs. Kvinner har kjempet for veldig mange ulike saker: fra rett til å stemme, rettigheter i jobb, rett til utdannelse, rett til medisinsk bestemmelse over egen kropp osv

Jeg er enig, tok litt hardt i der. Men jo, kvinner har absolutt kjempet for at det skal være greit å ligge med så mange de ønsker. Og ja, kvinner har kjempet veldig mye for veldig mye, og de har oppnådd veldig mye (da spesielt i Norge). 

Mitt forsøk her tidligere i dag var å roe ned hylekoret som drar inn voldtekt og overgrep i en tråd som overhode ikke har noe med dette å gjøre. Og for å få forklart alle som synes denne tråden er dobbeltmoralsk, at den ikke er det ( med mindre man absolutt må generalisere).

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke du finner noen damer som er uenig i tanken om at like barn leker best.

Det vi reagerer på, er at noen av dere insinuerer at en mann som har ligget med mange, og at en kvinne som har ligget med mange, ikke er «like barn». At det betyr noe annet at en kvinne kan nyte sex med flere enn at en mann gjør det. 

Anonymkode: 1d934...8ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er enig, tok litt hardt i der. Men jo, kvinner har absolutt kjempet for at det skal være greit å ligge med så mange de ønsker. Og ja, kvinner har kjempet veldig mye for veldig mye, og de har oppnådd veldig mye (da spesielt i Norge). 

Mitt forsøk her tidligere i dag var å roe ned hylekoret som drar inn voldtekt og overgrep i en tråd som overhode ikke har noe med dette å gjøre. Og for å få forklart alle som synes denne tråden er dobbeltmoralsk, at den ikke er det ( med mindre man absolutt må generalisere).

Mitt poeng er at kvinner ikke gidder å kjempe for at det skal være greitå ligge med så mange. de ønsker. Greit for hvem?

Menn eller kvinner som ønsker en partner med lite seksuell erfaring fra før står selvsagt fritt til å velge det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 15.41):

Og så avslutter han med å fortelle hva som er viktig for ham - og det er at en kvinne må være villig til å gjøre mer seksuelt for ham enn hun har gjort med andre, for bare slik kan han føle at han ikke har betalt for mye for noe som egentlig er billig.

Nei, det han sier er at hvor mye kvinnen er villig til å gi seksuelt sier noe om hvor tiltrukket hun er av mannen. Og hvis hun tidligere har gitt mer av seg selv seksuelt men holder igjen med nåværende mann, så kan det være et rødt flagg. Hvorfor gir hun mer av seg selv seksuelt til andre enn den hun liksom skal elske aller mest? Sannsynligvis fordi hun var mer tiltrukket av de andre som hun har gitt mer av seg selv til seksuelt sett.

Endret av jabx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...