AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #261 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er bare menn som vil at det skal være fett, og som forsøker å rasjonalisere sin egen dobbeltstandard. Ikke noe hokus pokus. Det er det samme i senga. Jeg er en kvinne som kommer hver gang jeg har sex. Likevel sier menn at de "gir meg orgasme", selv om de vet dette. Så er de stolte og kry. For meg så kommer de bare når de får utløsning. Men de skal legge ære til så mye. Anonymkode: 3c961...a7c For meg så kommer de, det handler ikke om at JEG gir DEM orgasme. Skulle det stå. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #262 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (Akkurat nå): Menn må gjerne - være høy - jobbet med sin kroppen sin , får å fremstå maskulin - ha mål og mening - en fin jobb - sosial status - kunne prate for seg En kvinne må dusje? Så er det jo å spre beina? Tull. Anonymkode: 3c961...a7c 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #263 Skrevet 24. januar 2024 Menn vil knulle langt under sitt nivå, lenge leve kåtskap! Anonymkode: bb05f...77a
Gjest Kalsberg92 Skrevet 24. januar 2024 #264 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tull. Anonymkode: 3c961...a7c Tull at en mann må igjennom mye arbeid for å dra damer?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #265 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (1 minutt siden): Tull at en mann må igjennom mye arbeid for å dra damer? Du kan lese gjennom tråden så folk slipper å skrive ting to ganger. Anonymkode: 3c961...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #266 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (Akkurat nå): Menn må gjerne - være høy - jobbet med sin kroppen sin , får å fremstå maskulin - ha mål og mening - en fin jobb - sosial status - kunne prate for seg En kvinne må dusje? Så er det jo å spre beina? Det er vel mer sant at en mann må være sjarmerende, og at det holder. Vanskelig nok for mange menn det. Største rundbrenner jeg vet om hadde ingenting av det på den lista du har der, bortsett fra høy og kunne prate for seg. Var en lang tynn stilk. Nye kvinner hver helg likevel. Utrolig sjarmerende fyr. Å kunne prate for seg er nok et minstekrav ja, men det skulle bare mangle. Anonymkode: 5610a...c72 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #267 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (3 minutter siden): Tull at en mann må igjennom mye arbeid for å dra damer? Så sex man må gjøre seg fortjent til kan man nyte og få respekt for, men sex man får lett skal man skamme seg over? Selv om motivasjonen (nytelse) er lik, antall partnere er likt? Gjelder dette begge kjønn? Hvis en mann drukner i tilbud fra damer kan vi se ned på ham, men hvis han er en som virkelig har jobbet hardt for å få draget så er han kul? Anonymkode: 1d934...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #268 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så sex man må gjøre seg fortjent til kan man nyte og få respekt for, men sex man får lett skal man skamme seg over? Selv om motivasjonen (nytelse) er lik, antall partnere er likt? Gjelder dette begge kjønn? Hvis en mann drukner i tilbud fra damer kan vi se ned på ham, men hvis han er en som virkelig har jobbet hardt for å få draget så er han kul? Anonymkode: 1d934...8ac Kriteriene som settes opp, er for øvrig ikke vanskelig. De aller fleste menn er høyere enn kvinner, og å trene, er det mange som gjør, også kvinner, faktisk flere kvinner. Og nei, man trenger heller ikke ha draget, så lenge man sikter bredt og er pågående ofte nok på byen. Da finner man noen. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #269 Skrevet 24. januar 2024 Det ironiske med alt dette er at det er de samme (patetiske) mennene som klager over at de ikke får sex, som ikke takler at en kvinne har hatt mange sexpartnere... Ser også at det blir påstått at enhver kvinne kan få seg sex når hun vil. Javel... Ville dere mennene her inne f.eks ligget med Erna Solberg eller Else Kåss Furuseth om dere fikk muligheten? Anonymkode: bcb0c...7c4 1 5
Bamseklemmer Skrevet 24. januar 2024 #270 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (11 minutter siden): En kvinne må dusje? Så er det jo å spre beina? Nei, det er ikke nok.. hun må i tillegg ha humor, og helst et laksevald😅 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #271 Skrevet 24. januar 2024 13 minutter siden, Kalsberg92 said: Menn må gjerne - være høy - jobbet med sin kroppen sin , får å fremstå maskulin - ha mål og mening - en fin jobb - sosial status - kunne prate for seg En kvinne må dusje? Så er det jo å spre beina? Syns sånne tråder er ganske spennende. Noen menn viser virkelig sine sanne ansikter, hva de virkelig tenker om kvinner og hvordan de virkelig setter pris på sex. "Spiller ingen rolle hvordan damen er, om hun er snill eller ondskapsfull, om hun er stygg eller pen osv. Nei, så lenge hun har puls så tas alt." Anonymkode: ec15e...df6 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #272 Skrevet 24. januar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel mer sant at en mann må være sjarmerende, og at det holder. Vanskelig nok for mange menn det. Største rundbrenner jeg vet om hadde ingenting av det på den lista du har der, bortsett fra høy og kunne prate for seg. Var en lang tynn stilk. Nye kvinner hver helg likevel. Utrolig sjarmerende fyr. Å kunne prate for seg er nok et minstekrav ja, men det skulle bare mangle. Anonymkode: 5610a...c72 Jepp. Ufattelig mange menn mangler folkeskikk. Anonymkode: ec15e...df6 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #273 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (1 time siden): Menn som knuller rundt og kvinner som knuller rundt er ikke det samme. Det er ikke det jeg sa. Anonymkode: f4a15...1fe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #274 Skrevet 24. januar 2024 Kalsberg92 skrev (28 minutter siden): Menn må gjerne - være høy - jobbet med sin kroppen sin , får å fremstå maskulin - ha mål og mening - en fin jobb - sosial status - kunne prate for seg En kvinne må dusje? Så er det jo å spre beina? For å få sex på byen er det nok at mannen er heit. Ingen damer spør om jobb, lønn eller mål på en one night stand. Anonymkode: f4a15...1fe 2
Gjest Kalsberg92 Skrevet 24. januar 2024 #275 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det jeg sa. Anonymkode: f4a15...1fe Nei, det er det jeg sa.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #276 Skrevet 24. januar 2024 Bamseklemmer skrev (43 minutter siden): Er dere ikke åpen og ærlig i sexpraten? Jeg har aldri hatt problem med å si sannheten fra fortiden, det hører til sjeldenheten at noen kvinner reagerer på det. Men de kvinnene som har reagert, skjønner jeg også godt. De vil jo helst ha en "urørt" mann, så jeg valgte feil kvinne de gangene. Så nei, jeg spør aldri om antall.. men jeg kan spørre om noe hærlig hun har opplevd, eller noe hun ønsker reprise av. Som oftes nevnes bare de dårlige elskerne, så jeg ikke skal gjøre de samme feilene som dem. På den måten gir hun uttrykk for, at vi skal ha det deilig sammen.. for vi er ganske så enige om manerer når det kommer til sex. Det er den store fordelen med å være ei kåtsara, som har hatt masse sex.. hun er åpen og ærlig😉 Nei! Jeg hadde aldri valgt en mann som spurte meg om slike ting! Hva i all verden? "Hvor mange har du ligget med?" Er vi 14 år liksom? Så tenker jeg at både måten jeg møter mannen på, og hvor fort vi har sex vil jo fortelle noe om våre verdier. Hans intellekt, måten han oppfører seg på osv. Så nei....Det er ingen som har noe med hvor mange jeg har ligget med, og selv om jeg hadde en utagerende periode da jeg var ung...som mer handlet om at jeg ikke var klar for noe forhold, greide ikke tanken på å sitte og holde hånden til noen helg etter helg, men var mer opptatt av spenningen- så er jeg jo ikke det NÅ. Jeg er heller ikke opptatt av å treffe en mann for et seriøst opplegg. Langt derifra. Men når jeg traff EN MANN som jeg likte så godt at jeg faktisk ville være med han, så ble vi gift. Men jeg har aldri vært en person som "liker å være i forhold". Det er det mest patetiske jeg hører. Med hvem som helst liksom? Hvor gørr er man da? Det må virkelig slå lyn og torden, og det må være den mest fantastiske fyr mht kjemi, humor, intelligens osv...for at jeg skulle takle å være med han i 3 dager i strekk. Men det fant jeg jo, og da ble jeg gift, og har aldri sett på en mann siden. Det er ikke interessant. De var sidefyll mens jeg kjedet meg. Vår sex er fullt av kjemi og handler veldig lite om den sexen jeg har hatt før. Det har rett og slett ingenting med det å gjøre. Når man utforsker hverandre i et langt samliv, så finner man ut av hva man liker, og det mye bedre enn at jeg skulle fortelle om hvem som har ligget med meg før. Wtf?? Anonymkode: 98f72...042 1 3
Bamseklemmer Skrevet 24. januar 2024 #277 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Syns sånne tråder er ganske spennende. Noen menn viser virkelig sine sanne ansikter, hva de virkelig tenker om kvinner og hvordan de virkelig setter pris på sex. "Spiller ingen rolle hvordan damen er, om hun er snill eller ondskapsfull, om hun er stygg eller pen osv. Nei, så lenge hun har puls så tas alt." Anonymkode: ec15e...df6 Sannhetens ord😉 Et eks: En mann kan gå til et gloryhole.. bak veggen sitter verdens styggeste dame, men han ser jo ikke henne. Likevel kan han oppleve tidenes beste orgasme.. han tørker av snabelen, og rusler smilende hjem igjen😅 Kunsten er å finne noen i samme kaliber, da er ikke fortiden noe negativt.. Ikke sant? Btw 1.. det er jo kun her på KG at det er negativt å ha hatt mange elskere, for IRL er det ingen som vet om det. Btw 2.. og mange elskere.. trenger ikke nødvendigvis å være negativt, det er nok mange som har hatt mye glede av sexen. 3
Bamseklemmer Skrevet 24. januar 2024 #278 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei! Jeg hadde aldri valgt en mann som spurte meg om slike ting! Hva i all verden? "Hvor mange har du ligget med?" Er vi 14 år liksom? Så tenker jeg at både måten jeg møter mannen på, og hvor fort vi har sex vil jo fortelle noe om våre verdier. Hans intellekt, måten han oppfører seg på osv. Så nei....Det er ingen som har noe med hvor mange jeg har ligget med, og selv om jeg hadde en utagerende periode da jeg var ung...som mer handlet om at jeg ikke var klar for noe forhold, greide ikke tanken på å sitte og holde hånden til noen helg etter helg, men var mer opptatt av spenningen- så er jeg jo ikke det NÅ. Jeg er heller ikke opptatt av å treffe en mann for et seriøst opplegg. Langt derifra. Men når jeg traff EN MANN som jeg likte så godt at jeg faktisk ville være med han, så ble vi gift. Men jeg har aldri vært en person som "liker å være i forhold". Det er det mest patetiske jeg hører. Med hvem som helst liksom? Hvor gørr er man da? Det må virkelig slå lyn og torden, og det må være den mest fantastiske fyr mht kjemi, humor, intelligens osv...for at jeg skulle takle å være med han i 3 dager i strekk. Men det fant jeg jo, og da ble jeg gift, og har aldri sett på en mann siden. Det er ikke interessant. De var sidefyll mens jeg kjedet meg. Vår sex er fullt av kjemi og handler veldig lite om den sexen jeg har hatt før. Det har rett og slett ingenting med det å gjøre. Når man utforsker hverandre i et langt samliv, så finner man ut av hva man liker, og det mye bedre enn at jeg skulle fortelle om hvem som har ligget med meg før. Wtf?? Anonymkode: 98f72...042 Jeg skrev vel: "Så nei, jeg spør aldri om antall.." .. så jeg skjønner ikke reaksjonen din?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #279 Skrevet 24. januar 2024 Menn vil jo pule damer de i utgangspunktet synes er ekle, og mange menn går inn i forhold med damer de tar to til takke med kun for tilgang på sex,så hva er poenget med disse trådene egentlig? Jeg har aldri, ikke en eneste gang hørt en annen dame si at hun vil skampule en mann fordi han er stygg,dum,løs osv... Dette har jeg hørt flere menn si om kvinner. Hva er denne greia med at de skal pule damer de hater , synes er stygge osv? Det er som å si at de fortjener å bli voldtatt. Anonymkode: 1d899...b95 2 1
Maleficenta Skrevet 24. januar 2024 #280 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 18.12): Jeg og (nå) kona mi traff hverandre for 20 år siden da begge oss to var 19. Vi har kun hatt sex med hverandre. Jeg setter stor pris på at hun hadde lyst til å spare seg til meg ❤️ slik at det kun er jeg som har vært inni henne. Når det er sagt så har ikke jeg heller hatt sex med andre enn min kone, det var mer fordi jeg var voldsomt sjenert på den tiden 😄 men hun setter også pris på at vi kun har hatt sex med hverandre. Vi er definitivt ikke religiøse, hun ville bare gi seg selv til en mann ❤️ Jeg sier ikke at det er galt i å ha hatt sex med flere personer, jeg sier bare at personlig så setter jeg umåtelig pris på at min kone var jomfru når vi møtte hverandre. Anonymkode: 81c78...b2c Nå er det ikke alle som finner sin livs kjærlighet når de er 19... De færreste faktisk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå