Gå til innhold

hvorfor menn bryr seg om kvinners seksuelle fortid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bryr jeg meg 0 om. Hvor mange noen har hatt sex med sier ingenting om personen. Jeg skjønner ikke at noen ønsker å vite antall sexpartnere kjæresten sin har hatt heller. Jeg aner ikke hvor mange dama mi har ligget med, det er ikke noe jeg ønsker å tenke på, har derfor aldri spurt. Hun er et flott menneske og en gid kjæreste, det er det som betyr noe. 

-mann 33

Anonymkode: 027bb...2cb

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pippi Lotta skrev (16 minutter siden):

Jeg (og alle mine venniner) har aldri vist noen form for interese for hverandres ligg. Vet vi at en mann har vert sammen med ei vennine, er han automatisk uinteressant som partner! Høres veldig rart ut at så mange kvinner i live dit er intresert I å lige med samme mann. Er det et spesielt miljø? 

Sikkert lite bygdemiljø

Anonymkode: c24c7...519

• Liker 3
Skrevet

Jeg bare lurer på hvorfor damer sier hvor mange de har ligget med? Hva jeg gjorde da jeg var 18- 22, det tar jeg med meg i graven. Skulle noe spørre, så sier jeg at jeg aldri har likt one- nigger stand. Det er tatovert i panna liksom....bodycounten. Mannen min skal slippe og forholde seg til det liksom. Lykkelig uvitende, er det noe som heter. 

Hilsen dame 47 år og gift i tiår. 

Anonymkode: 98f72...042

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bare lurer på hvorfor damer sier hvor mange de har ligget med? Hva jeg gjorde da jeg var 18- 22, det tar jeg med meg i graven. Skulle noe spørre, så sier jeg at jeg aldri har likt one- nigger stand. Det er tatovert i panna liksom....bodycounten. Mannen min skal slippe og forholde seg til det liksom. Lykkelig uvitende, er det noe som heter. 

Ååå..one- night stand. Det ble veldig feil ...

• Hjerte 1
Skrevet

Sorry at jeg ler. Autocorrecten din har vært ute her 😅

Anonymkode: 3c961...a7c

Skrevet

Det er bare drittunger som diskuterer kvinner seksuelle fortid på denne måten. Dette er den hundrede tråden om det samme. At det går an. Ta også skjerp dere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri vært med en mann som har ligget rundt, har han hadd ons så er det uaktuelt, så jeg forstår menn som ikke liker det på kvinner heller. 

Anonymkode: 45b4c...25f

Skrevet
norw skrev (6 timer siden):

For en mann vil det naturligvis være langt vanskeligere, men kanskje jeg kunne siktet litt nedover og dermed lykkes før februar er omme. Sex i morgen ville blitt veldig vanskelig, da måtte jeg siktet svært lavt, og jeg bor sentralt i Oslo-området.

Du kan jo bare bli mye mer sjarmerende.

Vi kvinner kan jo bare hevder menn, selv om dette bare strider tvert mot hvordan vår personlighet faktisk er. Som for eksempel å være veldig forsiktig og sjenert av natur. 

Kan vi bare endre vår personlighet bør menn kunne dette nøyaktig like enkelt og greit. 

Anonymkode: 5610a...c72

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville aldri vært med en mann som har ligget rundt, har han hadd ons så er det uaktuelt, så jeg forstår menn som ikke liker det på kvinner heller. 

Anonymkode: 45b4c...25f

Det er forskjell på å foretrekke et lavt antall partnere e.l. enn å diskutere dette med hud og hår i ørten tråder. Er man så opptatt av hva andre og fremmede damer man ikke skal noe noe med å gjøre, så er man ikke riktig satt sammen. Mener ikke dette til deg, men gutta som aldri klarer å holde kjeft om temaet, og særlig de som farer med dobbeltstandard.

• Liker 1
Gjest Kalsberg92
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men forstår du ikke din egen logiske brist? Dere vil knulle rundt, samtidig som dere vil at damer ikke skal knulle rundt. Hvem skal dere knulle, da? Hverandre?

Anonymkode: f4a15...1fe

Menn som knuller rundt og kvinner som knuller rundt er ikke det samme. 

Skrevet
Kalsberg92 skrev (Akkurat nå):

Menn som knuller rundt og kvinner som knuller rundt er ikke det samme. 

Jo, det er det. Slutt å late som dere er kule som puler. Det er så utrolig dølt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Kalsberg92
Skrevet

Jo, det er det. Slutt å late som dere er kule som puler. Det er så utrolig dølt. 

Mann som knuller rundt gjør noe vanskelig , en kvinne som gjør det samme gjør noe veldig lett. 

Skrevet

Bare for å ha noe å mase med. Noe å bruke for å få henne til å føle seg mindre verdt.
Styr unna menn som er opphengt i slik idioti.

• Nyttig 1
Skrevet
Kalsberg92 skrev (1 minutt siden):

Mann som knuller rundt gjør noe vanskelig , en kvinne som gjør det samme gjør noe veldig lett. 

Å buhu. Vanskeliiig. Vi er evnerike vi, hvis puler. Yeah right. Menn ass. At det går an.

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, Kalsberg92 said:

Det er bare andre menn som ser på det der som vanskelig. En mann som ligger rundt er hva jeg ville kalt uegnet som partner. 

Anonymkode: ec15e...df6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Kalsberg92
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bare andre menn som ser på det der som vanskelig. En mann som ligger rundt er hva jeg ville kalt uegnet som partner. 

Anonymkode: ec15e...df6

Takk for info.

Skrevet

Er dere ikke åpen og ærlig i sexpraten?

Jeg har aldri hatt problem med å si sannheten fra fortiden, det hører til sjeldenheten at noen kvinner reagerer på det. Men de kvinnene som har reagert, skjønner jeg også godt. De vil jo helst ha en "urørt" mann, så jeg valgte feil kvinne de gangene.

Så nei, jeg spør aldri om antall.. men jeg kan spørre om noe hærlig hun har opplevd, eller noe hun ønsker reprise av. Som oftes nevnes bare de dårlige elskerne, så jeg ikke skal gjøre de samme feilene som dem. På den måten gir hun uttrykk for, at vi skal ha det deilig sammen.. for vi er ganske så enige om manerer når det kommer til sex. Det er den store fordelen med å være ei kåtsara, som har hatt masse sex.. hun er åpen og ærlig😉

• Nyttig 2
Skrevet
Kalsberg92 skrev (23 minutter siden):

Men det er jo ikke vanskelig for den aktuelle mannen som knuller rundt, han har jo muligheten til det fordi han har draget.

Hva er forskjellen på en attraktiv kar som har sex med kvinner han tenner på når han har lyst og er singel,
og en attraktiv kvinne som har sex med menn hun tenner på når hun har lyst og er singel?

Jeg skjønner det ikke.

Anonymkode: 1d934...8ac

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er jo ikke vanskelig for den aktuelle mannen som knuller rundt, han har jo muligheten til det fordi han har draget.

Hva er forskjellen på en attraktiv kar som har sex med kvinner han tenner på når han har lyst og er singel,
og en attraktiv kvinne som har sex med menn hun tenner på når hun har lyst og er singel?

Jeg skjønner det ikke.

Det er bare menn som vil at det skal være fett, og som forsøker å rasjonalisere sin egen dobbeltstandard. Ikke noe hokus pokus. Det er det samme i senga. Jeg er en kvinne som kommer hver gang jeg har sex. Likevel sier menn at de "gir meg orgasme", selv om de vet dette. Så er de stolte og kry. For meg så kommer de bare når de får utløsning. Men de skal legge ære til så mye.

• Nyttig 3
Gjest Kalsberg92
Skrevet

Jeg skjønner det ikke.

Menn må gjerne 

- være høy

-  jobbet med sin kroppen sin , får å fremstå maskulin 

- ha mål og mening 

-  en fin jobb

- sosial status  

- kunne prate for seg

En kvinne må dusje? Så er det jo å spre beina? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...