AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Jeg mistet min aller nærmeste før jul, og får meldinger fra venner som spør om jeg har hatt det fint i julen, om livet er bra og om jeg koser meg. Wtf? Det går an å ordlegge seg litt annerledes. Umulig å forstå om avsender tror at alt er tipp topp, eller om de skjønner at ting er tøft men bare ordlegger seg feil. Jeg har bestemt meg for å være ærlig til folk og tenker at avsender må tåle å høre sannheten, derfor skriver jeg at det er nå det begynner å bli tøft og at jeg kjenner på sorg og tomhet. Anonymkode: 7e3d4...8fb 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Så trist å høre at du har mistet noen ❤️ Selvfølgelig er ikke livet fint da, å du skal selfølgelig si det som det er. Jeg tror nok at personer som spør om sånt ikke helt vet hva de skal si eller gjøre for for å vise at de bryr seg om deg. At de ikke vet hvordan de skal formulere seg og at det derfor kommer ut galt. Anonymkode: 6ac3b...f92 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Det er jo deres måte å vise omtanke på. Jeg tenker du bør være glad for at noen sender deg meldinger for å vise at de bryr seg. Ikke alltid man vet hva man skal si, eller hvordan man skal håndtere andres sorg. Anonymkode: e1ec2...eee 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Ja, jeg husker at da en spurte meg hvordam det gikk. Der var bare timer etter at min elskede, mannen min gjennom 19 år og far til våre tre mindreårige barn hadde dødd. Da svarte jeg som sant var at det aldri noen sinne hadde gått dårligere og non aldri kom til å bli verre enn akkurat da. Men jeg sa det med et skjevt smil, for personen mente ikke noe vondt, og folk flest er klønete når det gjelder å snakke med folk i dyp sorg. Så du får ta alt i beste mening Anonymkode: 27f8a...168 2 2
Eloise12345 Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Det er jo deres måte å vise omtanke på. Jeg tenker du bør være glad for at noen sender deg meldinger for å vise at de bryr seg. Ikke alltid man vet hva man skal si, eller hvordan man skal håndtere andres sorg. Anonymkode: e1ec2...eee Enig i dette. Det er ikke alltid lett å vite hva man skal si i slike situasjoner. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå