AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Jeg legger ut her for jeg begynner å bli desperat etter litt ekstra penger inn. Jeg vurderer sterkt å begynne å selge undertøysbilder, fotbilder osv. Samboeren min har godtatt at jeg evt selger fotbilder men vil ikke at jeg skal tøye det noe lenger enn det. Jeg er 40 og tenkte å skjule ansiktet på det jeg evt selger. Dette sitter langt inne men pengene strekker ikke til. Tenker også sikkert ift barna, sporing av hvem jeg er osv. Noen som har erfaring med dette? Hvor kan jeg starte? Hva er tryggest for å holde seg anonym osv. Alle tips mottas med stor takk. Anonymkode: cc479...d2c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Selg brukte truser og sokker etc. i stedet, mer penger å tjene. Anonymkode: ef6aa...b66
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selg brukte truser og sokker etc. i stedet, mer penger å tjene. Anonymkode: ef6aa...b66 Hvor selger man dette? Anonymkode: 1affd...9df
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #4 Skrevet 24. januar 2024 Er det noen som er interessert i fotbildene dine da? Har du grunn til å tro at noen skulle ville ha dette av deg? Anonymkode: 59561...9e0 1
Hill83 Skrevet 24. januar 2024 #5 Skrevet 24. januar 2024 Du er 40. Det er flotte unge damer i mengder som viser ansikt og gjør tilsvarende. vil tro det er er fåtall som tjener bra penger på dette. Hva med en normal ekstra jobb ? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Skrevet 24. januar 2024 Hva er markedet for undertøysbilder av en 40år gammel småbarnsmor? Instagram alene ryr jo over av bilder av 20 år gamle veltrente jenter med perfekte kropper. Hvorfor skal noen betale for å se deg? Anonymkode: a0de7...405 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 Tenker at det er lavmål å synke så lavt. Har du ikke selvrespekt? Kiwi eller gamlehjem er 100 ganger bedre. Anonymkode: 2c027...eda 1
Pippi Lotta Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 Tror ikke det er noe poeng i dette, markede er så overfult at det er umulig og tjene store summer. Du må ha veldig flaks for å i det helle tatt få kunder, og får du det så er de ikke villig til å betale mye. Skal du bli lagt merke til må du gjøre mer og mer drøye ting, jeg tror det å vise ansiktet er et minimums krav omtrent. Tror en ekstra jobb på det nærmeste sykehjemmet vil betale mer for mindre tid.... Eventuelt kan du kontakte nav og be om hjelp, eller vurdere å flyte til noe mindre? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 Hva med å sjekke muligjetene for jobb som tilkallingsvikar på butikk eller i helsevesenet og jobbe en og annen kveld/helg? Det er garantert bedre betalt, det er trygt og man slipper nedverdigelsen. Anonymkode: 3a2fe...dd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå