Gjest vet ikke Skrevet 8. november 2002 #1 Skrevet 8. november 2002 Samboeren min har to brødre, en på 14 og en på 18. Veldig vanskelig å kjøpe julegave til..... noen tips??
Gjest care Skrevet 8. november 2002 #2 Skrevet 8. november 2002 Hva med bøker, hvis de liker å lese. Eller er musikk en helt grei ting å få. Begge guttene er vel kommet i den aldren da de benytter parfyme eller noe godt å ha i dusjen. Tja.... :blunke:
Gjest Brunhilde Skrevet 8. november 2002 #3 Skrevet 8. november 2002 Kanskje ikke mest spennende, men gavekort på cd pleier å slå an - eller kontantkort til mobilen hvis de bruker det... Kuule kalendere (Larssons gale verden eller Rignenes herre) er vel også en ide... Syns det er like vanskelig å finne å noe hvert år, så det blir som regel cd eller kontantkort til tanteungene...men de blir glad for det, heldigvis!
Gjest vet ikke Skrevet 8. november 2002 #4 Skrevet 8. november 2002 Tusen takk for gode tips. Hadde ikke tenkt på kontantkort og parfyme...
Viking Skrevet 8. november 2002 #5 Skrevet 8. november 2002 Har selv en bror på 16, og noen "filletante barn" i samme alder. Vi har iår funnet ut at vi skal kjøpe gavekort på kinobilletter. Er litt lei gavekort på CD, det har blitt noen av dem kan du si.....
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #6 Skrevet 9. november 2002 Diverse gavekort slår alltid an. Dessuten er "silkeboxere" (les satengboxere) fra H&M veldig populært i den aldren.
koldbruna Skrevet 10. november 2002 #7 Skrevet 10. november 2002 Er jeg i tvil gir jeg penger jeg,da kan de kjøpe det de vil selv. Eller gir noe jeg vet de ønsker seg. koldbruna
Lykkehjerte Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) På 09.11.2002 den 14.57, Gjest Anonymous skrev: Diverse gavekort slår alltid an. Dessuten er "silkeboxere" (les satengboxere) fra H&M veldig populært i den aldren. "Dessuten er "silkeboxere" (les satengboxere) fra H&M veldig populært i den aldren." Hysterisk morsomt tips! Sannelig kan man si at tidene og moten har endret seg siden år 2002! Fikk meg et svært godt latterutbrudd nå! (Tipset ditt var helst sikkert et godt tips i år 2002, men vet at det ikke hadde slått godt an hos de 14 og 18åringer jeg kjenner til nå i år 2016, for å si det slik! ) Endret 4. oktober 2016 av Lykkehjerte Uthevet i sitering 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå