Gå til innhold

Hva er greien med at enkelte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. tror man har det som livsoppgave å være deilige og imøtekommende overfor dem? Jeg klarer ikke engang å slappe av lenger fordi det er visst det viktigste med meg, at noen har lyst på meg? 

og hvis man går imot dette kravet om å være deilig så får man kjeft? Skjønner ikke de hvor slitsomt det er å skulle digge dem? Skjønner de ikke at de sier at man skal JOBBE gratis for å få dem til å føle seg bra? 

jeg har aldri kunnet knipse med fingrene  og krevd at andre skal behandle meg som om jeg er en superstjerne … 

Anonymkode: 3adc9...f1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

.. tror man har det som livsoppgave å være deilige og imøtekommende overfor dem? Jeg klarer ikke engang å slappe av lenger fordi det er visst det viktigste med meg, at noen har lyst på meg? 

og hvis man går imot dette kravet om å være deilig så får man kjeft? Skjønner ikke de hvor slitsomt det er å skulle digge dem? Skjønner de ikke at de sier at man skal JOBBE gratis for å få dem til å føle seg bra? 

jeg har aldri kunnet knipse med fingrene  og krevd at andre skal behandle meg som om jeg er en superstjerne … 

Det er fordi de er kravstore (og som regel derfor langtidssingle). Kvinner skal liksom til for å underholde dem, kåte dem opp og få dem til å føle seg som Mannen med stor M. De ser ikke på kvinner som egne individer med fri vilje.

Anonymkode: 3c0f5...8ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har det sånn. Er både fordeler og ulemper med det. Det å bli nærmest hyllet og tilbedt bare ved å være meg selv kan rett og slett være krevende til tider. Kan føles presserende.

Anonymkode: 9f247...486

Skrevet

Det høres jo ut som om dette er et enkelt menneske som du ikke kommer overrens med? Dette er ikke et manne-problem.

Anonymkode: 3e98d...09d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er fordi de er kravstore (og som regel derfor langtidssingle). Kvinner skal liksom til for å underholde dem, kåte dem opp og få dem til å føle seg som Mannen med stor M. De ser ikke på kvinner som egne individer med fri vilje.

Oh the irony.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Få kjeft for å ikke være deilig? Det var en ny problemstilling for meg ihvertfall. Hvor skjer dette?

Anonymkode: 9986e...f11

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

De fleste menn er heldigvis ikke sånn. De har ikke problemer med å respektere at kvinner er noe mer enn utseendet sitt. At de også kan stå opp for seg uten en da er maskulin og lite feminin. Det er en liten gruppe menn som tror de har krav på en kvinne som skal først og fremst skal behage mannen med sitt tiltrekkende ytre og feminine væremåte. Mislykkes de på sjekkemarkedet er det kvinners feil. De går til et marked der varen de er på utkikk etter, rett og slett ikke finnes. De har laget seg en utopi om hva en kvinne skal være. 

Også er det svært få kvinner som ønsker en mann med slikt kvinnesyn. 

Anonymkode: 24845...aba

• Nyttig 1
Skrevet

Altså, mann eller kvinne, seksuell tiltrekning kommer høyt opp på lista over krav for de aller fleste, ingen vil vel leve med en man ikke ønsker å ha sex med

• Nyttig 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hva du snakker om. Dette er jo bare usammenhengende rant. Kan du være konkret om hva du snakker om, eller er du mentalt 14år og bare har behov for å slenge generaliserende dritt om menn?? 

Som man forsøker jeg å holde meg på et visst attraktivt nivå når jeg er sammen med partner. Hun fortjener en bra versjon av meg selv om jeg ikke klarer å være på mitt beste hele tiden. For meg gir det glede å se at hun setter pris på det og synes jeg er attraktiv (i hvert fall litt). Jeg unngår å la henne se meg i slitne joggebukser, hettegenser med kaffeflekk på og ugredd hår.  Den looken kan til nøds la passere når jeg er helt alene og har en daff dag. 

Er det dette du synes er så tøfft å leve opp til eller er det noe mer du sitter inne med? 

Anonymkode: 74a79...175

Skrevet

Du mener det å være attraktiv?

Når man dater så skal alle være på sitt beste. Man skal gi et flott inntrykk. Er det dette du mener du misliker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror de fleste ønske å møte noen som får dem til å føle seg ønsket? Å bli irritert på menn som har visse krav når det kommer til utseende er i mine øyne bare bortkastet energi. Hvis det kun er slike menn du kommer i kontakt  med er det kanskje noe du må endre med din egen tiltrekning til visse typer menn? 

Jeg gjør alt jeg kan for å glede min mann og få  han til   å føle  seg bra, og han gjør det samme for meg. Det føles ikke som noe jobb når vi begge gir og får. Jeg gjør aldri heller noe for å  glede han som jeg selv ikke liker, det ønsker ikke han at jeg skal gjøre heller. 

Forstår egentlig ikke problemstillingen din. 

Anonymkode: 10ac7...11f

Skrevet

Er dette fremmede mennesker? Har det noe å si at noen du uansett ikke liker ikke liker deg da? Hva med å bare si, jeg har ikke lyst? Et eller annet som minner dem på at du er en hel person med følelser og behov, som ikke nødvendigvis bryr seg om dem.

Anonymkode: f9ca5...3e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, det der er faktisk ikke normalt. Bytt omgangskrets.

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 35112...706

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 13.13):

Hva slags menn er det du omgås egentlig? Jeg har aldri forventet dette av noen kvinne.

Skrevet
Osenua skrev (22 timer siden):

Du mener det å være attraktiv?

Når man dater så skal alle være på sitt beste. Man skal gi et flott inntrykk. Er det dette du mener du misliker?

Hvorfor skal man være på sitt beste? 

Jeg er generelt ganske ræva. Stygg på morgenen og ikke så lekker etter kl 20 heller, for å være ærlig. Har lagt på meg på midten og trusene er trange i toppen.

Et flott inntrykk gir jeg ikke på det ytre, men jeg er sjukt bra dame inni. Og det tror jeg de rette personene vil forstå. 

Anonymkode: 36759...eae

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 13.19):

At åndenes makt, horoskop og overnaturlige hendelser er kvinneinteresser er godt kjent, synd at dette rammer menn på denne måten. For enkelte er menn spøkelser. Hvor mange menn passer egentlig til beskrivelsen over? Dette må være fordommer på nivå med rasisme.

Anonymkode: c39e2...683

Skrevet

Jeg har datet mye, og aldri vært i nærheten av lignende opplevelser. 
Hvor finner du disse mennene? 

Jeg er langt i fra "modell-pen", ikke er jeg veldig høy heller, puppene passer fint en a-cup, kjolene mine er kun løse sommerkjoler til midt på leggen. 
Jeg kan fint finne på å gå i jeans, joggesko og en t-skjorte på en av de første datene. 
Er det en date hjemme hos meg, så er sjansen stor for at jeg går i joggebukse. 

Jeg derimot får kommentarer fra menn på at de elsker at jeg kan ligge henslengt på sofaen, i avslappede klær, å drikke en øl rett fra boksen når man har filmkvelder. 
Og jeg har enda ikke opplevd at en mann ikke vil ha en ny date etter første daten. 

Anonymkode: b9f1c...324

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 13.25):

Det høres jo ut som om dette er et enkelt menneske som du ikke kommer overrens med? Dette er ikke et manne-problem.

Jo, det er det

Anonymkode: 1d6e4...71f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 13.27):

Få kjeft for å ikke være deilig? Det var en ny problemstilling for meg ihvertfall. Hvor skjer dette?

Anonymkode: 9986e...f11

Vel, det var en sak for ikke lenge siden med en modell som hadde hår på leggene. Hun fikk masse hets og drapstrusler av menn. Pga det.

Anonymkode: 6291d...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...