AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Del Skrevet 23. januar 2024 hvor er det man finner pynt til pryllup som ikke koster alt for mye? jeg trenger virkelig hjelp med å finne noe til bryllupet jeg syns det er utrolig vanskelig å finne ting i fargen vi skal ha og at det iikke er for dyrt så jeg håper det er noen som kan hjelpe meg og finne noe Anonymkode: a8001...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 Det finnes flere sider som leverer utstyr til forskjellige fester, tilbryllupet.no , festkompaniet.no, partyking.no , festtema.no osv. Dersom du er ute etter noe spesielt, eller andre farger, må du sikkert ta kontakt med de og spørre - ofte kan de bestille inn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 Bella78 skrev (2 timer siden): Det finnes flere sider som leverer utstyr til forskjellige fester, tilbryllupet.no , festkompaniet.no, partyking.no , festtema.no osv. Dersom du er ute etter noe spesielt, eller andre farger, må du sikkert ta kontakt med de og spørre - ofte kan de bestille inn 😊 da blir det nok mye dyrere hvis man skal spørre om dem kan bestille inn ting dem ikke har det er mye fint og greie priser på di sidene men dem har ikke det jeg ser etter vi hadde en bryllupsplanlegger men hun gikk konk så nå må vi ordne alt selv og syns det er veldig vanskelig det jeg ser etter av pynt er lilla sløyfer til stoler. leie eller kjøpe blomster vegg i rosa,lilla,grønn. helst leie, eller så blir det så dyrt Anonymkode: a8001...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): da blir det nok mye dyrere hvis man skal spørre om dem kan bestille inn ting dem ikke har det er mye fint og greie priser på di sidene men dem har ikke det jeg ser etter vi hadde en bryllupsplanlegger men hun gikk konk så nå må vi ordne alt selv og syns det er veldig vanskelig det jeg ser etter av pynt er lilla sløyfer til stoler. leie eller kjøpe blomster vegg i rosa,lilla,grønn. helst leie, eller så blir det så dyrt Anonymkode: a8001...9b7 Jeg vil nesten tro de fleste har mer nøytrale farger på lager, så dersom du ikke vil bestille - kanskje du må tenke litt utenfor boksen? 😊 Sløyfer til stolene kan du lage selv, kjøp lilla stoff på metervare. Da har du samme stoff til stolene og løper på bordet feks? Jeg vet ikke helt ang blomstervegg - er dette levende blomster? Da kan du ikke leige. Hva med å kjøpe en rimelig, rustikk espalier og pynt med blomster og lyslenke? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 Bella78 skrev (41 minutter siden): Jeg vil nesten tro de fleste har mer nøytrale farger på lager, så dersom du ikke vil bestille - kanskje du må tenke litt utenfor boksen? 😊 Sløyfer til stolene kan du lage selv, kjøp lilla stoff på metervare. Da har du samme stoff til stolene og løper på bordet feks? Jeg vet ikke helt ang blomstervegg - er dette levende blomster? Da kan du ikke leige. Hva med å kjøpe en rimelig, rustikk espalier og pynt med blomster og lyslenke? 😊 jeg har ikke sagt at jeg ikke vil bestille jeg vil helst bestille fra et sted som har det inne fra før sånn at jeg slipper å må betale ekstra for at dem skal bestille inn varer. det er en helt vanlig farge å ha i bryllup spesielt på sommeren så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det er så vanskelig å finne jeg vet det er mange som lager sånt selv men det orker ikke jeg blomster veggen er med falske blomster. jeg hadde tankt å ha den mad ekte men når jeg så non leide ut på finn så tenkte jeg det er mye billigere og leie det med falske blomster men er nesten ikke noen på finn så har ikke funnet noen i fargen der Anonymkode: a8001...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #6 Del Skrevet 24. januar 2024 En her oppe nevnte flere bra sider. Ellers fant jeg dette etter et googlesøk, står på bildene hvor de er fra 😊 Anonymkode: cc6eb...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 24. januar 2024 #7 Del Skrevet 24. januar 2024 Har du prøvd Etsy? De har mye fin pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå