Rethe Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Har for første gang bestilt meg en shampo fra LF. Bestilte den 4. Januar (altså snart 4 uker siden), og den er ennå ikke kommet. Har sendt dem en mail og etterlyst den for en ukes tid siden. De mente den kunne blitt stoppet i tollen. Men det ble jo bare 129,-.... Og posten kan ikke finne den uten noe trackingnummer. Er det noen andre som har opplevd at det tar så lang tid? Har bestil på ebay og strawberrynet før, og aldri måttet vente så lenge...
Gjest SexyCat Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 sånt har skjedd meg flere ganger. da har de ALLTID sendt meg en ny. rart de ikke gjør det imot deg.
punkyB Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Har for første gang bestilt meg en shampo fra LF. Bestilte den 4. Januar (altså snart 4 uker siden), og den er ennå ikke kommet. Har sendt dem en mail og etterlyst den for en ukes tid siden. De mente den kunne blitt stoppet i tollen. Men det ble jo bare 129,-.... Og posten kan ikke finne den uten noe trackingnummer. Er det noen andre som har opplevd at det tar så lang tid? Har bestil på ebay og strawberrynet før, og aldri måttet vente så lenge... ← Min erfaring er at pakkene kommer kjapt og har aldri opplevd å få de stoppet. De har også svart kjapt de gangene jeg har kontaktet dem. Du kan jo logge deg på og se ordrestatus på sidene deres. Du kan også sjekke om penger har blitt trukket. det gjør de vel ikke før pakken er sendt.
Rethe Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2006 Glemte å si at pakken er sendt fra dem dagen etter jeg bestilte den, og pengene er trukket fra kredittkortet... Får vel sende dem en ny mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå