Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spoiler

Er det greit for dere at forloveden har kontakt med tidligere dater/sexpartnere på sosiale medier og Snap? Sier det bare er hverdagslige bilder og kommentarer men ingenting åpnes slik at jeg får se. Ingen gode venninner fra tidligere .. kun datet noen ganger med de..

Anonymkode: 41597...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:
  Reveal hidden contents

Er det greit for dere at forloveden har kontakt med tidligere dater/sexpartnere på sosiale medier og Snap? Sier det bare er hverdagslige bilder og kommentarer men ingenting åpnes slik at jeg får se. Ingen gode venninner fra tidligere .. kun datet noen ganger med de..

Selvsagt ikke ! 

Anonymkode: e7bfc...d71

• Liker 1
Skrevet

Spørs helt.

Om man er i ett trygt forhold (noe man burde være om man er FORLOVET) og tidligere dater er nå venner eller bekjente, så helt greit at han har kontakt :)

Anonymkode: af8d6...b1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt ikke ! 

Anonymkode: e7bfc...d71

Jeg får høre at jeg er sjalu og kontrollfreak 🙈 Hadde du forlangt de slettet? Vært sammen i 2 år og han snapper de ennå ..

Skrevet

Spørs helt.

Om man er i ett trygt forhold (noe man burde være om man er FORLOVET) og tidligere dater er nå venner eller bekjente, så helt greit at han har kontakt :)

Anonymkode: af8d6...b1c

Men hva er poenget? Damer du har truffet på datingapper, skrevet med, datet et par ganger .. ingen felles venner og har ikke kjent de fra tidligere .. hvorfor skal man tviholde på disse nå??

• Liker 1
Skrevet

Dere må bli enige om noen felles regler i parforholdet. Viktig å gi parntneren frihet. Min mann får tekste med venninner, men setting hadde jeg ikke likt!

Anonymkode: 03de3...43a

Skrevet

Dere må bli enige om noen felles regler i parforholdet. Viktig å gi parntneren frihet. Min mann får tekste med venninner, men setting hadde jeg ikke likt!

Skulle stå sexting . Altså kåte hverandre opp. Sende bilder av pupper dickpicks osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg får høre at jeg er sjalu og kontrollfreak 🙈 Hadde du forlangt de slettet? Vært sammen i 2 år og han snapper de ennå ..

Din neste sexpartner har du sannsynligvis hatt sex med før. Du tar ikke feil . Terskelen er lavere for mannen å tråkke over med en tidligere partner. Folk flest later som de kan overse det faktum og opprettholder kontakten og innbiller seg det ikke utgjør noen fare.

Anonymkode: d906c...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...