Gå til innhold

Kan noen SE om min mann har barn fra før?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det høres ikke ut som dere bør fortsette å være sammen. 

Men der jeg jobber har det faktisk kommet opp halvsøsken som den ene forelderen ikke visste om da de fikk felles barn. Men det er ikke noe du kan se utenpå en person…

Anonymkode: 4eb78...b37

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja han har to barn fra før, men han vet ikke om det ene. Det andre er adoptert av stefar så teknisk sett ikke hans barn.

Anonymkode: 5ad00...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (58 minutter siden):

Nå har jeg lest ut av såpeskummet i oppvaskkummen og den sier at du bør få psykiatrisk hjelp.

Om du ikke stoler på han så får du la han være i fred. Stakkars mann som skal leve med at du mistenker han for løgn i 10 år

Jeg ser i kaffegruten her at de bør absolutt gå fra hverandre, for dette forholdet er psykisk nedbrytende

Anonymkode: 3fe60...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (59 minutter siden):

Nå har jeg lest ut av såpeskummet i oppvaskkummen og den sier at du bør få psykiatrisk hjelp.

Om du ikke stoler på han så får du la han være i fred. Stakkars mann som skal leve med at du mistenker han for løgn i 10 år

Men hvis man ser det sånn også da, hvis en mann har holdt mye skjult opp igjennom årene, så får han regne med å bli beskyldt for løgn. Ikke noe annet å gjøre enn å drite i hele gubben å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Men hvis man ser det sånn også da, hvis en mann har holdt mye skjult opp igjennom årene, så får han regne med å bli beskyldt for løgn. Ikke noe annet å gjøre enn å drite i hele gubben å gå.

Helt enig. Er han en som lyver hele tiden, så bye bye. Da hadde ett hemmelig barn vært det minste problemet for min del.

Samtidig kan det jo hende han er drittlei av at hun mistenker og stiller «kontroll» spørsmål for det minste. Jeg for min del hadde ikke orket hverken en som lyver eller en som setter spørsmålstegn ved alt jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser i kaffegruten her at de bør absolutt gå fra hverandre, for dette forholdet er psykisk nedbrytende

Absolutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/23/2024 at 11:05 AM, AnonymBruker said:

Han sier han ikke har, men magefølelsen er usikker.

Anonymkode: d143b...559

Spør om å få se personlige forhold-siden i folkeregisteret. 

For øvrig hadde du vel merket hvis han betalte barnebidrag hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (16 timer siden):

Helt enig. Er han en som lyver hele tiden, så bye bye. Da hadde ett hemmelig barn vært det minste problemet for min del.

Samtidig kan det jo hende han er drittlei av at hun mistenker og stiller «kontroll» spørsmål for det minste. Jeg for min del hadde ikke orket hverken en som lyver eller en som setter spørsmålstegn ved alt jeg gjør.

Ja, det er jeg helt enig i. Om han holder ting skjult fordi hun hele tiden stiller spørsmål og kontrollerer, eller at hun blir sånn for at han er en som stadig lyver, er det store spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 11.05):

Han sier han ikke har, men magefølelsen er usikker.

Anonymkode: d143b...559

En datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...