Gå til innhold

Kan noen SE om min mann har barn fra før?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kommer ofte opp, han snakker svært negativt om mine ekser som han aldri har møtt og om jeg spør han om hans så gaslighter han meg og blir illsint. 

Slektning bor i en annen verdensdel. 

Det får jeg ikke. 

Skilsmisse blir det ikke, han nekter.

Er ikke sykelig sjalu da jeg mener det må gå an å spørre uten at en går helt av skaftet. Å skrike til meg og sparke i møbler – ja da regner jeg det må være noe. 
Han er for øvrig veldig flørtete med andre kvinner og nåde meg om jeg påpeker det. Hvis jeg tilfeldigvis snakker med en annen mann så blir han stygg etterpå. 

Anonymkode: d143b...559

Uff, TS. Det høres jo ut som om ekteskapet ditt er svært vanskelig? Er det virkelig slik du vil ha det resten av livet...? 

https://www.norge.no/nb/livssituasjon/skilsmisse

Anonymkode: 988e2...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men er dette mannen din, som du har hatt i 10 år? Hvorfor har du fått det for deg at han har et barn? Har noen i slekta hintet om noe, er det økonomiske tegn på han betaler bidrag etc? 

Anonymkode: 3ed64...b31

Ja. Fordi han ikke brukte kondom med hun han var sammen med. Slekten visste om at han var med henne. 
Jeg får ikke vite hva han bruker penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Fordi han ikke brukte kondom med hun han var sammen med. Slekten visste om at han var med henne. 
Jeg får ikke vite hva han bruker penger på.

Men tror du ikke folk hadde visst dette da? Svigerforeldrene dine, svigersøsken, venner etc? Jeg forstår ikke hvorfor dette skulle bli holdt skjult for deg? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet han holder andre ting skjult for meg. Dette er 10 året vi er sammen for øvrig. Vi skal til noen slektninger hvor han var sammen med ei for noen år tilbake. 
Han blir bare rasende og illsint om jeg spør, så det er jo et eller annet. 
Altså jeg spør bare om, «Hun du var sammen med, ble det noe barn ut av det?» hvorav han skriker at jeg er «forbanna ubrukelig og dum». 

Dump ham. Ikke fordi han holder ting skjult, men fordi han skriker slikt til deg. 

Anonymkode: afdae...e65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta en DNA av ham og sende inn til MyHeritage, så får du vel kanskje svar en gang i fremtiden...

Anonymkode: 2ffb3...bd3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sykelig sjalu da jeg mener det må gå an å spørre uten at en går helt av skaftet. Å skrike til meg og sparke i møbler – ja da regner jeg det må være noe. 

Hvor mange ganger på disse årene har du spurt han om dette, og fått svar?

Anonymkode: a19e9...634

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange ganger på disse årene har du spurt han om dette, og fått svar?

Anonymkode: a19e9...634

Jeg har aldri fått svar. Annet enn faen ta deg og annet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men HVORFOR tror du det er et barn? Et sted må jo den ideen ha kommet fra? Det har aldri falt meg inn at noen jeg er med kan ha et barn fra før jeg ikke vet om - hvorfor skulle det være et hemmelig barn der ute? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig veldig enkelt, ts.

Du ønsker skillsmisse - da søker du skillsmisse.

Du sier at mannen din nekter å skille seg og blir rasende. Da tenker jeg du bør alliere deg med familie og venner du stoler helt på, og kanskje også kontakte Krisesenteret for veiledning, hvordan du tryggest kan komme deg ut av forholdet.

Anonymkode: a8a5d...5d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Der har du svaret ditt...

Anonymkode: 988e2...dab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han sier han ikke har, men magefølelsen er usikker.

Han har en sønn. Null kontakt 

Anonymkode: fb4ab...d05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Han sier han ikke har, men magefølelsen er usikker.

Han har to fra før. Tvillinger med ei som heter Andrea fra Sandefjord og en liten gutt på vei nå med ei som heter eller blir kalt Kari(bekjent av deg) er rundt 1mnd til denne gutten blir født.

Anonymkode: e382e...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har i alle fall tre barn med meg. Om han har flere enn vår lille Truls, Koralin og Mats vet jeg ikke.

Anonymkode: d5c22...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han har i alle fall tre barn med meg. Om han har flere enn vår lille Truls, Koralin og Mats vet jeg ikke.

Wow Koralin var et pent navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow Koralin var et pent navn :)

Takk, jeg skulle egentlig skrive Karoline 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe alvorlig galt med forholdet deres. Hva mener du at du ikke får skille seg, det er ikke tvang vil du bli skilt kan du bli det. Han høres utrolig umoden ut og har en oppførsel man ikke skal finne seg i. Hvorfor tror du han har barn? Må jo være en grunn for mistanken, fleste av oss går jo ikke rundt ingen grunn og mistenker noen for og ha et barn. Og si han har et barn da, holder han det skjult er det vel en grunn for det. Jeg har en i familien som har barn, voksen i dag. Han har ikke fortalt dette til partnerens sine oppover. Dette var snart 35 år siden og han har ikke fått sett barnet sitt. Moren flyttet rundt så han ikke fikk noe kontakt med barnet. Jeg kjenner han såpass at dette er jo ikke som en som du dater med den oppførsel. Men hva hjelper det deg om du du får vite det? Du får la det ligge, mest sannsynelig har han ikke et barn. Men har han det så får du nesten respektere han ikke vil si det. Men nå sier han nei. Dere har nok andre problemer og ta tak i

Anonymkode: da02f...cf9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest ut av såpeskummet i oppvaskkummen og den sier at du bør få psykiatrisk hjelp.

Om du ikke stoler på han så får du la han være i fred. Stakkars mann som skal leve med at du mistenker han for løgn i 10 år

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...