Gå til innhold

Hvordan komme seg gjennom familierelasjon med noen som stjeler energien din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et familiemedlem som suger energien av meg. I oppveksten var vi som hånda og hansken, men nå har vi tydeligvis vokst fra hverandre. 

Sier jeg fra på oppførsel og adferd, vil dette familiemedlemmet bli rasende og kutte kontakten. Det vil jeg ikke, for jeg ønsker at ungene våre skal ha kontakte med hverandre. 

Vi har ikke mye kontakt i hverdagen, og bor på forskjellige steder,  men når vi treffes er det tungt. Må svelge noen kameler for å si det sånn.  

Har dere tips? 

Anonymkode: 4dc60...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er mulig å konfrontere vedk og snakke om dette, så ville jeg nok avsluttet kontakten. Det er ikke alle som er mentalt istand til å se seg selv og være villig til å forandre seg. Hvis det er såpass belastende for deg selv med noen ganger innimellom, så er det jo ikke verdt det. Skjønner at det er vanskelig mtp ungene. Men etterhvert kan de kanskje møtes på egen hånd, så slipper dere voksne å være involvert. 

Du ser det samme i politikken i disse tider, de slipper ikke posisjonen og holdningene sine uten videre, til tross for hvor skammelig de har driti på draget og ser ut for befolkningen. Arroganse fører alltid galt av sted. Dessverre får arrogansen lett for mye makt. Vi må begynne å ignorere personer som opptrer slik og ikke slippe dem til i sånne roller. 

Anonymkode: 5e96b...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...