Gå til innhold

Tid sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i forhold med en mann, har vært det de siste 2 årene, han har barna sine 50% og jeg har barna mine på samvær hos faren annenhver helg. Det er stor aldersforskjell mellom barna. Jeg har ungdommer og han har barnehage småtrinn barn. Så vanskelig å finne på noe sammen da barna ikke har noe glede av hverandre pga stor aldersforskjell. Han er her i ukene han ikke har barn men klager på at jeg aldri er der når han har barna sine. Den uken har jeg nok med å følge opp mine barn og alt som følger med det. Jeg vil ikke bo sammen, da jeg ikke ønsker et familieliv med mine dine barn. Noen i samme situasjon, og hvordan løste dere det? Ønsker å fortsette å være sammen med denne mannen. 

Anonymkode: 02bd5...58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

s

Endret av Mari_91
Skrevet

Du sier du ikke vil bo sammen med ham, da må dere fortsette slik dere gjør nå: særboere som sees når dere har barnefri. Personlig hadde jeg ikke ønsket å innlede et forhold med noen som overhodet ikke er interessert i å tilbringe tiden med barna mine så for meg er det komplett uforståelig at han vil være sammen med deg. 

Anonymkode: 972d2...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...