AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Jeg er i et forhold med en og vi har to barn sammen. Forholdet vårt består av mye bra, men også nedturer, var veldig nær med å gjøre det slutt for noen mnd siden. Vi går til parterapaut for å jobbe med å forbedre kommunikasjon, og få det til å fungere. Han er fra et annet land, og nå er han der på besøk. Han sa han skulle være hos faren frem til søndag, og deretter dra videre til der han kommer fra til søsteren. Han ringte meg lørdag og sa at han var på vei dit alikevel til noen kompiser, og at de skulle ta noen øl. Jeg unner jo han det, og sa han måtte kose seg. Dagen etter sier han at de var ute på byen, og at han ble med kompisen hjem og overnattet der etterpå. Ble kjørt hjem av kompisen til middagstid. Vet ikke, jeg er bare litt usikker, i og med at det skranter i forholdet. Han har også pleid å skrive melding og si god natt før når han har vært ute. Og opptatt av å dra hjem tidlig etter et par øl, så må jo bare tenke at det var slik. Måtte bare få det ut på en måte, vet jeg må stole på han. Men har hørt så mange historier, når forholdet er problematisk. Han klager over for lite sex, og intimitet. Der sliter jeg med null sexlyst for tiden.. Hva ville dere tenkt om dette at han var med kompisen, og så frem til middag? Han hadde jo ikke sett verken moren eller søstrene sine på nesten et halv år. Synes bare det er litt rart. Anonymkode: 2b742...819
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Skjønner at du synes det skurrer. Jada man skal stole på hverandre og blabla, men vi vet jo hvor mange som går bak partnerens rygg, og når noe er rart på denne måten må man ha øynene oppe. Dessverre veldig vanskelig for deg å avsløre han uansett. Anonymkode: 15937...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Huff, jeg skjønner hvilken følelse du sitter med nå. Men jeg tror du bare må tenke at du kan stole på han. Dette var en enkelthendelse, og han var ute med en kompis som han sikkert ikke har sett på lenge i hjemlandet. Kan fort bli noen øl for mange i godt lag, og han ville kanskje ikke hjem til faren sin da. Kanskje også derfor han ikke sendte deg en god natt melding, hvis tomlene ikke hang helt med. Hadde vært mer bekymret over en falsk god natt melding, mens han enda var ute på byen. Prøv å ikke tenke så mye på det, unn han å kose seg. Legg det fra deg. Dersom det skulle skje lignende igjen kan du ha en samtale med han om at du er bekymret mtp endring i oppførsel. Per nå har han ikke endret oppførsel. De fleste voksne er opptatt av å dra hjem tidlig å være dannet på byen, men vi kan alle gå på en smell. Jeg tror problemene i forholdet blir større nå, om du mistenker/beskylder han for utroskap. Anonymkode: 6b74b...962
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Er det sextørke hos dere, skjønner jeg bekymringen, og samboer hvis har fått seg noe av andre. Ente må du gjøre noe med egen sexlyst, eller akspetere at han får seg andre steder. Anonymkode: 4448a...269
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjønner at du synes det skurrer. Jada man skal stole på hverandre og blabla, men vi vet jo hvor mange som går bak partnerens rygg, og når noe er rart på denne måten må man ha øynene oppe. Dessverre veldig vanskelig for deg å avsløre han uansett. Anonymkode: 15937...3cd Takk for svar. Ja det er det som er så lett for å tenke. Jeg har jo absolutt ingen bevis, så er vel bare å legge det fra seg. Hvis jeg tar opp bekymringen min, så vil han sikkert bli sur og fornærma (spesielt hvis ingenting skjedde). Skal forsøke å la det gå.. Han kom hjem i dag, han har snakket om alt annet enn den kvelden. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Huff, jeg skjønner hvilken følelse du sitter med nå. Men jeg tror du bare må tenke at du kan stole på han. Dette var en enkelthendelse, og han var ute med en kompis som han sikkert ikke har sett på lenge i hjemlandet. Kan fort bli noen øl for mange i godt lag, og han ville kanskje ikke hjem til faren sin da. Kanskje også derfor han ikke sendte deg en god natt melding, hvis tomlene ikke hang helt med. Hadde vært mer bekymret over en falsk god natt melding, mens han enda var ute på byen. Prøv å ikke tenke så mye på det, unn han å kose seg. Legg det fra deg. Dersom det skulle skje lignende igjen kan du ha en samtale med han om at du er bekymret mtp endring i oppførsel. Per nå har han ikke endret oppførsel. De fleste voksne er opptatt av å dra hjem tidlig å være dannet på byen, men vi kan alle gå på en smell. Jeg tror problemene i forholdet blir større nå, om du mistenker/beskylder han for utroskap. Anonymkode: 6b74b...962 Ja jeg må jo bare velge å stole på han, har jo egentlig ingen annet valg 🤷🏻♀️ men han pleier jo å se det på meg om noe plager meg, han har allerede spurt om noe er galt. Vil jo selvfølgelig tro det beste om han, men vi har jo som sagt problemer i forholdet. Og det har skjedd gjentatte ganger at han er respektløs. Spesielt i måten han snakker til meg på enkelte ganger. Håper bare på endring ved å jobbe med dette. TS Anonymkode: 2b742...819
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Skrevet 23. januar 2024 Spør du på KG får du bare svar om at han er utro, og at du bør stikke. Styr unna. Anonymkode: 7af07...daa
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Ja det er det som er så lett for å tenke. Jeg har jo absolutt ingen bevis, så er vel bare å legge det fra seg. Hvis jeg tar opp bekymringen min, så vil han sikkert bli sur og fornærma (spesielt hvis ingenting skjedde). Skal forsøke å la det gå.. Han kom hjem i dag, han har snakket om alt annet enn den kvelden. Ja jeg må jo bare velge å stole på han, har jo egentlig ingen annet valg 🤷🏻♀️ men han pleier jo å se det på meg om noe plager meg, han har allerede spurt om noe er galt. Vil jo selvfølgelig tro det beste om han, men vi har jo som sagt problemer i forholdet. Og det har skjedd gjentatte ganger at han er respektløs. Spesielt i måten han snakker til meg på enkelte ganger. Håper bare på endring ved å jobbe med dette. TS Anonymkode: 2b742...819 Så trist, det er jo en helt annen sak igjen om han ikke er snill mot deg. Skjønner veldig godt at du bekymrer deg for om han har vært utro. Du trenger ikke nødvendigvis tro det beste om han, når han har vist deg dårlige sider som dette.. men å beskylde noen for utroskap uten at man har klare tegn på dette, kan ofte være mer ødeleggende. Spesielt dersom du ønsker bedring i forholdet. Vil fortsatt råde deg til å tenke over om du tolererer å bli behandlet dårlig, med måten han kommuniserer med deg på. Ingen fortjener det. Anonymkode: 6b74b...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå