AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Del Skrevet 23. januar 2024 Hvordan vite om det er eggløsning eller sperm? Hadde sex i går, i dag kjente jeg inni vagina at jeg hadde sånn eggehvite utflod🤔 Anonymkode: 2badf...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vite om det er eggløsning eller sperm? Hadde sex i går, i dag kjente jeg inni vagina at jeg hadde sånn eggehvite utflod🤔 Anonymkode: 2badf...fa4 Er nok sperm. Pluss utflod er noe du kan få ellers i syklusen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 Eggløsningsslim er ofte gjennomsiktig og du kan trekke det i lange tråder. Hvis du er usikker, så fungerer vanntesten veldig godt👍🏼 Anonymkode: a196c...e80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eggløsningsslim er ofte gjennomsiktig og du kan trekke det i lange tråder. Hvis du er usikker, så fungerer vanntesten veldig godt👍🏼 Anonymkode: a196c...e80 Hva er det? Anonymkode: 2badf...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva er det? Anonymkode: 2badf...fa4 Hvis du tar eggløsningsslim i en kopp med vann, så vil den synke til bunnen. Sperm og annen utflod vil ikke gjøre det samme. Anonymkode: a196c...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Del Skrevet 23. januar 2024 Sæd vil ofte minne om elslim når det har ligget litt i skjeden. Anonymkode: 2b292...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå