gjest 01 Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Hei, jeg har nettopp kjøpt ny seng (dyr), og på den ene splitter nye madrassen er det noen brunaktige flekker (likner tørket blod) på begge sider av madrassen. Ved henvendelse til butikken får jeg beskjed om at det mest sannsynlig er lim som blir brukt under produksjonen , selger sier hun har sett liknende flekker før , og at det ikke er farlig - men at bilder jeg har sendt butikken skal videresendes produsenten for å avgjøre hva det kan komme av. Noen som har liknende erfaringer? - og kan det virkelig komme fra produksjonen?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Høres ikke helt urimelig ut det, ei heller usannsynlig Anonymkode: a750d...52d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Hadde bedt om ny madrass, med mindre de kan bevise at det ikke er blod OG gir et vanvittige prisavslag. En ny vare skal ikke komme ferdig med flekker. Anonymkode: 7afd4...d98 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Greit nok at det sikkert ikke er noe farlig, men skikkelig ekkelt med flekker på en helt ny madrass. Ikke gi deg! Anonymkode: fc150...14b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå