AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Det har vært mye sykdom etter jul og har derfor hatt barnet på 18 mnd mye inne i vår seng sammen med meg. Nå klikker det for henne om pappa prøver å trøste om natten, og hun roer seg ikke før hun får meg og puppen. Får hun ikke sove igjen med en gang skal hun på puppen på nytt. Jeg er gravid igjen, og har ikke så mye melk så det kommer jo ikke noe når hun skal på hele tiden, og da blir det også et problem. Nå sov hun veldig dårlig natt til mandag og vi slet med å holde henne våken på ettermidagen så hun fikk kanskje i seg litt lite mat + at hun har vært syk i helgen og spist dårlig, men i natt var hun helt fra seg . Vi måtte til slutt stå opp og spise litt og få melk på flaske, men jeg orker ikke at det skal bli en greie vi må avvenne også. Vi lurer litt på om det kan være noen flere tenner på gang, og at hun har vondt? Bør vi prøve å gi Paracet for å se om det hjelper? Noen andre tips? Anonymkode: 66704...38b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Har dere sluttet å amme for å starte opp igjen? Anonymkode: aa2b1...257
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere sluttet å amme for å starte opp igjen? Anonymkode: aa2b1...257 Nei, vi har nattammet hele tiden. Skal egentlig slutte, men så er det nye runder med sykdom så det passer liksom aldri. Før ammet jeg kanskje 2 ganger i løpet av natten og hun sov fint mellom, nå er alt litt ute å kjører. Anonymkode: 66704...38b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Jeg tenker at det å gå over til flaske er en fin mellomløsning hvis hun godtar det. Så kan dere jobbe derfra. Da kan far ta byrden også. Ellers er det bare å stå i det. Det kan være tenner på gang, det kan være vane. Det kan være så mangt. Jeg tenker det viktigste er at du får faktisk litt ro og hvile nå i graviditeten så du ikke blir utslitt og utmattet. Anonymkode: aa2b1...257
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 Vil bare si vi har det på samme måte men her slutter hun å gråte med en gang puppen er i munnen. Aner ikke om jeg har så mye melk at hun kan drikke non stop hele natta så tenker det er litt for kos også. Hun er 17 måneder. Men her har det vært sånn siden 6 måneder nesten😅 Pappaen kan overhodet ikke roe ned,og blir ofte hysterisk selv av flaske men en gang i blandt funker det. Men blir som regel jeg som tar "støyten" siden det bare er å gi puppen. Var gravid også men mistet da.. var ekstra slitsom i de månedene. Føler med deg! Anonymkode: 086ac...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå