AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Kanskje et luksusproblem, men også noe jeg stusser veldig over. Jeg er gravid for første gang og trodde man var dømt til å måtte opp og tisse flere ganger om natten. Jeg er nå i 3 trimester, men slipper å stå opp om natten for å gå på do.. drikker relativt mye vann gjennom dagen og går klart oftere på do da. Noen som opplever samme?🙈 Anonymkode: f4e51...dad
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Har hatt det likt i to svangerskap, sjeldent jeg måtte stå opp for å gå på do på natten. Noen babyer presser kanskje mer på blæra enn andre 😊 Anonymkode: 136e7...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Noen merker jo ikke at de er gravide før babyen ligger i doskåla heller😅 Det er vel som hun over er inne på. Babyene ligger forskjellig og vi har ulike kropper. Jeg er på do to-tre ganger fra jeg legger meg til jeg står opp, men så er jeg veldig lav også. Min baby har nok ikke så mange andre steder å ligge enn oppå blæra mi. Anonymkode: 278ca...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Første svangerskapet mitt tisset jeg på meg selv om natta. Andre svangerskapet har jeg ikke merket noe. Samme med kvalme, bekken osv. å være tissetrengt er ikke et universalt symptom. Anonymkode: 286db...132
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 Jeg var heller ikke spesielt tissetrengt, tror jeg måtte opp om natta totalt to ganger hele svangerskapet. Anonymkode: 9fd5d...4df
katties Skrevet 23. januar 2024 #6 Skrevet 23. januar 2024 Er for det meste heldig på natta og våkner ikke. På dagen kan barnet finne på å sparke meg i blæra og jeg må på do og tisse ut den halve desiliteren som er der 🙄 Våknet mer av at jeg måtte tisse ETTER fødsel, for når man ammer får man ofte en rutine der man må opp flere ganger på natta uansett, og kroppen bare vendte seg til det. Tok ca 2 år å få tilbake normal søvn uten å våkne for å tisse etter siste 😮💨
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 8.27): Kanskje et luksusproblem, men også noe jeg stusser veldig over. Jeg er gravid for første gang og trodde man var dømt til å måtte opp og tisse flere ganger om natten. Jeg er nå i 3 trimester, men slipper å stå opp om natten for å gå på do.. drikker relativt mye vann gjennom dagen og går klart oftere på do da. Noen som opplever samme?🙈 Anonymkode: f4e51...dad Jeg har heller aldri måttet opp for å tisse på natta dersom jeg først har sovnet. Jeg sover godt. Er gravid med nr. 3 nå. Det er normalt det også. Skjønner du lurer, men nå kan du altså slappe av og heller føle deg heldig. ❤️ Anonymkode: c068e...e8b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 For meg har dette blitt "værre" for hver unge. Kanskje tilfellet med deg og siden det er førstemann? Innbiller meg liksom at kroppen og blæra blir med slapp og dradd for hver gang man er gravid 😂🙈 Anonymkode: 784aa...242
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: For meg har dette blitt "værre" for hver unge. Kanskje tilfellet med deg og siden det er førstemann? Innbiller meg liksom at kroppen og blæra blir med slapp og dradd for hver gang man er gravid 😂🙈 Anonymkode: 784aa...242 Jeg merker nesten ingenting i mitt andre svangerskap! Og det er 6 mnd mellom fødsel og graviditet, så jeg hadde ikke «kommet» meg ordentlig heller. Om det er noen trøst, til at man ikke nødvendigvis blir så mye mer dradd og slapp Anonymkode: 286db...132
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 8.27): Kanskje et luksusproblem, men også noe jeg stusser veldig over. Jeg er gravid for første gang og trodde man var dømt til å måtte opp og tisse flere ganger om natten. Jeg er nå i 3 trimester, men slipper å stå opp om natten for å gå på do.. drikker relativt mye vann gjennom dagen og går klart oftere på do da. Noen som opplever samme?🙈 Anonymkode: f4e51...dad Har aldri måttet tisse unødvendig mye i noen av mine to svangerskap. Er ikke det kjekt da??! Anonymkode: 76d4a...e67
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har ikke ett eneste gravidsymptom 🥳 Nyt at du ikke må opp hele natta Anonymkode: 8f243...0a2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 Nyt det! Jeg må tisse etter bare et lite glass vann, og våkner hver 2-3 time natten gjennom for å tisse🙃 ingenting å hige etter😅 Anonymkode: 4bc4d...82d
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 Kan være at fosteret ditt ligger i en posisjon hvor hen ikke presser på blæren din like mye og du dermed ikke må tisse hele tiden slik som mange andre gravide opplever. Anonymkode: 81ee7...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå