Gå til innhold

Venn i midten av 30 årene som alltid skal fokusere på alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er grei og hyggelig å være med. Men hver gang får han et melankolsk preg over seg, og prater om hvor fastgrodde og utdaterte vi i vå alder er. 

Kanskje sant, men begynner å bli slitsomt. Noen råd om hvordan få ham til å stoppe? 

Anonymkode: 66b64...4f1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Mannen min er 34 og har følt seg gammel siden han var 24 😒 Jeg er 35 år føler meg langt i fra gammel. Er så LEI av å høre om dette. 

Har dessverre ingen råd.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde sagt "hei, jeg forstår man blir melankolsk, men kan vi ikke heller bare gjøre noe med det, framfor å tenke på alt som har vært eller som ikke har skjedd?". 

Jeg er kanskje evig optimist, men sånt blir jeg lei av å høre på. Da er det bedre å faktisk gjøre noe, framfor å sutre over det. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Dette er så ekstremt usjarmerende! Traff en periode en mann som holdt på sånn, han var vel rundt 10 år eldre enn meg. Men fortsatt ung. Og herregud som han sutret om dette med alderen, kalte seg selv gamling og fossil og flettet alder inn i alt mulig av temaer for "humor". Ble så lei av å hele tiden få opp selvtilliten hans der og avkrefte at han var gammel eller ser gammel ut. 

Tenk på alle som døde før de rakk å nå den alderen du er i nå. Jo eldre jeg blir jo mindre tenker jeg på min alder. Men jeg tenker desto mer på hvor heldig jeg er som fremdeles er i live, og hvor mange som gjerne skulle levd nå som falt fra ved 39, 29, eller 19.

Tenk å syte så mye om noe som er helt naturlig. Slutt med det folkens. .

Anonymkode: b4e33...5d8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kan og kalle meg "gammel gubbe", men med et smil. Sikker på at han er så seriøs? 

Skrevet

Si det som det er, alternativet er å dø. 

Anonymkode: 00fd7...7aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...