Gå til innhold

Pakistansk mat i norsk bryllup

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda.  Jeg er enig. Norsk mat er kjedelig. Men noen type cuisine som stinker mer enn andre. Pakistansk og indisk topper den lista.  

Anonymkode: 7e066...6f2

De er på toppen av min "lukte godt"-liste!

Anonymkode: a1616...3f6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den brudekjolen må nok kondemneres etter matservering. Kommer til å stinke curry, garam masala, gurkemeie og hvitløk herfra og inntil evigheten. 

Jeg tviler på at bruden skal stå på kjøkkenet og kokkelere i brudekjole altså. For det er der matlukta setter seg, ikke når du spiser. Det stinker jo ikke av klærne dine etter å ha vært på indisk/pakistansk restaurant.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (7 minutter siden):

Jeg tviler på at bruden skal stå på kjøkkenet og kokkelere i brudekjole altså. For det er der matlukta setter seg, ikke når du spiser. Det stinker jo ikke av klærne dine etter å ha vært på indisk/pakistansk restaurant.

Jo det stinker. Var på en indisk restaurant og spiste forrige uke. Brukte dress. Tiltross for at den hang ute i kulda i 3 dager stinker den fortsatt. Mulig jeg må sende den på rens. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tenkt at det var merkelig, men samtidig blitt veldig glad siden norsk mat er utrolig kjedelig.

Anonymkode: f490e...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jo det stinker. Var på en indisk restaurant og spiste forrige uke. Brukte dress. Tiltross for at den hang ute i kulda i 3 dager stinker den fortsatt. Mulig jeg må sende den på rens. 

for noe tull. Skjerp deg.

Anonymkode: ec432...704

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor lyver du? Det er helt vanlig å fra på indisk/pakistansk restaurant i Norge, ingen som har dette problemet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Den brudekjolen må nok kondemneres etter matservering. Kommer til å stinke curry, garam masala, gurkemeie og hvitløk herfra og inntil evigheten. 

Syntes det hadde vært supert. Pakistan er vel et sted for mye bruk av deilig krydder. Bare de styrer unna frityrgryta så blir det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (9 timer siden):

Pakistansk mat kan være godt det 😊 er ikke kebab dere får vel ? 😊

Kebab er da ikke pakistansk. JFC...

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (22 minutter siden):

Det kan det være. Seekh kebab f eks.

Anonymkode: 45e79...e3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle pakistansk mat stinke mer enn norsk mat liksom..

Hjemme hos mormor i forrige uke stekte hun kjøttkaker og brunet saus. Det lukter enda stekeos av jakken min som hang i yttergangen hos henne.

Anonymkode: dd206...286

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaarebjarne skrev (35 minutter siden):

Jeg vet jo det men de spiser det mye da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 8.02):

Jeg er invitert i et bryllup om to måneder, hvor det står i invitasjonen at det serveres pakistansk mat fra buffet. Brudeparet er etnisk norske, ingen utenlandsk tilhørighet i slekten heller. Er det bare jeg som syns det er rart? Tar gjerne buffet i bryllup jeg, men bare syns det var litt rart med pakistansk mat. Ser for meg at det kan bli mye søl og do-flying på gjestene 💩

Anonymkode: 92223...7c1

Hva er det med pakistansk mat som gjør at man må på do?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skulle pakistansk mat stinke mer enn norsk mat liksom..

Hjemme hos mormor i forrige uke stekte hun kjøttkaker og brunet saus. Det lukter enda stekeos av jakken min som hang i yttergangen hos henne.

Anonymkode: dd206...286

Må vel være enig i at Pakistansk mat lukter sterkere pga mye mer krydder og diverse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det kan det være. Seekh kebab f eks.

Jeg kan garantere deg at Maskinfører tenkte på en typisk norsk kebab fra Bislett Kebab, og ikke spyd med kjøtt.

Maskinfører skrev (30 minutter siden):

Jeg vet jo det men de spiser det mye da 😀

"De"? Hvem er "de"?

Det er jo ikke etniske pakistanere som skulle gifte seg, det er etniske nordmenn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (9 minutter siden):

Jeg kan garantere deg at Maskinfører tenkte på en typisk norsk kebab fra Bislett Kebab, og ikke spyd med kjøtt.

"De"? Hvem er "de"?

Det er jo ikke etniske pakistanere som skulle gifte seg, det er etniske nordmenn.

Det stemmer AnonymBruker 😀 ja men kjenner en del pakistanere og der går det kun i kebab 😀 vet de var Norske men  alikevel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Det stemmer AnonymBruker 😀 ja men kjenner en del pakistanere og der går det kun i kebab 😀 vet de var Norske men  alikevel 

Jeg gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 8.02):

Jeg er invitert i et bryllup om to måneder, hvor det står i invitasjonen at det serveres pakistansk mat fra buffet. Brudeparet er etnisk norske, ingen utenlandsk tilhørighet i slekten heller. Er det bare jeg som syns det er rart? Tar gjerne buffet i bryllup jeg, men bare syns det var litt rart med pakistansk mat. Ser for meg at det kan bli mye søl og do-flying på gjestene 💩

Anonymkode: 92223...7c1

Det kanskje ikke det vanligste, men det gjør da ikke noe. Tipper de bestiller mat i ulike styrkegrader, og da er det jo bare å velge riktig styrke, så slipper man å fly på do.

Tror de fleste klarer å hente mat i buffeten uten å søle. Tror der blir et bra bryllup, jeg.

Anonymkode: 0cade...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...