AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg er invitert i et bryllup om to måneder, hvor det står i invitasjonen at det serveres pakistansk mat fra buffet. Brudeparet er etnisk norske, ingen utenlandsk tilhørighet i slekten heller. Er det bare jeg som syns det er rart? Tar gjerne buffet i bryllup jeg, men bare syns det var litt rart med pakistansk mat. Ser for meg at det kan bli mye søl og do-flying på gjestene 💩 Anonymkode: 92223...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 Hvorfor er det rart? Mye god mat, og blir nok ikke noe mer do-besøk enn vanlig. Anonymkode: 70ab6...bbb 28 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er invitert i et bryllup om to måneder, hvor det står i invitasjonen at det serveres pakistansk mat fra buffet. Brudeparet er etnisk norske, ingen utenlandsk tilhørighet i slekten heller. Er det bare jeg som syns det er rart? Tar gjerne buffet i bryllup jeg, men bare syns det var litt rart med pakistansk mat. Ser for meg at det kan bli mye søl og do-flying på gjestene 💩 Anonymkode: 92223...7c1 Forklar? Anonymkode: caf7e...72e 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 Hva tror du pakistansk mat er TS? Sitat Hva spiser man i Pakistan? I Pakistan spiser man mye mer kylling, lammekjøtt og okse, men også grønnsaker og store mengder linser. S 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forklar? Anonymkode: caf7e...72e Jeg bare tenker siden det er mye sauser etc, at det er ganske lett å søle. Og at det kan være ganske sterkt for enkelte. Men kanskje ikke 😁 Anonymkode: 92223...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Del Skrevet 23. januar 2024 Den brudekjolen må nok kondemneres etter matservering. Kommer til å stinke curry, garam masala, gurkemeie og hvitløk herfra og inntil evigheten. Anonymkode: 7e066...6f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Del Skrevet 23. januar 2024 Det er vel ikke rarere enn sushi, tapas eller tex mex. Så lenge det er godt utvalg og informasjon om hvor sterk maten er burde det gå helt fint. Anonymkode: 93941...83d 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 23. januar 2024 #8 Del Skrevet 23. januar 2024 Å, jeg hadde elsket det! Veldig rart at du tror det blir mye søl😂 Tviler på at alt er sterkt, isåfall er brudeparet lite omtenksomme. Pakistansk mat trenger ikke å være sterk. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #9 Del Skrevet 23. januar 2024 Hvorfor er det rart? Anonymkode: 9aecf...e12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #10 Del Skrevet 23. januar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bare tenker siden det er mye sauser etc, at det er ganske lett å søle. Og at det kan være ganske sterkt for enkelte. Men kanskje ikke 😁 Anonymkode: 92223...7c1 Det er jo saus til hjortestek også. De fleste klarer fint å spise både indisk/pakistansk mat og gryterett uten å søle over hele seg. Anonymkode: 93941...83d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #11 Del Skrevet 23. januar 2024 Kan man bare servere norsk mat i bryllup? Tenker du hadde blitt skuffet om det stod raspeballer og flesk på menyen 😅 Masse nydelig pakistansk mat. Regner med brudeparet bestiller noen retter som ikke er så sterke også. Pleier somregel å være noe for alle på slike ting. Anonymkode: 259ef...57e 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #12 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo saus til hjortestek også. De fleste klarer fint å spise både indisk/pakistansk mat og gryterett uten å søle over hele seg. Anonymkode: 93941...83d Enig, jeg har pakistanske venner. Spist mye hos dem og motsatt. Aldri kommet hjem med klær som stinker hvitløk osv.. Ikke lukter det i huset deres heller. Sausene og chutneyene er veldig smaksrike og gode, ikke hatt et søleproblem. Anonymkode: 9aecf...e12 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #13 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er invitert i et bryllup om to måneder, hvor det står i invitasjonen at det serveres pakistansk mat fra buffet. Brudeparet er etnisk norske, ingen utenlandsk tilhørighet i slekten heller. Er det bare jeg som syns det er rart? Tar gjerne buffet i bryllup jeg, men bare syns det var litt rart med pakistansk mat. Ser for meg at det kan bli mye søl og do-flying på gjestene 💩 Anonymkode: 92223...7c1 hvorfor søl og do-flying? Du høres ut som du er født i 1890, og synes spaghetti er litt skummelt og eksotisk..... Anonymkode: ec432...704 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 23. januar 2024 #14 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg bare tenker siden det er mye sauser etc, at det er ganske lett å søle. Og at det kan være ganske sterkt for enkelte. Men kanskje ikke 😁 Anonymkode: 92223...7c1 før i tiden var det vanlig å servere kjøttsuppe eller sosakjøtt, men siden man som regel bruker bestikk når man spiser, OG sitter ved bordet ble det ikke søl gitt.. 🙅♀️ dessuten kan man bestemme styrken på maten man bestiller og siden dette er et bryllup regner jeg med de ikke bestiller madras, vindaloo eller tandaloo liksom på alle rettene så nei, jeg tror TS kommer til å se det er mye fantastisk god mat som serveres og at de aller fleste gjestene som er som vanlige folk ikke syns det er noe greie å snakke om.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #15 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg er invitert i et bryllup om to måneder, hvor det står i invitasjonen at det serveres pakistansk mat fra buffet. Brudeparet er etnisk norske, ingen utenlandsk tilhørighet i slekten heller. Er det bare jeg som syns det er rart? Tar gjerne buffet i bryllup jeg, men bare syns det var litt rart med pakistansk mat. Ser for meg at det kan bli mye søl og do-flying på gjestene 💩 Anonymkode: 92223...7c1 Er vel fordi de liker det. Er tross alt deres bryllup. Synes ikke at det er rart. Anonymkode: b72f5...d98 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 23. januar 2024 #16 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg hadde med glede stått først i matkøen. Kjempefint at brudeparet serverer noe utenom det vanlige. Blir nok ikke mer do besøk av den maten. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #17 Del Skrevet 23. januar 2024 25 minutter siden, AnonymBruker said: Den brudekjolen må nok kondemneres etter matservering. Kommer til å stinke curry, garam masala, gurkemeie og hvitløk herfra og inntil evigheten. Anonymkode: 7e066...6f2 Stinke? Trur du mener dufte! Lite lukter bedre enn de krydrene! Det har stort sett hvert koldtbord fra et lokalt cateringfirma i de bryllupene jeg har vært i. De beste er de hvor maten ikke er norsk, for å si det sånn. Anonymkode: a1616...3f6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 23. januar 2024 #18 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg hadde likt det veldig godt. Synes ikke det er rart at det står. Jeg hadde kanskje ikke skrevet det, men gjerne servert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #19 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stinke? Trur du mener dufte! Lite lukter bedre enn de krydrene! Det har stort sett hvert koldtbord fra et lokalt cateringfirma i de bryllupene jeg har vært i. De beste er de hvor maten ikke er norsk, for å si det sånn. Anonymkode: a1616...3f6 Joda. Jeg er enig. Norsk mat er kjedelig. Men noen type cuisine som stinker mer enn andre. Pakistansk og indisk topper den lista. Anonymkode: 7e066...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #20 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg har aldri vært i noe pakistansk eller indisk bryllup før, men er det ikke veldig mye (god) fritert mat som f.eks. samosas som er typisk i slike bryllupsbuffeter? Altså mye god fingermat som man har litt chutney til Anonymkode: 66881...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå