AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Baby er to uker og alt har virket fint med ammingen. Baby går opp i vekt og virker fornøyd etter amming. Frem til de 3 siste dagene hvor hun plutselig kaver mye mer, sover mindre etterpå og av og til bare stopper å suge og ser seg rundt. Nærmest forvirret 🙈 Innbiller meg at hun både svelger mindre og slipper puppen raskere enn før. Kan det være fordi jeg ikke har mer melk? Ammer hver 2-3 time på dagen og ca hver 3 på natt, en sjelden gang går det 4 timer på natt. Kanskje naturlig at hun begynner å være mer våken nå, men hun kan vel umulig få i seg nok melk når hun blir urolig ved puppen etter bare noen få minutter 😕 Anonymkode: 7d0d4...6ea
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Jeg mistet melk etter 2 uker, så da begynte jeg å pumpe. Jobbet iherdig med det ganske lenge, men fikk ut maks 180ml per døgn. Etter en måned med det gikk vi helt over til kun mme. Mye mindre styr enn med pumping og mme. Anonymkode: c7beb...22c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå