AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #1 Skrevet 23. januar 2024 Har tenkt litt på dette. Blir lett glad i folk. Til og med de som eikke er bra for meg, så klager jeg over det. Likevel glad i de. Hvorfor? Dette skjer med partnere og venner. Jeg godtar alle deres dårlige sider gir de kjærlighet og de er delvis dritt mot meg. Så føler jeg behov for å klage og må gå i terapi. Man kan jo lure om det var fordi jeg ikke hadde venner på 10 viktige år av mitt liv. Men jeg er faktisk også glad i toxic folk, ser forbi toksisitet. Men innerst inne gnager det meg nok likevel. Hvorfor er jeg glad i alle, er så vanskelig å hi slipp på de... Anonymkode: ab0d0...1ae
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Skrevet 23. januar 2024 Fordi du er tilknytningsskadd. Anonymkode: b006d...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Skrevet 23. januar 2024 Fordi du ikke er glad i deg selv, og underbevisst ikke tror at du fortjener bedre. Anonymkode: a7e3d...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Du må bygge din egen selvtillit og selvfølelse. Sannsynligvis har du vonde opplevelser fra din barndom som har gjort slik at du tror det er noe i veien med deg, men det er det garantert ikke. Du har sannsynligvis blitt lært opp til å være flink pike og sette andre foran deg selv også. Begynn og sett deg selv først ❤️ Lær deg å si «nei» til ting du ikke vil. Er mange gode coacher på YouTube. Anbefaler Asha C. Anonymkode: e8b9a...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå