Gå til innhold

Har noen kort med budskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Driver noen av dere med kort som gir budskap? «Budskap fra Oraklene», eller noe sånt? Kunne noen isåfall ha trukket et budskapskort til meg på kjærlighet? Takk til den som vil😊

Anonymkode: c84fd...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Driver noen av dere med kort som gir budskap? «Budskap fra Oraklene», eller noe sånt? Kunne noen isåfall ha trukket et budskapskort til meg på kjærlighet? Takk til den som vil😊

Budskap til deg er hold fokus på deg selv, hvis du er i et forhold hvor den andre har mer enn nok med seg selv eller sitt så ikke vent på det bare, sett fokus tilbake på deg. 

Anonymkode: ea2d1...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Budskap til deg er hold fokus på deg selv, hvis du er i et forhold hvor den andre har mer enn nok med seg selv eller sitt så ikke vent på det bare, sett fokus tilbake på deg. 

Anonymkode: ea2d1...19f

Tusen takk! Det er litt sånn det er i forholdet nå faktisk, så dette stemte, og var en god påminnelse. Vi er litt disconnected nå, føler jeg. Han er veldig opptatt med sitt, og viser lite interesse i hvordan jeg har det og hva jeg tenker på osv, og gidder ikke tilby hjelp når han vet jeg hadde trengt hjelp til visse saker. Jeg lytter på han og engasjerer meg i det han er opptatt av, men føler ikke jeg får samme engasjementet tilbake. Enten er han usikker på forholdet, eller så er han veldig selvopptatt. Men jeg tar til meg budskapet og skal holde fokus på meg selv og mitt fremover. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...