AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Kommer til å bytte fra Sbanken som jeg har hatt i mange år. Har alltid likt nettbanken deres. Hvilke andre banker har en god og brukervennlig nettløsning for både banktjenester og fond/aksje tjenester? Anonymkode: be68a...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #2 Del Skrevet 23. januar 2024 Det er ikke til å komme bort fra at dnb har svært gode løsninger for det du spør om. Anonymkode: 7ec67...615 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke til å komme bort fra at dnb har svært gode løsninger for det du spør om. Dyr og dårlig rett og slett, den absolutt siste jeg ville valgt. Anonymkode: 7ec67...615 Altså, hva? DNBs nettbank er jo utrolig lite brukervennlig, i allfall om man har vært godt vant (Sbanken). Anonymkode: 17fdb...4ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 Har hørt at Obos-banken er et godt alternativ, den ville jeg sett nærmere på om jeg skulle byttet og ønsket nettbank. Bulder for boliglån, det fungerer strålende med synkende rente i takt med belåningsgrad og årlig kundeutbytte. Hvordan det er å bruke den som dagligbank er jeg usikker på, men med lite komplekse behov er de greie. Men vi trenger foreløpig et tilbud for ungdom og det har de ikke. De er visst ikke de beste på fond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 Sparebank 1 sin nettbank og mobilbank er ganske god. Meget fornøyd med oversikt, brukervennlig og intuitiv. Anonymkode: 01fff...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. januar 2024 #6 Del Skrevet 23. januar 2024 Om du er dristig vurderer du å splitte tjenestene dine på flere tilbydere... Boliglån og hverdagsbank som gir de beste prisene for den tjenesten, så putter du aksjepengene dine i Nordnet, og alle sparepengene i Santander eller en annen forbrukslånsbank. Da får du best rente på lån, sparepenger og størst utvalg av fond og aksjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Del Skrevet 23. januar 2024 Vi holder på med det samme nå. Vi hadde alt i S-banken, men nå blir det en del av lånet hos SPK, dagligbank med kort og rammelån (som SPK ikke har) i Nordea, pga at fagforeningsavtalen vår der er veldig god. Fondsene mine vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med ennå, selv om avgiften i Sbanken går opp så venter jeg litt med å flytte dem, da det fremdeles er ganske konkurransedyktig enn så lenge. Anonymkode: 5f836...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. januar 2024 #8 Del Skrevet 23. januar 2024 Synes Sparebank 1 er veldig brukervennlig. Eika er forferdelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #9 Del Skrevet 23. januar 2024 Jeg har hatt Sbanken siden tidlig 2000-tall og har alltid vært veldig fornøyd. Veldig brukervennlig nettbank/app. Jeg har boliglånet (enn så lenge) i DnB, og nettbanken/appen er rett og slett helt håpløs. Jeg skjønner ingenting av den, og jeg blir bare irritert når jeg må bruke den. For noe knot! Så jeg skal overhode ikke over til DnB. Jeg er medlem i obos, og har opprettet konto i obos-banken. Jobber med å få alt over dit. Anonymkode: cbde8...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå