AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Vi skal friske opp stue og kjøkken og lurer på hva som anbefales for et moderne og lunt inntrykk. Tregulv i mellomfarge (ikke gult) og mange vinduer. Skal vi bare male hele rommet i samme farge og evt vurdere blankere på lister og i tak? Evt alt helmatt, glansgrad 5? Eller beholde helt hvitt tak (type chi), karmer og dører? Hva tror dere blir finest? Vi har en ganske klassisk stil med malerier, persiske tepper.osv. Anonymkode: c9ed1...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Når jeg leser siste avsnitt om din stil tenker jeg du bør beholde hvitt i tak og på listverk. Ikke velg alt i helmatt hvertfall. Hvorfor space og ikke en av de nydelige andre fargene? Space oppleves litt kald. Og med klassisk kunst og persiske tepper ville jeg kanskje valgt noe annet 😊 Anonymkode: f4bae...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #3 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når jeg leser siste avsnitt om din stil tenker jeg du bør beholde hvitt i tak og på listverk. Ikke velg alt i helmatt hvertfall. Hvorfor space og ikke en av de nydelige andre fargene? Space oppleves litt kald. Og med klassisk kunst og persiske tepper ville jeg kanskje valgt noe annet 😊 Anonymkode: f4bae...dad Tusen takk for innspill! 🙏 Har du forslag til en annen farge? Ønsker et lyst og lunt miljø, men ikke gulaktig eller grått. Syns dette er så vanskelig! Hvilken glansgrad bør jeg velge i taket og på listverk viss jeg ikke skal få for helmatt? Anonymkode: c9ed1...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tusen takk for innspill! 🙏 Har du forslag til en annen farge? Ønsker et lyst og lunt miljø, men ikke gulaktig eller grått. Syns dette er så vanskelig! Hvilken glansgrad bør jeg velge i taket og på listverk viss jeg ikke skal få for helmatt? Anonymkode: c9ed1...72a Glans 40, fargen hvit bomull eller klassisk hvit. Anonymkode: 6003b...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Del Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Glans 40, fargen hvit bomull eller klassisk hvit. Tusen takk for svar! Anonymkode: c9ed1...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 22.1.2024 den 23.50): Når jeg leser siste avsnitt om din stil tenker jeg du bør beholde hvitt i tak og på listverk. Ikke velg alt i helmatt hvertfall. Hvorfor space og ikke en av de nydelige andre fargene? Space oppleves litt kald. Og med klassisk kunst og persiske tepper ville jeg kanskje valgt noe annet 😊 Anonymkode: f4bae...dad Syntes ikke space er kald i det hele tatt! Varm lun farge som «tåler» mye. jeg ville malt alt i samme farge. Anonymkode: f7efb...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg har malt stue og kjøkken en lys farge (ikke hvit) på vegger, tak og lister. Vegg og tak er silkematte, og lister/stukkatur/vinduskarmer er halvblanke og blanke. Får så mange komplementer på at rommene er lune og hyggelige, og den eneste som reagerte var min far på 70 som syntes det var litt rart å ikke ha hvite lister og hvitt tak. Mitt tips er å unngå supermatt maling på alt, da føler jeg man kan få et litt hule-aktig preg. Velg noe lyset kan reflektere litt i og som skaper dimensjon. Anonymkode: 8ddec...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har malt stue og kjøkken en lys farge (ikke hvit) på vegger, tak og lister. Vegg og tak er silkematte, og lister/stukkatur/vinduskarmer er halvblanke og blanke. Får så mange komplementer på at rommene er lune og hyggelige, og den eneste som reagerte var min far på 70 som syntes det var litt rart å ikke ha hvite lister og hvitt tak. Mitt tips er å unngå supermatt maling på alt, da føler jeg man kan få et litt hule-aktig preg. Velg noe lyset kan reflektere litt i og som skaper dimensjon. Anonymkode: 8ddec...3f7 Tusen takk for veldig godt og nyttig innspill! 🙏 Anonymkode: c9ed1...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Syntes ikke space er kald i det hele tatt! Varm lun farge som «tåler» mye. jeg ville malt alt i samme farge. Anonymkode: f7efb...510 Anonymkode: c9ed1...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå