AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Fant ut i dag at jeg er gravid. Har gått på prevasjon som skulle være sikker og brukersikker.. men tydligvis ikke. Vet ikke hba jeg skal gjøre. Har flere barn fra før og har sagt meg ferdig. Men når strekene kom så ble alt litt vanskeligere. Jeg er ikke sammen med han som er faren. Vet han egetlig vil ha flere egne barn, men ikle i en sånn setting som dette, vertfall når totalt antallet vi da får til sammens føles veldig høyt! Vet ikke om jeg skal fortelle han om det før jeg evnt har fått tenkt mer over hva jeg skal gjøre. Å om jeg bestemmer meg for abort om jeg skal fortelle det i det hele tatt? Vi er voksne begge to, men ikke i et forhold som det står i tittelen. Rådvil, andre som har vært i lignende situasjon og kan fortelle hva de har gjort? Anonymkode: 1097a...d47
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Skulle stå med fwb ikke fbw Anonymkode: 1097a...d47
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Har ikke vært i situasjonen selv men ville bare si at det ordner seg, og det er ingen "feil" svar - du kjenner deg selv og din situasjon best, og bestemmer selv hva som er rett for deg.❤ Anonymkode: 6e518...55a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skulle stå med fwb ikke fbw Anonymkode: 1097a...d47 fwb? Anonymkode: 938d1...99b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fant ut i dag at jeg er gravid. Har gått på prevasjon som skulle være sikker og brukersikker.. men tydligvis ikke. Vet ikke hba jeg skal gjøre. Har flere barn fra før og har sagt meg ferdig. Men når strekene kom så ble alt litt vanskeligere. Jeg er ikke sammen med han som er faren. Vet han egetlig vil ha flere egne barn, men ikle i en sånn setting som dette, vertfall når totalt antallet vi da får til sammens føles veldig høyt! Vet ikke om jeg skal fortelle han om det før jeg evnt har fått tenkt mer over hva jeg skal gjøre. Å om jeg bestemmer meg for abort om jeg skal fortelle det i det hele tatt? Vi er voksne begge to, men ikke i et forhold som det står i tittelen. Rådvil, andre som har vært i lignende situasjon og kan fortelle hva de har gjort? Anonymkode: 1097a...d47 Har du råd og ork til å ha enda ett barn? Anonymkode: 938d1...99b
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #6 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): fwb? Anonymkode: 938d1...99b Friends whit benefits. Vi er venner som har sex rett og slett. Anonymkode: 1097a...d47
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #7 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du råd og ork til å ha enda ett barn? Anonymkode: 938d1...99b Jeg skulle klart det økonomisk, men det var det med ork som er med på å gjøre avgjørelsen vanskelig. Uansett så om jeg ikke 100% lander på å ta det bort, så tenker jeg at jeg om han absolutt ikke vil. Så må det tas med i avgjørelsen. Han er en viktog person for meg i livet mitt, så er redd dette kak sette strek for hele greien. Anonymkode: 1097a...d47 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #8 Skrevet 24. januar 2024 noen som har noen erfaringer og tanker de har lyst å dele med meg? Anonymkode: 1097a...d47
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #9 Skrevet 24. januar 2024 Gratulerer, du skal bli mor ❤️. Få han oppført som far på papiret, la han involvere seg om han ønsker det. Anonymkode: b2183...961 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #10 Skrevet 24. januar 2024 Ingen erfaring, men vet med meg selv at jeg 100% sikkert hadde tatt abort om jeg skulle blitt gravid nå. Jeg er gift, har to barn og ønsker meg virkelig IKKE flere barn. Anonymkode: 9d737...785 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #11 Skrevet 24. januar 2024 Hvis man er fwb, så er det jo en man ikke ønsker som kjæreste. Jeg hadde ikke villet hatt barn med noen jeg vet jeg ikke skulle hatt et forhold til. Blir for komplisert, og ønsker ikke å komplisere livet til de levende barna enda mer. To samværsfedre er mitt mareritt Anonymkode: 40bf6...d42
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Skrevet 24. januar 2024 Om jeg hadde blitt gravid med min tidligere FWB (han 47 og jeg 39) hadde jeg beholdt. Han hadde også satt pris på at jeg hadde beholdt og vi snakket faktisk om det en gang. Prevensjonen fungerte helt fint her så sto ikke i den situasjonen, men vil anbefale at du snakker med han bare for å se hvordan dere står i forhold til hverandre og eventuelt ett barn. Så lenge du har overskudd og råd til det ville jeg beholdt. Anonymkode: 17679...e81 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #13 Skrevet 24. januar 2024 I dette tilfellet hadde jeg tatt abort. Dere er ikke kjærester, du har barn fra før. Blir høyst sannsynlig ingen kjernefamilie. Anonymkode: 7757d...b75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå