Gå til innhold

Tarmene lager vanvittig høy lyd etter å ha spist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg spiser så lager tarmene mine så vanvittig mye lyd, spesielt nedre del av magen på høyre side. Høres ut som full torden der inne. Har begynt å unngå å spise på jobb, for det er ikke normal rumling, det er så høy lyd! Skal ikke mye til før det er full aktivitet. Spiser kun et knekkebrød på jobb, og da er det i gang. Kan også bli leven om jeg tar meg en liten twist-sjokolade. Ser ingen mønster i hva jeg spiser, det er det samme uansett. En gulrot, en twist, et knekkebrød, havregrøt eller til og med en halv kopp kaffi eller te setter i gang rumlingen. Hva kommer dette av? Vann kan også gjøre rumlingen verre om den først er i gang. Noen som har opplevd lignende? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du alltid hatt det sånn, eller har det dukket opp nylig?

Anonymkode: 225c7...d37

Skrevet

Kanskje du et for lite? Så magen og tarmane er veldig tomme? 1 knekkebrød er lite til lunsj

Skrevet
2 hours ago, Vanadis said:

Noen som har opplevd lignende? 

Ja pga laktose allergi så kan det høres ut som en motorsag fra magen etter jeg har spist om jeg får i meg nok laktose. Heller ikke uvanlig at det skjer om du har IBS men som regel pleier det å være flere symptomer på begge disse og samme med andre typiske sykdommer linket opp mot tarm og fordøyelse. Tror jeg ville fått meg en time hos legen først som sist.

Anonymkode: 5e89b...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...