AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Skrevet 22. januar 2024 Jeg merker at noen jeg står nær trekker seg unna meg, uten at jeg skjønner hvorfor. Sist vi snakket i telefonen (som egentlig var hennes initiativ) var hun veldig kort og avvisende i svarene sine, og lite interessert i å høre om mitt liv selv om jeg var veldig støttende og spurte masse om hennes liv. Vi er også med i en felles gruppechat der hun gjennomgående reagerer på alle andres meldinger, men ikke på mine. Jeg ser at hun ikke er slik mot andre så jeg tror ikke det handler om at hun sliter eller har det vanskelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, spørre om det er noe galt eller bare la det gå. Hva ville dere gjort hvis noen i nær familie eller en nær venn gjorde noe sånt? Anonymkode: 21b4c...a33
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #2 Skrevet 22. januar 2024 Anbefaler deg å spørre. Jeg ville satt veldig pris på det, tatt deg på alvor og svart på spørsmål. Anonymkode: d9448...a5d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Skrevet 22. januar 2024 Hadde først tenkt meg om, og reflektert litt om meg selv. Hvis du har en diagnose eller psykiske problemer, kan det være en idé å se på hvordan det du evt. har kan gå ut over familie og nære venner. En annen ting å tenke på er familiedynamikk. F.eks. om du er yngre sødken ig vant til at et eldre søsken tar initiativ, og så går den eldste til slutt lei av ubalansen i forholdet eller har ikke overskudd en periode til å dra lasset. Anonymkode: ec215...472
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #4 Skrevet 23. januar 2024 Jeg er vennen som trekker seg unna, fordi du ikke viser interesse for meg, selv om jeg har støttet og heiet på deg over lang tid, men det går visst bare en vei. Anonymkode: d0b01...e87 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #5 Skrevet 23. januar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er vennen som trekker seg unna, fordi du ikke viser interesse for meg, selv om jeg har støttet og heiet på deg over lang tid, men det går visst bare en vei. Anonymkode: d0b01...e87 Dette. Har ofte ei venninne som sitter på med meg. Har nå telt 10 ganger på råd hvor hun bare har snakket om seg selv, og ikke spurt meg et eneste spørsmål om meg og mitt. Nå er hun rett og slett ikke så interessant for meg lengre. Anonymkode: 52b0e...3e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå