Gå til innhold

Hvor finner man hotell med badekar i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en pause fra hverdagen, og leter etter hotellrom med badekar, men det står bare 'dusj eller badekar', eller 'dusj' på hotellrommene jeg har sett på. Noen som vet om noen steder som ikke koster skjorta, men som også er litt koselige?
Jeg vil gjerne drikke et glass vin i badekaret men jeg slapper av for meg selv.

Anonymkode: 6ab9d...005

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sommerro, tror jeg har?

Jeg har ikke vært der selv, og det er nok øvre prisklasse. Men det ser så fiint ut 🤩

Ellers kan du sikkert ringe hotell og forhøre deg om å få rom med badekar, hvis det står at de har begge deler?

Anonymkode: 41934...761

Skrevet

Oslo plaza og Bristol . De har ikke på alle rom men spør ved booking? 

Anonymkode: a54d5...916

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å ringe hotellet. De fleste har noen rom med badekar. Kan anbefale Continental, selv om det er dyrt er det så verdt det.

Anonymkode: 173e6...74a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg trenger en pause fra hverdagen, og leter etter hotellrom med badekar, men det står bare 'dusj eller badekar', eller 'dusj' på hotellrommene jeg har sett på. Noen som vet om noen steder som ikke koster skjorta, men som også er litt koselige?
Jeg vil gjerne drikke et glass vin i badekaret men jeg slapper av for meg selv.

Anonymkode: 6ab9d...005

Send epost rundt til hoteller du synst ser fine og bra ut,spør om de har ledig rom med badekar. På den måten er du sikker på å få det rommet med badekar.stortvsett har ikke hotell badekar på alle rom,men noen utvalgte 

Skrevet

Raddiseon blue hadde sist jeg var der- relativt rimelig for frokost på rommet også som var veldig bra 

Skrevet

Det blir færre og færre rom med badekar. Hotellene vil spare utgifter til vann og varmtvann. 

Anonymkode: b63d4...b2e

Skrevet

Thon hotel Opera har på noen rom

Anonymkode: 4f7e7...1bb

Skrevet

Om du bestiller superior room, så har flere hotell det. Da kan du legge inn i bestillingen at du ønsker rom med badekar. Radisson, Scandic og Strawberry har det på flere hotell, men du må litt opp i pris. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Kranken
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det blir færre og færre rom med badekar. Hotellene vil spare utgifter til vann og varmtvann. 

Anonymkode: b63d4...b2e

Bruker man ikke mere vann/varmtvann på en dusj enn man gjør i badekar?

Jeg vet ikke, men i mitt hode høres det ut som det går mere vann i en dusj enn i et badekar.

Skrevet
16 hours ago, Kjetil E said:

Jeg vet ikke, men i mitt hode høres det ut som det går mere vann i en dusj enn i et badekar.

går mer vann til badekar

Anonymkode: c7a05...dc6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

går mer vann til badekar

Okei takk, mange år siden jeg brukte badekar.

Skrevet

Det er jo bare å bestille et rom med badekar på hvilket som helst hotell.

Skrevet
Kjetil E skrev (17 timer siden):

Det stemmer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

går mer vann til badekar

Putt propp i badekaret neste gang du dusjer og se? Det er nok ikke et fasitsvar på dette, for da måtte det være et fasitsvar på « hvor lenge varer en dusj «. Mitt badekar ble ihvertfall fylt opp av dusj med hårsvask . 

uansett, så er det riktig at færre hotellrom har badekar en før, dusj er jo en nyere oppfinnelse så sier seg selv. Mange liker ikke og bade heller. Jeg liker og slappe av i badekar når jeg har tid , og både på Oslo plaza og Bristol har jeg bedt om rom med badekar og fått badesalt og morgenkåpe og tøfler og sittet i badekaret med et glass rødvin. 

Skrevet
7 minutter siden, ti10 said:

Det er jo bare å bestille et rom med badekar på hvilket som helst hotell.

Oh nei du, badekar er veldig sjeldent. Hilsen en som bor mye på hotell. Sist jeg fikk det uten å spørre om det var scandic i Stavanger 

Anonymkode: 48576...17f

• Liker 1
Skrevet

Thon hotell ski har badekar på enkelte rom. 

Kort vei fra Oslo og rimelig. Ligger rett ved stasjonen. Har hatt konferanser der og har alltid fått rim med badekar hver gang jeg har bedt om det. 

Anonymkode: 4101d...914

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Oh nei du, badekar er veldig sjeldent. Hilsen en som bor mye på hotell. Sist jeg fikk det uten å spørre om det var scandic i Stavanger 

Anonymkode: 48576...17f

Uten å spørre, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...