AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #21 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg ble gravid etter 1.5 års prøving men da inkludert en spontanabort. Så 1 år før vi fikk spiren som satt. Jeg ble gravid den ene måneden jeg brukte prefert og wild yam og kuttet alkohol. Sier ikke slike råd fungerer men det er verdt å prøve alt ❤️ Anonymkode: 924b9...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #22 Del Skrevet 17. desember 2024 Kom over den tråden her når jeg søkte på overgangsalder… 😅 Jeg bruker mye Bronkyl for å ikke bli syk, og på NHI står det faktisk noe om fertilitet og Acetylcystein som er virkningsstoffet i Bronkyl. Verdt å lese om i hvert fall. ☺️ «Også ved polycystisk ovariesyndrom har det vist seg at acetylcystein som tillegg til Klomifen ga flere eggløsninger og førte til flere graviditeter.» https://nhi.no/forstehjelp/forgiftninger/acetylcystein Anonymkode: f0915...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #23 Del Skrevet 17. desember 2024 Utvidet sædprøve. Har et vennepar som opplevde dette. Vanlig prøve viste "alt normalt". Men hos spesialist var det noe med kvaliteten som gjorde at han i praksis hadde blitt helt steril siden sist. De lyktes imidlertid etter noen forsøk med ICSI, med uthenting av sædceller. Har dessverre også hørt om en mann som hadde testet seg, og alt var ok. Men innrømmelsen kom etter noen måneder om at han ikke hadde gjort det likevel, bare løy på grunn av press, og alt var jo fint første gang. Men det er jo så sært at jeg absolutt håper det ikke er tilfellet her. Anonymkode: 56743...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #24 Del Skrevet 19. desember 2024 kløverpiken skrev (På 23.1.2024 den 19.28): Er du mye stresset? Stresser du evt. med det at du ikke har blitt gravid? Det kan i såfall være en årsak. Nei, det kan ikke være årsak til infertilitet. Nå må folk slutte å spre denne ufattelige dumme myten. Man er ikke infertil fordi man "stresser" med å bli gravid. Anonymkode: 4e6e4...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå