totti_1 Skrevet 6. februar 2024 #21 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) minister-mio skrev (På 23.1.2024 den 20.00): De sier i podcasten at den er basert på en sann historie. Jeg har en følelse av at den er ganske løst basert Det trodde jeg òg, men nå tror jeg det er en liten politi-skandale her! Etter å ha hørt hele tror jeg Silje har blitt meget urettferdig behandlet. Det er sikkert flere ting vi ikke vet, men noe virker galt her. Om Silje har lagt skjul på et par ting, betyr ikke det at Politiet har opptrådt korrekt... Endret 6. februar 2024 av totti_1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 11. februar 2024 #22 Del Skrevet 11. februar 2024 Uansett om Silje har pyntet litt på sannheten, så er det ikke hun som har et langt, stygt rulleblad med flere voldsdommer og besøkelsesforbud mot tidligere partnere slik denne Frode har. I tillegg fikk hun medhold fra Statsforvalteren ang. særdeles uproff behandling fra Barnevernets side. Der var det mange ting å ta tak i. Bare en "liten detalj" som at de mente Silje skulle være ansvarlig for å følge opp jevnlig rus-tester og urinprøver av sin eksmann er jo så inderlig langt ut på vidda at man skulle tro de var mildt tilbakestående i den avdelingen der. Da Avhørt spekulerte i om hvorvidt Silje kunne ha iscenesatt sin egen kidnapping så utelot (overså) de en detalj som går i Siljes favør. Det ble gjort et nummer ut av at Silje ønsket å være fastbundet inntil politiet kom, og man kan forstå tanken bak det. Hun ønsket å ivareta åstedet så godt som mulig for eventuelle spor. Så om hun selv hadde iscenesatt dette, så var det i så fall veldig klønete av henne at det liksom var voldsalarmen som var kastet utenfor rekkevidde og ikke telefonen. Hadde hun rigget i stand dette selv hadde hun selvsagt gjort omvendt, og utløst voldsalarmen og fått politiet dit direkte, i stedet for å feike en mumlete telefonsamtale til samboeren sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegersilje! Skrevet 2. mars 2024 #23 Del Skrevet 2. mars 2024 Jeg er Silje... Noe dere vil vite? Så gjenkjennbare noen av disse kommentarene... Bare trist! 😌 Er historien fortalt så dårlig? Har selv aldri hørt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 2. mars 2024 #24 Del Skrevet 2. mars 2024 10 hours ago, Jegersilje! said: Jeg er Silje... Noe dere vil vite? Så gjenkjennbare noen av disse kommentarene... Bare trist! 😌 Er historien fortalt så dårlig? Har selv aldri hørt på! Er det utvikling i saken? Blir du fortsatt plaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 2. mars 2024 Jegersilje! skrev (18 timer siden): Jeg er Silje... Noe dere vil vite? Så gjenkjennbare noen av disse kommentarene... Bare trist! 😌 Er historien fortalt så dårlig? Har selv aldri hørt på! Hva mener du med at kommentarene er så gjenkjennbare? ja, jeg synes historien er veldig dårlig fortalt, dessverre - har du virkelig ikke hørt på? Hvorfor ikke? Jeg også lurer på hvordan saken står i dag, har det skjedd noe etter at podcasten ble publisert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 2. mars 2024 #26 Del Skrevet 2. mars 2024 revue3 skrev (På 24.1.2024 den 20.13): Denne fikk meg faktisk til å slutte å høre på avhørt. De er jo helt useriøse, som lar seg overbevise av denne silje uten dokumentasjon. De har jo ikke innsyn i politiet eller barnevernets dokumenter. Og hva er poenget med å la henne få fortelle sin historie? Verken hun eller eksen virker til å stole på, og hun lyger jo gjentatte ganger. Synes de er helt uten troverdighet. Ja, jeg mistet også sansen for dem da. Den historien er det vanskelig å få til å stemme. I tillegg virker det som de digger å fungere som en slags skryte- og skrøne-podcast som får fortelle sine røverhistorier(bokstavelig talt) uten særlig mange kritiske spørsmål. Usjarmerende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå