Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle gjøre noe romantisk sammen og dro på nakenspa. Tok et par soltimer først og shinet og stelte. Skulle bli en topp dag. Utpå dagen hadde vi gjort ulike ting og så fant jeg henne mens hun sto og snakket med en mann jeg ikke kjente, begge var nakne, holdt håndkle i hånden. Det var god stemning, de sto litt tett og snakket som kjente og hun lo av noe han sa. Han var nesten halvstiv, så det ut som. De sa raskt hadet da jeg kom. Jeg spurte hvem det var og hun sa det bare var en hun jobbet sammen med før. Jeg fikk en uggen følelse av hele greia og dagen ble ikke det samme. Overdriver jeg?

Anonymkode: a266c...aae

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du overdriver.. Har du et anstrengt forhold til nakenhet i naturlige situasjoner?

Anonymkode: 9ec5b...4c2

• Liker 32
Skrevet

Hvorfra gjorde dere ulike ting hvis det skulle vært en romantisk opplevelse? Skjønner ikke helt. 

Anonymkode: 0adab...648

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde reagert selv om dama sto å pratet og lo med en mann nakne, og han var halvstiv 

Anonymkode: f39c0...7b6

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker at om man er så sjalu at dama ikke får hilse på en gammel kollega ved påtreff så IKKE velg nakenspa.. Hva skulle hun gjort? Løpt unna og gjemt seg?

Kjentfolk treffer man plutselig på gata i syden og i badstua på the well. 

• Liker 37
  • Nyttig 7
Skrevet

Er ikke det konseptet at en skal være naken? Trenger ikke bety noe, hva skulle hun gjort, ignorert han?

Anonymkode: 8850c...4dc

• Liker 21
Skrevet

Misforstod jeg. Nå trodde jeg det var snakk om en dame som stod sånn og snakket med TS sin mann

• Liker 2
Skrevet

Du legger jo opp til det med å dra med dama på nakenspa. Det ligger liksom i ordet, naken.

Naivt å tenke at dere skal dra på nakensted sammen, nakne, og ha problemer med at hun møter på andre nakne menn. Selvsagt vil det være andre nakne mennesker der, både kvinner og menn, hva hadde du forventa? At dere var de eneste to der?

Dette virker utrolig lite gjennomtenkt fra trådstarter sin side.

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet

Du overdriver. Trodde du det var bare dere to på et nakenspa? Ta det som en mann. En mann tenker at hun var dritsexy der hun stod, og gjorde en annen mann halvstiv 😈.

• Liker 6
Skrevet

Begge var naken, fordi dere var på nakenspa.
Ville du vært mer komfortabel om hun sto naken, og han fult påkledd?

Anonymkode: 8699d...887

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vi skulle gjøre noe romantisk sammen og dro på nakenspa. Tok et par soltimer først og shinet og stelte. Skulle bli en topp dag. Utpå dagen hadde vi gjort ulike ting og så fant jeg henne mens hun sto og snakket med en mann jeg ikke kjente, begge var nakne, holdt håndkle i hånden. Det var god stemning, de sto litt tett og snakket som kjente og hun lo av noe han sa. Han var nesten halvstiv, så det ut som. De sa raskt hadet da jeg kom. Jeg spurte hvem det var og hun sa det bare var en hun jobbet sammen med før. Jeg fikk en uggen følelse av hele greia og dagen ble ikke det samme. Overdriver jeg?

Anonymkode: a266c...aae

Ja, du overdriver. Det var bare to ex-kolleger som møtte hverandre og slo av en prat. Betyr sikkert ingenting. 

Anonymkode: 0291f...bc0

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke du det var fint å se at en annen mann likte kjæresten din? Det et jo deg hun har valgt. 

Anonymkode: 582c2...696

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager går dere på naken- spa??? Er ikke det oppskriften til sjalusi?? Med mindre dere begge to er nudister eller er åpne om at dere liker å titte på andre nakne folk. 

Anonymkode: 54fc4...de8

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hadde reagert selv om dama sto å pratet og lo med en mann nakne, og han var halvstiv 

Fordi hun styrer pikken til alle menn på planeten da?

Anonymkode: e17b2...b6d

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Fysj og fysj.

Eier hun ikke sømmelighet når hun går naken på et offentlig sted der hun kan treffe fremmede menn?

Anonymkode: 73c20...e9a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi hun styrer pikken til alle menn på planeten da?

Anonymkode: e17b2...b6d

Selvsagt ikke. Men jeg synes det er respektløst å stå å fnise og le med en mann som åpenbart er tent, og det rett forran mannen sin. Står man naken og møter en kollega, så kan man fint hilse uten å stå å fnise og le til han får ereksjon 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt ikke. Men jeg synes det er respektløst å stå å fnise og le med en mann som åpenbart er tent, og det rett forran mannen sin. Står man naken og møter en kollega, så kan man fint hilse uten å stå å fnise og le til han får ereksjon 

Ikke enig. Såpass må TS tåle når han har tatt henne med dit. 

• Liker 13
Skrevet

Høres ut som neste date blir i badekaret hjemme. 

Anonymkode: 0adab...648

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan vet du at hun har stirret på utstyret og fått med seg at han jeg siterer «var nesten halvstiv» ? Altså han var ikke stiv eller halvstiv, men neeeeeesten.. 

Kanskje hun ble nervøs/flau over å treffe kjente naken, latter er en helt naturlig forsvarsmekanisme 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke enig. Såpass må TS tåle når han har tatt henne med dit. 

Tipper hun heller ikke hadde synes det var gøy om han sto å fniste og lo med en dame der forran henne, og som ble tent, spesielt når dette skulle være en romantisk date. Vet ihvertfall dama ville blitt veldig skuffet om jeg sto å skravlet med en dame naken som var tent, og det på en romantisk date, når jeg egentlig bare kunne hilset som vanlige folk 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...