AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hatt mange aborter, tror selv det er immunologisk. Alltid fått eksem i ansiktet noen dager før jeg har abortert. Denne gangen har jeg gått på prednisolon som har hjulpet meg å komme helt til uke 9. Sluttet på prednisolon på fredag, og nå har «abort-eksemen» kommet. Ville dere startet med prednisolon igjen? Anonymkode: 8c804...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Dersom en abort er startet vil ikke det å begynne på prednisolon hjelpe. Hadde det funket ville de prøvd det på alle som opplever truende aborter etc.. Ingen garanti for at det ville gått bra selv om du ikke hadde sluttet på prednisolon. Det er dessverre ikke en mirakelkur og lite og ingenting kan stoppen en spontanabort fra å skje. Anonymkode: 2ea80...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hatt mange aborter, tror selv det er immunologisk. Alltid fått eksem i ansiktet noen dager før jeg har abortert. Denne gangen har jeg gått på prednisolon som har hjulpet meg å komme helt til uke 9. Sluttet på prednisolon på fredag, og nå har «abort-eksemen» kommet. Ville dere startet med prednisolon igjen? Anonymkode: 8c804...ac6 Off, så vanskelig det må være for deg at det kommer slike symptom. Kan du snakke med en gynekolog eller lignende? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar lotte123 skrev (17 minutter siden): Off, så vanskelig det må være for deg at det kommer slike symptom. Kan du snakke med en gynekolog eller lignende? ❤️ Var hos gyn nettopp, fikk ultralyd og alt så bra ut. ❤️ kommer til å fortsette med prednisolon til uke 12, dog lav dose Anonymkode: 8c804...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå